Οι αναβαθμισμένοι κινητήρες, η υβριδική τεχνολογία και τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης, είναι μερικά μόνο από τα νέα χαρακτηριστικά του οχήματος.
Τα μοτέρ είναι το 2λιτρο EcoBlue diesel και EcoBlue Hybrid, με το πρώτο να έχει μειωμένη κατανάλωση κατά 6% και να διατίθεται με ισχύ 185 ίππων και ροπή 415Nm. Οι βελτιώσεις αφορούν την αναβάθμιση του turbo χαμηλής αδράνειας, ώστε να εξασφαλίζεται υψηλότερη ροπή σε μεγαλύτερο εύρος στροφών. Το σύστημα ψεκασμού αυξάνει την πίεση στα 2.200 bar, ενώ για μειωμένες τριβές, τα νέα, ατσάλινα έμβολα διαθέτουν διαφορετικό σχεδιασμό, συγκριτικά με αυτά της προηγούμενης γενιάς, που ήταν κατασκευασμένα από χυτό αλουμίνιο. Αυτός ο κινητήρας, διατίθεται και με ισχύ 105 και 130 ίππων.
Από εκεί και πέρα, είναι το πρώτο όχημα στην κατηγορία του που εφοδιάζεται με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V. Εκτιμάται, μάλιστα, πως επιτυγχάνει μειωμένη κατανάλωση κατά 3% σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. Η εν λόγω τεχνολογία είναι υπάρχουσα σε ορισμένες εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο και μια ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα, αντικαθιστά τον εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση ενέργειας και τη φόρτιση της μπαταρίας. Μάλιστα, το σύστημα BISG χρησιμοποιείται και για τη λειτουργία ορισμένων περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.
Διαθέσιμη είναι και η τεχνολογία Auto Start-Stop του EcoBlue Hybrid και λειτουργεί για παράδειγμα όταν το όχημα είναι σταματημένο με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο ή όταν ρολάρει για να σταματήσει. Ο οδηγός, έχει τη δυνατόητα να ρυθμίσει την ταχύτητα ρολαρίσματος στην οποία λειτουργεί το Auto Start-Stop, επιλέγοντας τα 12, 16 ή 20 χ.α.ω.
Όλα τα μοτέρ επωφελούνται από το πρόγραμμα οδήγησης «ECO Mode» για περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης.
Συνδεμένες και ευφυείς τεχνολογίες
Στο θέμα της συνδεσιμότητας, το ενσωματωμένο modem FordPass Connect μετατρέπει το Tourneo Custom σε σημείο Wi-Fi, επιτρέποντας τη σύνδεση έως και 10 συσκευών. Στον βασικό εξοπλισμό διατίθεται η οθόνη τεσσάρων ιντσών και στον προαιρετικό αυτή των οκτών. Μέσω εφαρμογής, επιτρέπεται η πρόσβαση στις λειτουργίες Vehicle Status (Κατάσταση Οχήματος), Vehicle Locator (Εντοπιστής Οχήματος), Remote lock/unlock (Απομακρυσμένο κλείδωμα/ξεκλείδωμα) και για τις αυτόματες εκδόσεις, η Remote Start (Απομακρυσμένη Εκκίνηση).
Αξίζει να τονιστούν από εκεί και πέρα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, που είναι τα Blind Spot Information System με σύστημα Trailer Tow, Adaptive Cruise Control με Intelligent Speed Limiter, που συνδυάζει τη λειτουργικότητα των Traffic Sign Recognition και Adaptive Cruise Control, Lane-Keeping Aid, Active Park Assist και Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection.
Το όχημα είναι διαθέσιμο σε διάταξη οκτώ ή εννέα θέσεων και προσφέρει δυνατότητα συνδεριακής διάταξης για τις δύο πίσω σειρές. Επίσης, διατίθεται σε εκδόσεις με κοντό ή μακρύ μεταξόνιο, με τη δεύτερη να εξασφαλίζει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών πίσω από την τρίτη σειρά καθισμάτων.
Η έκδοση Titanium X είναι πολυτελής και εξοπλίζει το αυτοκίνητο με ένα πλήρως δερμάτινο σαλόνι, σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 3 με φωνητικό έλεγχο, δορυφορική πλοήγηση, οθόνη αφής οκτώ ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας και προβολείς Bi-xenon. Όσον αφορά στην έκδοση Sport, εφοδιάζει το όχημα με τον κινητήρα των 185 ίππων, με πλήρες εξωτερικό κιτ αμαξώματος με δύο διακοσμητικές λωρίδες στο καπό και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, μαζί με ημιδερμάτινη επένδυση εσωτερικού.
Πηγή: Ford