Παρ’ ολίγον ατύχημα στον σιδηρόδρομο – Έστειλαν τρένο του Προαστιακού στις γραμμές του Μετρό

Παρ’ ολίγον ατύχημα στον σιδηρόδρομο – Έστειλαν τρένο του Προαστιακού στις γραμμές του Μετρό
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ EUROKINISSI)

Ένα ακόμη σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε στον σιδηρόδρομο. Έπειτα από λανθασμένη διευθέτηση των γραμμών από τους ρυθμιστές του ΟΣΕ, δόθηκε σήμα σε συρμό του Προαστιακού να μπει στο υπόγειο δίκτυο του Μετρό στον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας. Ο μηχανοδηγός αντιλήφθηκε ότι είχε δοθεί λάθος εντολή αλλά δεν μπόρεσε να επικοινωνήσει άμεσα με τον σταθμάρχη, σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλονται. Σε διαθεσιμότητα τέθηκαν οι εμπλεκόμενοι στο περιστατικό, σύμφωνα με τη Hellenic Train.

Πρόκειται για ένα περιστατικό που συνέβη την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου, σύμφωνα με την «ΕφΣυν» και δημοσιοποιήθηκε από τους μηχανοδηγούς της Hellenic Train.

Σε σχετικό έγγραφο που συνέταξε η ΠΕΠΕ (Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης) προς τη ΡΑΣ και τον Οργανισμό Διερεύνησης Ατυχημάτων (ΕΟΔΑΣΑΑΜ) καταγγέλλεται η παρ’ ολίγον τραγωδία αλλά και για ακόμη μία φορά η κακή κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.

Στο εν λόγω έγγραφο σημειώνονται τα εξής, σύμφωνα με την «ΕφΣυν». «Την Τετάρτη 9/10/2024 ο συρμός 4245 αναγκάστηκε σε οπισθοπορία στη γραμμή του Προαστιακού Αθήνας καθώς είχε λάβει εντολή από Σταθμάρχη (Τηλεδιοίκηση Σ.Κ.Α.) για να εισέλθει σε λάθος γραμμή (και συγκεκριμένα σε αυτήν του Μετρό) στην περιοχή της Δουκίσσης Πλακεντίας».

Ο συρμός 4245 είχε ξεκινήσει από την Κάντζα με προορισμό τα Άνω Λιόσια. Όπως επισημαίνεται, οι συρμοί του Προαστιακού έχουν μεγαλύτερο περιτύπωμα (εκτόπισμα) από εκείνους του Μετρό και δεν μπορούν να μπουν στο υπόγειο δίκτυο. Ο συρμός 4245 είχε ξεκινήσει από την Κάντζα με προορισμό τα Άνω Λιόσια και στο ύψος της Δουκίσσης Πλακεντίας θα έπρεπε να συνεχίσει ευθεία ακολουθώντας την πορεία της Αττικής Οδού, σε αντίθεση με τους συρμούς του Μετρό που στρίβουν για να μπουν στο υπόγειο δίκτυο.

Ο μηχανοδηγός του συρμού παρατήρησε ότι τα κλειδιά ήταν στραμμένα σε λάθος πορεία, με αποτέλεσμα να τον οδηγούν προς το δίκτυο του Μετρό και έτσι επιχείρησε να επικοινωνήσει με τους ρυθμιστές του ΟΣΕ και το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, δεν έλαβε απάντηση παρ’ ότι κάλεσε δύο φορές. Τότε, αποφάσισε να προχωρήσει με πολύ αργή ταχύτητα, ούτως ώστε να γίνει αντιληπτή η πορεία του μέσω ενός αισθητήρα και να δοθεί το αντίστοιχο σήμα στην τηλεδιοίκηση του ΣΚΑ.

Στη συνέχεια υπήρξε επικοινωνία με τον ρυθμιστή του ΟΣΕ που ζήτησε από τον μηχανοδηγό να επιστρέψει με οπισθοπορεία 300 μέτρων ώστε να ελευθερωθεί η γραμμή.

«Σε διαθεσιμότητα το εμπλεκόμενο περιστατικό»

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Hellenic Train σημειώθηκε ότι «έχει ενεργοποιηθεί η πειθαρχική διαδικασία για την απόδοση ευθυνών» και πως «έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα το προσωπικό που εμπλέκεται στο περιστατικό».

Αναλυτικά

«Η Hellenic Train ανακοινώνει ότι διερευνά τα αίτια του περιστατικού, που σημειώθηκε την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου, κατά το οποίο συρμός του Προαστιακού παραβίασε τις ενδείξεις εισόδου στη γραμμής του ΜΕΤΡΟ στον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας. Η διερεύνηση πραγματοποιείται σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, ενώ παράλληλα έχει ενεργοποιηθεί η πειθαρχική διαδικασία για την απόδοση ευθυνών. Το προσωπικό που εμπλέκεται στο περιστατικό έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα.

Η εταιρεία ακολουθεί αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας σε όλες τις διαδικασίες της και εφαρμόζει σύγχρονα συστήματα εκπαίδευσης και αξιολόγησης για το προσωπικό της.

Η Hellenic Train παραμένει προσηλωμένη στη συνεχή βελτίωση της ασφάλειας του σιδηροδρομικού δικτύου, αναλαμβάνοντας τις απαραίτητες ενέργειες όπου απαιτείται».

Σημειώνεται ότι νωρίτερα, σε παρέμβασή του στον ΣΚΑΪ 100,3, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης ανέφερε ότι ο ρυθμιστής κυκλοφορίας τιμωρήθηκε για το λάθος του, ενώ επέρριψε ευθύνες και στον μηχανοδηγό, λέγοντας ότι παραβίασε δύο φωτοσήματα.

Παράλληλα, ανέφερε ότι θα διερευνηθούν όσα καταγγέλλονται για τις απόπειρες του μηχανοδηγού να επικοινωνήσει με το ΣΚΑ χωρίς αποτέλεσμα.

Διαβάστε επίσης

«Φρέσκο» κρατικό χρήμα και πάλι στα ΜΜΕ – Ετοιμάζουν νέες «εκστρατείες ενημέρωσης»

Επιχείρηση διαγραφής της δημοσιογραφίας – «Τείχος» για την ελευθεροτυπία, μετά το αδιανόητο αίτημα του Αριστείδη Φλώρου της Energa

Νέα δημοσιεύματα για Τσίπρα-Βενιζέλο: Το δείπνο με οργανωτή τον Μαραντζίδη

Ποιο κράτος δικαίου;

Νοσοκομεία: Πανελλαδική 24ωρη απεργία – Τι απαιτούν οι γιατροί για τη Δημόσια Υγεία

Ολιστική σύγκρουση Καραμανλή – Σαμαρά με Μητσοτάκη

Ετικέτες

Documento Newsletter