Σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας οι «άριστοι» της κυβέρνησης Μητσοτάκη και του κυβερνητικού της εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα φαίνεται ότι επέλεξαν να δώσουν το «κάτι τι»για την καμπάνια κατά της πανδημίας του κορονοϊού μόνο σε Μέσα που τους είναι αρεστά και να αποκλείσουν τα υπόλοιπα.
Μας το επισημαίνει σε άρθρο της με τίτλο «Χρήματα καμπάνιας-covid σε site ανύπαρκτης επισκεψιμότητας στην Ελλάδα» στην ιστοσελίδα της Ρόδου iporta.gr η Τζίνα Δαβιλά, όπου παρουσιάζει ιστοσελίδα του νησιού να έχει πάρει 1.000 ευρώ και να βρίσκεται βάση της Alexa στην 2.836.963 θέση της παγκόσμιας κατάταξης ενώ να μην υπάρχει πουθενά στην ελληνική κατάταξη, ενώ το αντιπολιτευόμενο στην κυβέρνηση Μητσοτάκη iporta.gr να βρίσκεται στην 400,000 θέση σε παγκόσμια κλίμακα και κυμαίνεται από 4.500-8.000 στην Ελλάδα και να μην έχει πάρει ευρώ.