Η πρώτη γενιά Insignia μπορεί να περηφανεύεται ότι δεν τα πήγε καθόλου άσχημα: 900.000 πωλήσεις μέχρι σήμερα και ο τίτλος του «Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς» το 2009 είναι μια επιτυχία που βάζει ψηλά τον πήχη για τον αντικαταστάτη του
ο οποίος με την προσθήκη του πολλά υποσχόμενου «Grand Sport» στον λογότυπό του ετοιμάζεται να δοκιμάσει την τύχη του στην αγορά. Κρίνοντας από τις φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα, πρέπει όντως να περιμένει κανείς κάτι πιο σπορ σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Το νέο Insignia Grand Sport είναι λίγο, αλλά δείχνει πολύ μακρύτερο από τον προκάτοχό του, αφού έχει χαμηλώσει σε ύψος κατά 29 mm και έχει αποκτήσει σαφώς καλύτερη αεροδυναμική (συντελεστής Cd=0,26). Το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 92 mm, προσφέροντας περισσότερους χώρους στους πίσω επιβάτες, αλλά και τη βάση για βελτίωση της ευστάθειας, ενώ η χρήση ελαφρών υλικών συνετέλεσε στην εξοικονόμηση βάρους έως 175 kg προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς και γενικότερα των δυναμικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου.
Νέα, high-tech συστήματα, όπως το all wheel drive με torque vectoring (μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς με ηλεκτρονικό έλεγχο κατανομής ροπής ανά τροχό) και το νέο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο προσφέρουν αυξημένες δυνατότητες για σπορ οδήγηση στον οδηγό. Ο κατάλογος με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι αναπόφευκτα μακρύς και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας με αυτόματη διόρθωση (παρέμβαση στο τιμόνι), νέο σύστημα head-up display κ.λπ.
Η νέα ναυαρχίδα της Opel θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα τον Μάρτιο του 2017 στο Σαλόνι της Γενεύης