Πληθαίνουν οι καταγγελίες καταναλωτών για τα κέντρα αδυνατίσματος

Πληθαίνουν οι καταγγελίες καταναλωτών για τα κέντρα αδυνατίσματος

Πληθώρα καταγγελιών από καταναλωτές που έχουν πέσει θύματα των παραπλανητικών πρακτικών των Κέντρων Αδυνατίσματος και Αισθητικής φθάνουν στην Ένωση Καταναλωτών – Η ποιότητα της ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ).

Μάλιστα, ύστερα από την καταγγελία μέλους της καταναλωτικής οργάνωσης και την παρέμβαση του νομικού της τμήματος επεστράφη ποσό ύψους 1.350 ευρώ για ανεκτέλεστες υπηρεσίες, ενώ σε άλλο μέλος, κατόπιν υπαναχώρησης, συμφωνήθηκε η επιστροφή ποσού ύψους 16.000 ευρώ!

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι καταναλωτές πρέπει να είναι ενημερωμένοι για τις παράνομες πρακτικές των Ινστιτούτων Αδυνατίσματος, καθώς συχνά παραβιάζουν την σχετική Υπουργική Απόφαση και καταστρατηγούν τα δικαιώματα των καταναλωτών.

Ειδικότερα, οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν ότι τα Κέντρα Αδυνατίσματος οφείλουν :

-Να παραδώσουν αντίγραφα όλων των συμβάσεων υπογεγραμμένα και από τα δύο συμβαλλόμενα μέρη, με τα πλήρη στοιχεία της επιχείρησης

-Να παραδώσουν ξεχωριστό έντυπο υπαναχώρησης μαζί με τις συμβάσεις

-Να μην λαμβάνουν προκαταβολή υψηλότερη του 2,5% του συμφωνηθέντος συνολικού τιμήματος, πριν αρχίσει να εκτελείται η σύμβαση

-Να παραδίδουν παραστατικά για κάθε συνεδρία και να αναγράφουν την αξία αυτής

Επίσης, ο καταναλωτής:

-Εάν υπογράψει σύμβαση μπορεί να υπαναχωρήσει εντός 30 ημερολογιακών ημερών, χωρίς σπουδαίο λόγο, και να λάβει ακόμα και το σύνολο του ποσού, εάν δεν έχει πραγματοποιήσει συνεδρίες.

-Εάν έχει πραγματοποιήσει συνεδρίες, αλλά δεν επιθυμεί τη συνέχισή τους, δικαιούται να λάβει το ποσό που αντιστοιχεί στις ανεκτέλεστες συνεδρίες με μία επιβάρυνση 2,5% επί αυτού του ποσού.

Η ΕΚΠΟΙΖΩ καλεί τους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί σχετικά με τους όρους που υπογράφουν, και να ζητούν πάντα αντίγραφο για οποιοδήποτε έγγραφο υπογράφουν.

Ετικέτες

Documento Newsletter