Δεν φτάνει που οι γνώσεις της υπουργού Πολιτισμού για το ελληνικό σινεμά εξαντλούνται στην περίοδο της Φίνος Φιλμ-έχει δηλώσει ότι αγαπημένες της ελληνικές ταινίες είναι οι Τζένη Τζένη” και “Μια Τρελή Σαραντάρα”, αγνοώντας τα… έτη φωτός που προχώρησε το ελληνικό σινεμά- μπερδεύει και τους σπουδαίους κινηματογραφιστές μας. Ας πούμε δεν μπορεί να ξεχωρίσει τον Κώστα Φέρρη του εμβληματικού «Ρεμπέτικου» από τον σημαντικό διευθυντή φωτογραφίας και μοντέρ, Νίκο Καβουκίδη.
Πριν από λίγη ώρα εστάλη δελτίο Τύπου του υπουργείου Πολιτισμού από τα σημερινά αποκαλυπτήρια της προτομής του Φιλοποίμενα Φίνου, του οποίου η συμβολή και ο ρόλος στον ελληνικό κινηματογράφο είναι αδιαμφισβήτητα, στο πάρκο του σταθμού Λαρίσης. Στη λεζάντα αναφέρεται ο Κώστας Φέρρης, που δεν ήταν εκεί, αντί του Νίκου Καβουκίδη, ο οποίος παρέστη στην εκδήλωση. Στη συνέχεια λάβαμε στα mail μας ορθή επανάληψη, αλλά, όπως λέει κι ο λαός «τα γραπτά μένουν».
Και τι διαβολική συγκυρία μόλις μία μέρα πριν, εχθές Τετάρτη, με νομοσχέδιο του ΥΠΠΟ που ψηφίστηκε στη Βουλή καταργήθηκε το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, ο βασικός πυλώνας ενίσχυσης και προστασίας της ελληνικής ταινίας, αλλά και το ΕΚΟΜΕ που συγχωνεύονται πλέον σε έναν νέο ενιαίο φορέα, αφήνοντας όμως, στον αέρα το ελληνικό σινεμά και τους Έλληνες δημιουργούς. Οι κινηματογραφιστές εξέφρασαν τις ανησυχίες τους και τις αγωνίες τους όλο το τελευταίο διάστημα και σε όλους τους τόνους, με αποκορύφωμα την συνέντευξη Τύπου της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου την Δευτέρα. Η κ. Μενδώνη έχει κατ’ επανάληψιν δείξει ότι αδιαφορεί για τον σύγχρονο πολιτισμό.
Οι κωμωδίες της Φίνος Φιλμ έχουν πάρει στην ιστορία του παλιού ελληνικού κινηματογράφου τη θέση που τους αξίζει. Το σύγχρονο ελληνικό σινεμά ζει την τραγωδία να είναι υπουργός Πολιτισμού η κ. Μενδώνη.
Διαβάστε επίσης:
Πλήρης κάλυψη σε Φλέσσα από το Μαξίμου – «Μιλούσε για τις διαχρονικές παθογένειες του κράτους»