Ο κ. Καραμανλής παραμένει σταθερά αδρανής και ψεύτης σχετικά με το τι συμβαίνει με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα δρομολόγια των άγονων γραμμών που δεν εκτελούνται, σχολιάζει σε δήλωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκος Παππάς, με αφορμή τη συνέντευξη του Κώστα Αχ. Καραμανλή στα «Νέα».
Η δήλωση Νίκου Παππά
Ο κ. Καραμανλής παραδέχεται στα Νέα, μετά τον ντόρο με τα «Μανιτάρια αλά τρεν», ότι τα σιδηροδρομικά δρομολόγια που επιδοτεί το δημόσιο για τις άγονες γραμμές δεν εκτελούνται.
Επιχειρεί, μάλιστα, να χρεώσει την ταλαιπωρία των επιβατών στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, υποστηρίζοντας ότι η Ν.Δ. παρέλαβε μια σύμβαση που δεν μπορεί να ελεγχθεί από το δημόσιο.
Ωστόσο, η σύμβαση αυτή περιγράφει επακριβώς τον αριθμό των δρομολογίων που οφείλει να εκτελεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Αποκρύπτει, επίσης, ότι η σύμβαση που κατηγορεί, ανανεώθηκε από τον ίδιο και έχει ισχύ ως το τέλος του 2021.
Ενώ υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να παραταθεί και για το 2022, καθώς δεν έχει κατατεθεί στη Βουλή προς ψήφιση η νέα σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που ο ίδιος έχει εξαγγείλει δεκάδες φορές.
Αλήθεια, όμως, πώς ο κ. Καραμανλής καταβάλλει επιδοτήσεις 50 εκατ. ευρώ ετησίως στον ιδιωτικό φορέα παροχής συγκοινωνιακού έργου, όταν ο ίδιος παραδέχεται δημόσια ότι δεν μπορεί να ελέγξει αν τηρούνται τα συμφωνηθέντα;
Ο κ. Καραμανλής παραμένει σταθερά αδρανής. Και ψεύτης.