Δεν ήταν ούτε Γεωργιανοί αποφυλακισμένοι, ούτε Αλβανοί ποινικοί τελικά. Ήταν ο Μπάμπης Αναγνωστόπουλος, ο σύζυγός της Καρολάιν που έβγαινε στα κανάλια με ύφος «τι να κάνω, μου έχεσαν τα περιστέρια το αμάξι και μόλις το είχα πλύνει».
Δικαιώθηκε ολόκληρη η Ελλάδα που έλεγε από την αρχή ότι ήταν αυτός ο δράστης της στυγνής δολοφονίας στα Γλυκά Νερά και ότι η υπόθεση βρώμαγε απ’ όπου κι αν την έπιανες.
*** Η αστυνομία αφού επικήρυξε τους δράστες με 300 χιλιάδες ευρώ (γιατί δεν επικήρυξε και τους δολοφόνους του Καραϊβάζ δεν ξέρουμε ), εξιχνίασε την υπόθεση έναν μήνα μετά. Όσο διάστημα δηλαδή είχε στη διάθεσή του ο Λιγνάδης για να σβήσει οτιδήποτε μεμπτό από τον υπολογιστή του.
Ετοιμαστείτε, πάντως, γιατί από τούτη την ώρα και για κανά δυο μέρες θα βλέπετε και θ’ ακούτε συγχαρητήρια από δημοσιογράφους και ΜΜΕ προς την αστυνομία και τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Η λίστα Πέτσα αφορά και στο αστυνομικό ρεπορτάζ. Και στο lifestyle και παντού.
*** Ο δράστης της γυναικοκτονίας, γιατί γυναικοκτονία είναι, σκότωσε και κρέμασε και το έρημο το σκυλάκι για να δημιουργήσει κλίμα αποστροφής προς τους υποτιθέμενους δράστες που μιλούσαν «μια άγνωστη γλώσσα».
*** Δεν θέλαν πολύ οι εκπρόσωποι του «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια», οι Λατινοτέτοιοι, για να χύσουν φαστιστοδηλητήριο για τους ξένους που δεν σέβονται τα Χρηστά μας ήθη, την ελληνική φιλοξενία και την κοινωνική μας ηθική.
*** Κι άνοιξαν, όπως συμβαίνει μετά από κάθε τέτοιου είδους δολοφονία, ξανά, τη συζήτηση περί οπλοχρησίας και νόμιμης άμυνας μέσα στο σπίτι. Λες και θέλει πολύ για να γίνει το κακό. Να πάρει το παιδί το όπλο για να παίξει ή ο έφηβος για να κάνει τον μάγκα στους φίλους του.
*** Κάποτε, στο δημοτικό, ήμουν δεν ήμουν 10-11 ετών, μια φίλη μού έδειξε στο σπίτι της το όπλο του πατέρα της που ήταν στην κρεβατοκάμαρα και κοιμόταν. Κρητική οικογένεια και ο πατέρας της νυχτόβιος. Είχε μπουζοκοταβέρνα. Δεν ξέρω τι μας κράτησε και δεν πατήσαμε τη σκανδάλη για να δούμε τι ακριβώς θα συμβεί. Την ώρα που το περιεργαζόμασταν σηκώθηκε ο πατέρας της και μας είδε. Έτρεξε και μας το πήρε λέγοντας μας ότι ήταν γεμάτο. Και ήταν.
*** Πέρασε το Εκπαιδευτικό, πέρασε η Πανεπιστημιακή Αστυνομία, πέρασε και το Εργασιακό. Όλα αυτά εν καιρώ πανδημίας. Τι τους έμεινε; Μια αύξηση του ορίου ηλικίας για τις συντάξεις και μια κατάργηση του ΕΣΥ. Έρχονται…
*** Το καλύτερο tweet για το εργασιακό νομοσχέδιο είναι αυτό:
-Πολύ καλό παιδί ο Χατζηδάκης.
-Σε σκλαβώνει.#απεργια_16Ιουνη— ΜΗΔΕΙΑ ΣΑΓΑΝΑΚΙ (@mhdeiasaganaki) June 16, 2021
*** Πήγαν τα κανάλια ανήμερα της απεργίας να βγάλουν θέμα στο λιμάνι με τις διαμαρτυρίες των επιβατών, αλλά δεν τους έκατσε. Δείτε τι κάζο έπαθαν.
Έφαγαν άκυρο σήμερα τα κανάλια από τον κόσμο. Ήθελαν τους επιβάτες μαριονέτες των εφοπλιστών για να χτυπήσουν την απεργία. Ατύχησαν. Η απεργία στο λιμάνι πέτυχε με τη στήριξη του λαού. Όλοι/ες στους δρόμους. #απεργια_16Ιουνη #απεργια #λιμανι #Χατζηδακης #8ωρο @PRINgr pic.twitter.com/s2o1aQ4cqt
— Μένουμε Ενεργοί – Υγεία, Συλλογικότητα, Αλληλεγγύη (@menoume_energoi) June 16, 2021
*** Τον Θανάση Παφίλη ανέκαθεν τον συμπαθούσα. Από την περασμένη Τρίτη λίγο περισσότερο. «Θα σας πάρουμε μια φορά και θα σας βάλουμε στη ΛΑΡΚΟ. Να δουλέψετε για μια βδομάδα επί 78 ώρες, οι μισοί θα πεθάνετε απ΄ αυτά που θα αναπνέετε και θα βλέπετε», είπε απευθυνόμενος προς τους βουλευτές της ΝΔ ενόψει της ψήφισης του εργασιακού νομοσχεδίου.
*** Εν καιρώ πανδημίας κρίθηκε αναγκαίο επίσης να γίνει ανακαίνιση στο Μέγαρο Μαξίμου και ν’ αγοράσουμε άλλο ένα VIP αεροσκάφος. Γιατί αν δεν είναι αυτά σημαντικά θέματα που πρέπει να τρέξουν, τότε τι;
*** 37.200 μας κόστισε η εκδήλωση με την Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν και δόθηκε με απευθείας ανάθεση σε εταιρεία παραγωγής. Η ΕΡΤ μάλλον δεν μπορούσε. Δεν είχε την τεχνογνωσία ίσως. Ποιος ξέρει.
*** Τώρα που έγραψα για ανάθεση. Η Σοφία Νικολάου έκανε καμιά καινούρια ανάθεση ή στριμώχθηκε από τη μηνυτήρια αναφορά;
*** Έκανε και ο Οίκος Dior το ντεφιλέ του στο Καλλιμάρμαρο. Πήγα κομμωτήριο, ντύθηκα, έβαλα τα καλά μου, πήρα την απομίμηση Dior τσαντούλα μου και σεινάμενη, κουνάμενη ξεκίνησα για το Στάδιο. Κόλλησα δίπλα σε μια που τη φωτογράφιζαν, αλλά αμ δε.
Έφαγα μια πόρτα νααα με το συμπάθιο.
Δεν ξέρω τι έφταιγε; Η απομίμηση Dior ή ότι δεν φορούσα φόρεμα απ’ της Μαρέβας; Γιατί για κάποιον λόγο οι περισσότερες κυρίες της Αυλής φορούσαν φορέματα, πουκάμισα και φούστες απ’ της Μαρέβας. Πώς το κατάλαβα; Έλα μωρέ, εκείνο το ύφασμα με τις κάθετες γραμμές έχουν όλα.
Η Ντάμα