Παράνομη κρίθηκε τελικά η απεργία των μηχανοδηγών για την ασφάλεια στα τρένα – Οδεύει προς αναστολή

Παράνομη κρίθηκε τελικά η απεργία των μηχανοδηγών για την ασφάλεια στα τρένα – Οδεύει προς αναστολή

Προς αναστολή βαίνει η 24ωρη απεργία που είχε εξαγγείλει η Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού Ελξης (ΠΕΠΕ) στα τρένα για αύριο Πέμπτη 10 Οκτωβρίου, για την ασφάλεια στις σιδηροδρομικές μεταφορές.

Η κινητοποίηση κρίθηκε παράνομη και καταχρηστική ύστερα από προσφυγή της Hellenic Train, παρά το γεγονός ότι είχε συμφωνηθεί η κάλυψη ορισμένων δρομολογίων με προσωπικό ασφαλείας. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις τα δρομολόγια στο σιδηροδρομικό δίκτυο αναμένεται να πραγματοποιηθούν κανονικά.

Η Hellenic Train είχε προσφύγει πριν μερικές μέρες κατά της απεργίας των εργαζομένων, η οποία και πραγματοποιήθηκε καθώς κρίθηκε νόμιμη από το δικαστήριο. Αυτή τη φορά η εταιρία προσέφυγε ξανά στην Δικαιοσύνη.

«Μας σέρνει στα δικαστήρια επειδή ζητάμε ασφάλεια για εμάς και τους επιβάτες» σχολιάζει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης που επισημαίνει πως σημειώνονται καθημερινά «επικίνδυνα» περιστατικά.

Η ανακοίνωση των μηχανοδηγών για την απεργία:

«Το σωματείο μας, με αίσθημα ευθύνης προς τους εργαζόμενους και το κοινό, πραγματοποιεί 24ωρη απεργία την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024.

Η απεργία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της προσπάθειας μας να προστατέψουμε την ασφάλεια όλων όσων χρησιμοποιούν καθημερινά το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Τα κύρια αιτήματα της απεργίας, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΠΕΠΕ, είναι:

– Αναβάθμιση των μέτρων ασφαλείας: Αμεση και καθολική λειτουργία της τηλεδιοίκησης και της φωτοσήμανσης σε όλο το δίκτυο, προκειμένου να αποφευχθεί ένα νέο τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα, όπως αυτό των Τεμπών, που στοίχισε ζωές εργαζομένων και επιβατών.

– Ολοκλήρωση των έργων υποδομής και επιδομής: Είναι επείγον να ολοκληρωθούν τα συστήματα ETCS, φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση, που θα εξασφαλίσουν την ομαλή και ασφαλή λειτουργία των τρένων.

– Συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου: Η διαρκής συντήρηση της σιδηροδρομικής υποδομής είναι κομβική για την ασφαλή λειτουργία των γραμμών και τη μείωση των κινδύνων.

– Καθαρισμός του δικτύου από φυσικά εμπόδια, από κορμούς δέντρων, κλπ που αποτελούν σοβαρό κίνδυνο για τους εργαζόμενους και τους επιβάτες και περίφραξη της σιδηροδρομικής υποδομής για να μην είναι εύκολη η είσοδος πεζών εντός αυτής και ιδιαίτερα στον αστικό ιστό.

– Επενδύσεις σε νέο τροχαίο υλικό ιδιαίτερα στις προαστιακές γραμμές για την εξασφάλιση της ποιότητας και της ασφάλειας των μετακινήσεων.

Διαβάστε επίσης:

Ηχηρή απάντηση Αρβανίτη σε Μετσόλα για το… Casa de Papel – «Κύριε Όρμπαν, de facto απέναντί σας» (Video)

ΣΥΡΙΖΑ: Αναβάλλεται η προγραμματισμένη για την Πέμπτη συνεδρίαση της ΚΟ

Nαυάγιο το debate του ΠΑΣΟΚ: Ο Ανδρουλάκης… τορπιλίζει τη δεύτερη τηλεμαχία – «Καρφιά» από Δούκα

Documento Newsletter