Παραδίδεται στην κυκλοφορία ο κάθετος άξονας της Καστοριάς-Φλώρινας της Εγνατίας οδού

Παραδίδεται στην κυκλοφορία ο κάθετος άξονας της  Καστοριάς-Φλώρινας της Εγνατίας οδού

Το τμήμα του κάθετου άξονα της Εγνατία οδού, Κορομηλιά Καστοριάς – Κρυσταλλοπηγή Φλώρινας, θα αποδοθεί σήμερα το μεσημέρι σε κυκλοφορία, από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, γεγονός που θα συντομεύσει σημαντικά τη διαδρομή από τη δυτική Μακεδονία προς και από τα ελληνοαλβανικά σύνορα.

Το κομμάτι Κορομηλιά Καστοριάς – Κρυσταλλοπηγή Φλώρινας, μήκους 20,32 χιλιομέτρων είναι το τελευταίο κομμάτι του κάθετου άξονα που αποδίδεται στην κυκλοφορία. Ο κάθετος άξονας Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή (αυτοκινητόδρομος 29 της Εγνατία οδού) έχει συνολικό μήκος 72 χιλιόμετρα και αποτελεί τμήμα του Πανευρωπαϊκού Άξονα VIII. Η διατομή του είναι τετράιχνου αυτοκινητοδρόμου, αποτελούμενη από δύο λωρίδες κυκλοφορίας και λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ) ανά κατεύθυνση, ενώ ο κάθετος άξονας κατασκευάσθηκε και αποδόθηκε στην κυκλοφορία τμηματικά, από το 2002 έως και σήμερα στο πλαίσιο 13 εργολαβιών, συνολικού προϋπολογισμού 250 εκατ. ευρώ, με ΦΠΑ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της «Εγνατίας Οδού» το τεχνικό αντικείμενο του προς απόδοση τμήματος έχει κατασκευαστεί στο πλαίσιο της εργολαβίας: «κάθετος άξονας Σιάτιστα -Κρυσταλλοπηγή: (τμήμα Κορομηλιά – Κρυσταλλοπηγή από Χ.Θ. 0+000 έως Χ.Θ. 16+200 (45.4/5», από την ανάδοχο κοινοπραξία «ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. ? J&P ΑΒΑΞ Α.Ε. – ΤΕΡΝΑ Α.Ε.». Περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας με τυπική διατομή τετράιχνου αυτοκινητόδρομου, με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και ΛΕΑ, καθώς και στηθαίο ασφαλείας, τύπου New Jersey, για το διαχωρισμό των δύο κατευθύνσεων κυκλοφορίας και τυπική διατομή οδοστρώματος 22,25μ. Ακόμα, περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την κατασκευή του ισόπεδου κυκλικού κόμβου Κρυσταλλοπηγής και την κατασκευή της δίδυμης σήραγγας Κρυσταλλοπηγής, μήκους 560 μέτρων.

Documento Newsletter