Ο Γιώργος Λάνθιμος είναι ένα από τα φαβορί για την κατάκτηση του Χρυσού Φοίνικα στην 77η διοργάνωση του Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών, στην οποία συμμετέχουν σε διάφορα προγράμματα άλλες τέσσερις ελληνικές παραγωγές. Στο ρεπορτάζ ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης.
«Ποτέ δεν ένιωσα σταρ όσο αντιστάρ». Αποχαιρετισμός στην Άννα Παναγιωτοπούλου που έφυγε από τη ζωή το Μεγάλο Σάββατο, μέσα από αποσπάσματα μιας προ 18ετίας αδημοσίευτης συνέντευξής της στον Αντώνη Μποσκοΐτη.
Λίγο πριν από την έναρξη της 20ής Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου Θεσσαλονίκης (16-19/5) οι Έλληνες εκδότες καταγγέλλουν τον αποκλεισμό τους από κάθε σχετική απόφαση και την έλλειψη ενημέρωσης για τη διάθεση των κονδυλίων. Γράφει η Έμυ Ντούρου
Rammstein, η πύρινη λαίλαπα. Ο Γιάννης Πούλλος σημειώνει στοιχεία για τους Γερμανούς που επιστρέφουν στην Ελλάδα και ανοίγουν τον χορό των μεγάλων καλοκαιρινών συναυλιών.
Το ταξίδι του Αντώνη Τουρκογιώργη στο ελληνικό ροκ σκηνή από τα πρώτα του βήματα στα 60s μέχρι το 2010 όπως το περιγράφει ο Αντώνης Μποσκοΐτης με αφορμή την πρόσφατη απώλεια του θρυλικού μέλους των Socrates.
Ο Ηρακλής Λογοθέτης στην κριτική του για την «Τιμάνδρα» του Θοδωρή Καλλιφατίδη που ανεβαίνει στο θέατρο ΕΛΕΡ – Ελένη Ερήμου, σε σκηνοθεσία της Χρύσας Καψούλη, γράφει για το πώς ανατρέπονται τα ταμπού της αρχαίας Αθήνας από μια εταίρα.
Στη στήλη «Καντράν» ο Γιώργος-Ικαρος Μπαμπασάκης γράφει για τον Ντίλαν, τον Πίντσον και τον Κρασναχορκάι με αφορμή κάποιες σημαδιακές επετείους του Μαΐου.
Ως ιδανικό και άξιο εραστή της 7ης τέχνης θεωρεί τον Νίκο Παναγιωτόπουλο ο Γιάννης Σολδάτος στο βιβλίο «Νίκος Παναγιωτόπουλος – το μετέωρο και το αμφίσημο» που έγραψε για εκείνον και στο οποίο επιχειρεί να σκιαγραφήσει μέσω προσωπικών ανέκδοτων περιστατικών τον σπουδαίο κινηματογραφιστή. Κείμενο του Κωνσταντίνου Καϊμάκη.
Τριάντα χρόνια συμπληρώνονται φέτος από την πρώτη προβολή της ρομαντικής κομεντί «Τέσσερεις γάμοι και μία κηδεία». Η Κατερίνα Αγγελιδάκη γράφει για τις ιστορίες πίσω από την κάμερα, που δεν γνωρίζαμε.
Το «Millέnniαλ», η νέα δισκογραφική δουλειά του Γιώργου Γκέκα είναι ένα μοντέρνο άλμπουμ ρετρό συναισθήματος. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης το άκουσε και καταγράφει τις εντυπώσεις του.