Η Opel στηρίζει την προσπάθεια της Νίκι Βάλντε για την κατάρριψη του Παγκόσμιου Ρεκόρ απόστασης σε 24 ώρες.
Ένα 24ωρο εγχείρημα κατάρριψης ρεκόρ στο Κέντρο Δοκιμών Rodgau-Dudenhofen της Opel με το αεροδυναμικό, τρίτροχο Velomobile, το οποίο με ολόσωμο φέρινγκ φτάνει τα 80 χλμ. Η αθλήτρια στοχεύει να ξεπεράσει τα 1219 χιλιόμετρα σε 24 ώρες, με μοναδικό εφόδιο τη μυϊκή της δύναμη.
Ποτέ μέχρι τώρα δεν έχει καλύψει κάποιος απόσταση πάνω από 1219 χιλιόμετρα σε 24 ώρες με μοναδικό εφόδιο τη μυϊκή του δύναμη. Αυτό αναμένεται να αλλάξει από τις 28 έως τις 29 Ιουλίου. Στις 10 το πρωί, η Νίκολα “Νίκι” Βάλντε θα ξεκινήσει την προσπάθειά της για την κατάρριψη του παγκόσμιου ρεκόρ απόστασης στο Κέντρο Δοκιμών Rodgau-Dudenhofen της Opel. Ο εξοπλισμός της είναι ένα τρίτροχο όχημα οριζόντιας διάταξης με ολόσωμο φέρινγκ το οποίο μπορεί να αγγίξει τα 80 χλμ ως μέγιστη ταχύτητα. Το αποκαλούμενο Velomobile είναι ένα αεροδυναμικά προηγμένο και μοναδικό στο είδος του όχημα σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από το συνεργάτη της Νίκι, τον Ντάνιελ Φεν. Η 44χρονη αθλήτρια θα επιχειρήσει να καταρρίψει το 24ωρο παγκόσμιο ρεκόρ γυναικών (1012 χιλιόμετρα) και αντρών (1219 χιλιόμετρα). Γεννημένη στο Αμβούργο, η Νίκι έχει στην κατοχή της το παγκόσμιο ρεκόρ γυναικών HPV (Human Power Vehicles) για οχήματα που κινούνται με ανθρώπινη μυϊκή δύναμη από το 2015. Η Opel στηρίζει τον 24ωρο μαραθώνιο διαθέτοντας την πίστα δοκιμών υψηλής ταχύτητας των 4,8 χιλιομέτρων, ενώ είναι και χορηγός της Νίκι Βάλντε στις μετακινήσεις της. Η αθλήτρια θα ταξιδέψει στο Dudenhofen με το Velomobile σε ένα Opel Vivaro, ενώ κατά τη διάρκεια του εγχειρήματος ένα Opel Ampera-e θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα υποστήριξης. Το ηλεκτρικό Opel θεωρείται επίσης ένας πρωταθλητής αυτονομίας, καθώς μπορεί να καλύψει 520 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο NEDC (New European Driving Cycle).
H Opel στηρίζει το φιλόδοξο αυτό εγχείρημα, καθώς η αποφασιστικότητα και η στάση ζωής της Νίκι Βάλντε αντικατοπτρίζουν το πνεύμα της Opel ως μάρκας και εταιρίας: Πίστεψε στον Εαυτό σου, στην επιτυχία και στο μέλλον! #WeBelieve είναι το σλόγκαν και το hashtag που αρμόζει καλύτερα στο συγκεκριμένο εγχείρημα κατάρριψης του παγκόσμιου ρεκόρ.