Τα δύο μονοθέσια της ιαπωνικής εταιρείας έκαναν το 1-2, με τους Αλόνσο, Μπουεμί, Νακαζίμα να τερματίζουν μπροστά από τους άτυχους Λόπεθ, Κομπαγιάσι, Κόνγουεϊ.
Το όνειρο των Χοσέ Μαρία Λόπεθ, Καμούι Κομπαγιάσι και Μάικ Κόνγουεϊ να κερδίσουν τον αγώνα Λε Μαν, έσβησε μέσα σε λίγα λεπτά. Δύο κλαταρίσματα στον 366ο και 367ο γύρο, πρώτα δεξιά και μετά πίσω αριστερά, τους στέρησαν αυτή τη δυνατότητα. Όπως αργότερα ξεκαθάρισε η Toyota, μόνο το πίσω αριστερό ελαστικό είχε κλατάρει, καθώς ένας αισθητήρας έδειχνε λάθος ενδείξεις.
Τα δεδομένα που έστελνε, έκαναν λόγο πως είχε κλατάρει το εμπρός δεξιό, αλλά κάτι τέτοιο δεν ίσχυε. Τα δύο αυτά πιτ στοπ λοιπόν έριξαν από την κορυφή την Toyota με το No.7. Μια διαφορά των πάνω από δύο λεπτά, μετετράπη σε μείον ένα. Ως εκ τούτου, οι Φερνάντο Αλόνσο, Καζούκι Νακαζίμα και Σεμπαστιέν Μπουέμι, κέρδισαν τον αγώνα Λε Μαν για δεύτερη στη σειρά χρονιά.
Η Toyota κυριάρχησε τόσο στα δοκιμαστικά όσον και στον αγώνα. Από τη στιγμή που απουσίαζαν οι Audi και Porsche, το έργο της ήταν εύκολο κόντρα στις SMP Racing, Rebellion, Bykolles και Dragonspeed, που μετείχαν στην ίδια κατηγορία, την LMP1. Οι φίλαθλοι στις εξέδρες επίσης δεν είδαν σχεδόν καμία μάχη και πριν τον αγώνα, αυτό που απασχολούσε ήταν ποια από τις δύο Toyota θα τον κέρδιζε.
Η μοίρα ήταν σκληρή στους Κομπαγιάσι, Κόνγουεϊ και Λόπεθ, στάθηκε τυχερή στους Αλόνσο, Μπουεμί και Νακαζίμα, παρά το γεγονός πως ήταν πιο αργοί γενικότερα από το αυτοκίνητο με το Νο.7.
Αυτό φάνηκε στο πρώτο stint του αγώνα Λε Μαν, με τον Κόνγουεϊ να είναι κατά 3δλ. γρηγορότερος από το Μπουεμί. Μάλιστα, ο Βρετανός σημείωσε και ρεκόρ γύρου με 3:17.297, αυξάνοντας τη διαφορά στα 15δλ. μετά τον πρώτο ανεφοδιασμό. Ύστερα από δύο ώρες αγώνα, η διαφορά είχε μεγαλώσει στα 40δλ.
Το όχημα με το Νο.8 ήταν πιο αργό, αλλά βρέθηκε μπροστά σε μια φάση λόγω του αυτοκινήτου ασφαλείας. Όμως, κατά τη διάρκεια της νύχτας, το Νο.7 πέρασε ξανά στην κορυφή. Τη 13η ώρα, η διαφορά ήταν 8δλ., μετά αυξήθηκε σε πάνω από ένα λεπτό και αυτό επειδή το Νο.8 μετέβη στα πιτ για αλλαγή εμπρός και πίσω μερών, μήπως βελτιωθεί η κατάσταση.
Έμενε «ζωντανό» στη μάχη της νίκης, επειδή ο αλυτάρχης έκανε την είσοδό του στην πίστα πολλές φορές και λόγω των αργών ζωνών. Στάθηκε τυχερό εν τέλει, με τον Αλόνσο να λέει μετά τον αγώνα. «Η νίκη ήρθε απρόσμενα. Δεν είχαμε την ταχύτητα στις 24 ώρες. Δεν την αξίζαμε, αλλά η τύχη παίζει μεγάλο ρόλο σε αυτόν τον αγώνα», ανέφερε ο Ισπανός, με τον Κομπαγιάσι να σημειώνει απογοητευμένος. «Σήμερα (σ.σ. την Κυριακή) δεν μου αρέσει ο αγώνας Λε Μαν».
Η διαφορά των νικητών ανήλθε στα 16,972δλ.
Πηγή: Toyota