Όταν η διαφημιστική καμπάνια για τον τουρισμό το 2017 θύμιζε πράγματι Ελλάδα

Όταν η διαφημιστική καμπάνια για τον τουρισμό το 2017 θύμιζε πράγματι Ελλάδα

Τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν η Ελλάδα έχει ανάγκη όσο τίποτα άλλο τον τουρισμό. Κι όμως η κυβέρνηση Μητσοτάκη έκανε μία ακόμα επιλογή που μόνο «άριστη» δεν μπορεί να την χαρακτηρίσει κανείς.

Το σποτ της φετινής καμπάνιας μόνο την Ελλάδα δε διαφημίζει. Σε ένα πλάνο 40 δευτερολέπτων το μόνο που μπορεί να δει κανείς είναι την ακροθαλασσιά. Σύμφωνα με τους δημιουργούς της καμπάνιας, που αυτή τη φορά δεν ήταν ο ΕΟΤ αλλά η ιδιωτική εταιρεία Marketing Greece όπως αποφάσισε η κυβέρνηση, σχεδιάστηκε ένα μήνυμα λιτό και απέριττο, σεμνό και με μέτρο γεμάτο με συναίσθηση. Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο Ήλιος και Θάλασσα, είναι και ιδέα. «Greek Summer is state of Mine» είναι το νέο μήνυμα που εκπέμπει. Μόνο που λιτό δεν είναι μόνο το μήνυμα αλλά και ολόκληρο το σποτ, αν σκεφτεί κανείς το κονδύλι της τάξεως των 32 εκατ. ευρώ που δόθηκαν στην εταιρεία. 

Θα περίμενε κανείς ότι με τόσα χρήματα θα βλέπαμε τουλάχιστον μια τουριστικά καμπάνια αντίστοιχη με αυτή του 2017. Η  ταινία «Greece-A 365-Day Destination», διάρκειας 03:36” που είχε ως με θέμα τις εικόνες, τον ήχο και τα χρώματα της Ελλάδας τις τέσσερις εποχές του χρόνου, όχι μόνο είχε κερδίσει τις εντυπώσεις αφού παρουσίαζε πραγματικά κάθε γωνιά της Ελλάδας, αλλά είχε ψηφιστεί ως το κορυφαίο βίντεο τουριστικής προβολής ευρωπαϊκού προορισμού, ανάμεσα σε 23 υποψήφιες ευρωπαϊκές χώρες που συμμετείχαν στον παγκόσμιο διαγωνισμό. Τότε όμως επί υπουργίας Έλενας Κουντουρά, η κυβέρνηση είχε αναθέσει στον ΕΟΤ τη διαφημιστική καμπάνια. Για την τωρινή κυβέρνηση όμως, αυτά είναι ψιλά γράμματα αφού αρκείται σε ένα συναισθηματικό μήνυμα αξίας όμως πολλών εκατομμυρίων. 

Θυμηθείτε την τουριστική καμπάνια για το 2017

Και μια γεύση από το φετινό σποτ

Ετικέτες

Documento Newsletter