Μία από τις πιο τολμηρές ταινίες, στις οποίες έπαιξε ο Αλέν Ντελόν, ενδεικτική επίσης του ψυχεδελικού κινήματος των 60s, ήταν και το «Girl on a motorcycle» σε σκηνοθεσία του βετεράνου Άγγλου κινηματογραφιστή Τζακ Κάρντιφ. Συμπρωταγωνίστρια του Ντελόν ήταν η Αγγλίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός Μαριάν Φέιθφουλ, που το ίδιο διάστημα ήταν επίσης «το κορίτσι του Μικ Τζάγκερ» και έμπαινε για τα καλά στον κόσμο των σκληρών ναρκωτικών.
Σύμφωνα με το story του φιλμ, μια νέα πανέμορφη γυναίκα, η Ρεμπέκα, εγκατέλειπε τον σύζυγο της και καβαλούσε τη μοτοσικλέτα της για να πάει στη Χαϊδελβέργη της Γερμανίας και να συναντήσει τον εραστή της, Ντανιέλ. Βιωματικός ρόλος για τη Φέιθφουλ, θα λέγαμε, εφόσον το ίδιο διάστημα στην πραγματική της ζωή μόλις είχε αφήσει τον σύζυγο της, παραγωγό Τζον Ντάνμπαρ, και τον νεογέννητο γιο της, για να ακολουθήσει τον αρχηγό των Rolling Stones στο ξέφρενο life style του swinging London. Το θέμα είναι ότι στη συγκεκριμένη ταινία αγγλογαλλικής συμπαραγωγής, η χημεία της Μαριάν Φέιθφουλ και του Αλέν Ντελόν χτύπησε κόκκινο με τις, γεμάτες σεξουαλικά υπονοούμενα, ατάκες μεταξύ τους και την χαρακτηριστική σκηνή με τον Ντελόν να τραβάει το φερμουάρ από τη δερμάτινη φορεσιά της Φέιθφουλ, λέγοντας της: «Το κορμί σου είναι σαν βιολί μέσα σε βελούδινη θήκη».
Μην ξεχνάμε πως ακριβώς εκείνη την περίοδο τόσο ο Ντελόν, όσο και η Φέιθφουλ, θεωρούνταν sex symbols άρα μία ταινία με τους δυο τους ως ζευγάρι δεν θα περνούσε απαρατήρητη. «Ο Αλέν Ντελόν δεν ανήκε στον κόσμο μου και δεν πρέπει να πέρασε πολύ καλά στα πάρτι που τον καλούσα όταν κάναμε το ‘’Girl on a motorcycle’’» ήταν λόγια της Φέιφουλ από τη συνέντευξη που μου είχε δώσει τον Οκτώβρη του 2016 στο σπίτι της στο Παρίσι. Λογικό, αν αναλογιστεί κανείς την πορεία που πήραν στη συνέχεια οι τροχιές των δύο αυτών καλλιτεχνών.
Όπως είχε γραφτεί χαρακτηριστικά στο περιοδικό «The Monthly Film Bulletin», η ταινία περιείχε τόσο τολμηρές ατάκες που έπρεπε να τις ακούσεις για να τις πιστέψεις! Όπως εκείνη, με την οποία η Φέιθφουλ έδινε στον Ντελόν να καταλάβει πως οδηγούσε την πιο σέξι μοτοσικλέτα του κόσμου: «Ο μαύρος διάβολος μου κάνει έρωτα πολύ όμορφα. Πάρε με πάνω του»…
Το «Girl on a motorcycle» επρόκειτο να παιχτεί στο Φεστιβάλ των Καννών, τα γεγονότα όμως εκείνης της χρονιάς, του Μάη του ΄68, δεν το επέτρεψαν. Μάλιστα, ήταν η πρώτη ταινία που χαρακτηρίστηκε «ακατάλληλη για ανηλίκους» (X rating) κατά την έξοδο της στις αίθουσες των ΗΠΑ.
Στην ουσία ήταν ένα ρομαντικό δράμα που αφορούσε τη γυναικεία χειραφέτηση στα 60s, αφού κατά τη διάρκεια της ξετυλιγόταν το ιστορικό της σχέσης της Ρεμπέκα/ Φέιθφουλ με τον Ντανιέλ/ Ντελόν, που θα έφτανε στο απόγειο της, όταν εκείνος θα της έκανε δώρο μία Harley Davidson. Μ’ αυτή τη μοτοσικλέτα, η Ρεμπέκα θα άφηνε τον σύζυγο της, με τη δική του παρότρυνση κιόλας, για να περιπλανηθεί από τη Γαλλία στη Γερμανία και να συναντήσει τον έρωτα της ζωής της. Το τέλος δεν ήταν αίσιο, αλλά τραγικό, με το θάνατο να τερματίζει αυτό το θυελλώδες ερωτικό ειδύλλιο, το βασισμένο κατά κόρον στη σεξουαλική έλξη. Όσο για τον σκηνοθέτη Κάρντιφ, χρησιμοποιώντας χρωματικά φίλτρα και στυλιζαρισμένα κοντινά πλάνα, απέδωσε στην εντέλεια το ψυχεδελικό κλίμα της εποχής, παραδίδοντας μία ταινία ταυτισμένη για πάντα με τα 60s και με πρωταγωνιστές ένα απ’ τα ομορφότερα καλλιτεχνικά ζευγάρια: Τον Αλέν Ντελόν και τη Μαριάν Φέιθφουλ.