Πολιτική Μητσοτάκη: Μας βομβαρδίζει με άλλοθι τον πόλεμο – Στο Documento που κυκλοφορεί – μαζί το Docville

Πολιτική Μητσοτάκη: Μας βομβαρδίζει με άλλοθι τον πόλεμο – Στο Documento που κυκλοφορεί – μαζί το Docville

Στα ύψη τα καύσιμα αλλά το Μαξίμου δεν μειώνει τους φόρους για να ανακουφιστούν οι πολίτες

Παιχνίδια αισχροκέρδειας με τη ΔΕΗ και την «απολιγνιτοποίηση»

Ρίχνει την ευθύνη στις συγκρούσεις στην Ουκρανία παρότι η ακρίβεια ήταν ήδη εδώ

Ετοιμοι για πλιάτσικο στα δισ. του Ταμείου Ανάκαμψης

Εργα για μια χούφτα εργολάβους με το Μαξίμου σε ρόλο διαιτητή

ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ Κάναμε αίτηση μισθοφόρου με $3.400 τον μήνα

Οι στρατολόγοι στα Βαλκάνια, οι απώλειες και οι διαπραγματεύσεις, οι ολιγάρχες του Ζελένσκι και του Πούτιν με τις offshore

ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ Αϊ στον άμπακο!

Ο Ι.Σ.Καριώτης εξηγεί γιατί η «κανονικότητα» της μάσας ωθεί δημοσκόπους, δημοκόπους και οιωνοσκόπους να δείχνουν τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ― ΠΣ αποκρουστικό στους πολίτες

ΚΥΡΙΑΚΟΣ − ΕΡΝΤΟΓΑΝ Γεύμα στην Τουρκία χωρίς ατζέντα και χωρίς Δένδια

ΠΑΡΤΙ ΡΟΥΣΦΕΤΙΏΝ Νέο ΚΕΕΛΠΝΟ η Αναπτυξιακή Τράπεζα

ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ… ΟΑΕΔ Με φόντο €1 ΔΙΣ και συνταγή Χατζηδάκη

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΝ Καλλιόπη Βέττα, Χάρης Μαμουλάκης, Φωτεινή Μπακαδήμα, Κώστας Μελάς, Δημήτρης Καλτσώνης, Μαργαρίτα Συγγενιώτου, Ευάγγελος Κωνσταντέλος

Tο DocVille

O Γιώργος Κωνσταντίνου στο Docville που κυκλοφορεί με το Documento

«Η ζωή μας πλέον έχει πονηρέψει, όλα γίνονται για το συμφέρον»: O ηθοποιός που άφησε το στίγμα του σε εμβληματικές ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου, ο Γιώργος Κωνσταντίνου, μιλάει με την Έμυ Ντούρου για το παρελθόν του (από τον τορπιλισμό της «Έλλης» όπου ήταν παρών και τις μέρες της Κατοχής έως τον καιρό των μπουλουκιών και του σινεμά) αλλά και για το μέλλον.

Με αφορμή την έξοδο στις αίθουσες της ταινίας «Σημείο βρασμού» (ένα μονοπλάνο για τις εντάσεις και τις κόντρες που εμφανίζονται στην κουζίνα ενός γκουρμέ εστιατορίου) o σεφ Βασίλης Καλλίδης συζητάει με τον Κωνσταντίνο Καϊμάκη για τους μύθους και την πραγματικότητα της γαστρονομίας.

Ο Γεράσιμος Γεννατάς μιλάει με την Αφροδίτη Ερμίδη για το θεατρικό έργο «Κόκκαλο»  των Ιόλης Ανδρεάδη και Άρη Ασπρούλη όπου ενσαρκώνει τον Αντονέν Αρτό, τον πολιτισμό και την παιδεία στη χώρα μας, τον αποκλεισμό της ρωσικής τέχνης και καταλήγει δυσοίωνα: «Είμαστε νέου τύπου προλετάριοι».

Αθηναϊκές προσόψεις: Η αρχιτεκτόνισσα μηχανικός Ελπίδα Σπύρου έχει δημιουργήσει έναν πρωτότυπο λογαριασμό στο Instagram (@athensfacades), μέσω του οποίου μας προσκαλεί να δούμε την πόλη με άλλη ματιά. Στο ρεπορτάζ η Ηλέκτρα Ζαργάνη.

Η ηθοποιός Φωτεινή Μπάνου συζητάει με τον Παναγιώτη Φρούντζο σχετικά με την παράσταση «Μέρα Σάββατο», τον Δημήτρη Χατζή και τον «Σαμπεθάι Καμπιλή» του, όπως και για τη ρωμανιώτικη κοινότητα των Ιωαννίνων και τα στρατόπεδα εξόντωσης των ναζί.

Στη στήλη «New Entries» ο ηθοποιός Πάνος Παπαδόπουλος μιλάει στην Αφροδίτη Ερμίδη.

Στη στήλη «Θεατρικά & Κριτικά» ο Κώστας Ζήσης γράφει για την παράσταση «Θέλω να σου κρατάω το χέρι» των Τάσου Ιορδανίδη και Θάλειας Ματίκα στο θέατρο Αλφα/Ληναίος – Φωτίου

Προδημοσίευση του βιβλίου «Άτλας διεθνών σχέσεων» του Πασκάλ Μπονιφάς (εκδόσεις Πεδίο).

Ο ιστορικός Βασίλης Γεωργάκης γράφει για το βιβλίο «Επιτάχυνση και αλλοτρίωση. Για μια Κριτική Θεωρία της χρονικότητας στην ύστερη νεωτερικότητα» (εκδόσεις Πλήθος) του Γερμανού κοινωνιολόγου Χάρτμουτ Ρόζα.

Η λυρική καλλιτέχνιδα Μαργαρίτα Συγγενιώτου γράφει για τον πολιτισμό των αποκλεισμών και τον νέο καθόλου γενναίο κόσμο που κυοφορείται σε συνθήκες πανδημίας και πολέμου.

Και στην έκδοση των 4,5 ευρώ ένα σημαντικό βιβλίο της σειράς HotDoc.History: Τόποι Εξορίας, Η αγριότητα του κράτους της Δεξιάς στα ξερονήσια της εξορίας

Γιατί και αυτή την Κυριακή υπάρχει Documento

Ετικέτες

Documento Newsletter