Το Λυκόφως (θεών και ανθρώπων) σε διαδικτυακή θεατρική παράσταση. Ο Νικόλας Ανδρουλάκης, που πρωτοπορεί σκηνοθετώντας το «Dämmerung» του Θανάση Τριαρίδη στην πλατφόρμα Zoom, μιλάει στην Αφροδίτη Ερμίδη για το «μανιφέστο μιας σέχτας ψυχοθεραπείας στη διαδικτυακή πλατφόρμα».
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Ορέστης Ανδρεαδάκης συνοψίζει στο Documento την εμπειρία του από την πρώτη online διοργάνωση ενός κινηματογραφικού θεσμού που βασίζεται στην ανθρώπινη επαφή και την αδιαμεσολάβητη επικοινωνία.
Ο Μίλτος Πασχαλίδης μιλάει στην Ηλέκτρα Ζαργάνη για την καινούργια του δουλειά «Στη χώρα των αθώων» και για τη συνθήκη που έφερε η πανδημία στη ζωή και την τέχνη, ενώ ανοίγει τη συζήτηση σε θέματα όπως ο αγώνας των κατοίκων στην περιοχή Σταγιάτες του Βόλου, η δικαίωση του Βασίλη Δημάκη, η απώλεια του Θάνου Μικρούτσικου.
Ο Άκης Παπασαράντης, μέλος της Κίνησης Πολιτών για τον Φιλοπάππου, παραθέτει το χρονικό των αγώνων της πρωτουβουλίας και ενόψει των σχεδίων που απεργάζεται ο Δήμος Αθηναίων διατρανώνει τη θέση τους ότι ο λόφος Φιλοπάππου θα παραμείνει δημόσιο αγαθό.
Ο eco stylist και fashion editor Δημήτρης Γραμματικογιάννης βλέπει ότι η επόμενη ημέρα της παγκόσμιας μόδας μικρή σχέση θα έχει με όσα γνωρίσαμε έως σήμερα και προσπαθεί να διρευνήσει τις πιθανές απαντήσεις στο ερώτημα αν ήρθε το τέλος της μόδας.
Η Έμυ Ντούρου συνάντησε τον συλλέκτη Χρήστο Σταθακόπουλο, ο οποίος συγκεντρώνει αντικείμενα που σχετίζονται με τον ελληνικό κινηματογράφο (αφίσες, περιοδικά, μπομπίνες κ.λπ.) στο σπίτι του από τις αρχές των 70s.
Το μέλος της ομάδας Drive In Festival Κωνσταντίνος Κουλουζάκης μιλάει στη Μαρίνα Αγγελάκη για το νέο φεστιβάλ που θα ξεκινήσει τον Ιούνιο από τη Θεσσαλονίκη και θα διατρέξει την Ελλάδα απ’ άκρη σε άκρη.
Η τραγουδίστρια Βιολέτα Ίκαρη στηλιτεύει την κυβερνητική αδιαφορία για τους ανθρώπους του πολιτισμού και επισημαίνει πως οι καλλιτέχνες δεν ζητούν τίποτε άλλο από δικαιοσύνη.
Η Μελίνα Χαριτάτου, πρόεδρος της ΚοινΣΕπ Ραμόν, γράφει στο Documento ότι οι κοινωνικές συνεταιριστικές επιχειρήσεις δεν επιδιώκουν να έχουν προνομιακή μεταχείριση αλλά ισονομία.