Πολλές για να είναι «στιγμιαίες» οι βλάβες στον ηλεκτρικό

Πολλές για να είναι «στιγμιαίες» οι βλάβες στον ηλεκτρικό

Η ιστορικότερη γραμμή της χώρας όχι απλώς πάσχει, αλλά δουλεύει στα κόκκινα με συρμούς που αγοράστηκαν επί εποχής Ανδρέα Παπανδρέου. Τρία συνολικά περιστατικά με πόρτες που άνοιξαν ή δεν έκλειναν στις 30 Δεκεμβρίου, την Πρωτοχρονιά και στις 3 Ιανουαρίου. Πώς θα μπει καλά το νέο έτος; Τι κι αν γράφουμε πάνω από έναν χρόνο για τα κενά ασφαλείας της γραμμής 1 (και θα συνεχίσουμε); Σε κάθε επίσημο ερώτημά μας η διοίκηση του Αθανάσιου Κοτταρά (φωτογραφία) πετά την μπάλα στην εξέδρα με «θα». Ακόμη και ο νέος πρόεδρος των εργαζομένων επισήμανε σε ανακοίνωσή του ότι «οι εργαζόμενοι κάνουν τον σταυρό τους» σε κάθε βάρδια. Ο ίδιος σπεύδει αντί λύσεων να φωτογραφίζεται με τον υφυπουργό Βασίλη Οικονόμου. Μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη, τρεις… Και οι κακές μέρες έχουν γίνει κανονικότητα στον αστικό σιδηρόδρομο της Αθήνας. Β.Β.

Διαβάστε επίσης

Λος Άντζελες: «Πού μπορώ να πάω;» – Χάος στους δρόμους του Χόλιγουντ ενώ μαίνεται η πύρινη λαίλαπα (Videos)

Πήγε με σημαία του Μεταξά στην κηδεία του Κώστα Σημίτη (Photos)

Γιατί ο Τραμπ έχει… εμμονή με τη Γροιλανδία; – Τα παιχνίδια εξουσίας με φόντο τους πάγους

Αλέξης Κούγιας: «Είναι γνωστό το πρόβλημα υγείας μου, το αντιμετωπίζω»

Οι γκρίζες ζώνες στα όπλα που φεύγουν για Ουκρανία – Ποιοι και πώς αποφασίζουν

Οι Καναδοί «τρολάρουν» τον Τραμπ – Πάρτι με… χάρτες στο Twitter

Ετικέτες

Documento Newsletter