Παππάς για πόρισμα επιτροπής Γεραπετρίτη: Ξεσκεπάζει την επιχείρηση συγκάλυψης

Πολλαπλά εκτεθειμένη χαρακτηρίζει την κυβέρνηση ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Νίκος Παππάς αναφορικά με το πόρισμα για το δυστύχημα των Τεμπών το οποίο όπως σημειώνει ο ίδιος «παρήγγειλε» η κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Όπως σημειώνει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία «Αναδεικνύει τις ευθύνες των Μητσοτάκη και Καραμανλή και ξεσκεπάζει την επιχείρηση συγκάλυψης» υπογραμμίζοντας ότι με βάση το πόρισμα:

«-Η τηλεδιοίκηση στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη δεν λειτουργούσε από τον Ιούλιο του 2019.

-Στη Λάρισα λειτουργούσε τοπικός πίνακας χειρισμού και όχι τηλεδιοίκηση, όπως επέμενε ο κ. Γεραπετρίτης, ενώ ο σταθμάρχης «έβλεπε» το τρένο μόνο για 2,8 χλμ από την έξοδο της Λάρισας και όχι για 12 χλμ που έλεγε η κυβέρνηση.

-Το σύστημα ETCS, που δεν ολοκληρώθηκε με ευθύνη Καραμανλή, θα μπορούσε να έχει αποτρέψει τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών.

-Η εκπαίδευση του μοιραίου σταθμάρχη ήταν ελλιπής και ανεπαρκής, ενώ η μετάταξή του κακώς έγινε.

Ο κ. Μητσοτάκης δεν μπορεί να συνεχίζει τη συγκάλυψη. Οι ευθύνες του είναι βαρύτατες». 

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ν. Παππά:

«Ακόμα και το πόρισμα που «παρήγγειλε» η κυβέρνηση Μητσοτάκη για το δυστύχημα των Τεμπών την εκθέτει πολλαπλά.

Αναδεικνύει τις ευθύνες των Μητσοτάκη και Καραμανλή και ξεσκεπάζει την επιχείρηση συγκάλυψης.

Μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι:

Η τηλεδιοίκηση στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη δεν λειτουργούσε από τον Ιούλιο του 2019.
Στη Λάρισα λειτουργούσε τοπικός πίνακας χειρισμού και όχι τηλεδιοίκηση, όπως επέμενε ο κ. Γεραπετρίτης, ενώ ο σταθμάρχης “έβλεπε” το τρένο μόνο για 2,8 χλμ από την έξοδο της Λάρισας και όχι για 12 χλμ που έλεγε η κυβέρνηση.
Το σύστημα ETCS, που δεν ολοκληρώθηκε με ευθύνη Καραμανλή, θα μπορούσε να έχει αποτρέψει τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών.
Η εκπαίδευση του μοιραίου σταθμάρχη ήταν ελλιπής και ανεπαρκής, ενώ η μετάταξή του κακώς έγινε.
Ο κ. Μητσοτάκης δεν μπορεί να συνεχίζει τη συγκάλυψη. Οι ευθύνες του είναι βαρύτατες».