Opel Brand concept, ενισχύοντας ένα νέο πρόσωπο

Opel Brand concept, ενισχύοντας ένα νέο πρόσωπο

Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας αντικατοπτρίζεται πλήρως στο αυτοκίνητο και περικλείεται στις λέξεις «Γερμανικό, προσιτό, συναρπαστικό».

Όπως τόνισε ο αντιπρόεδρος της Opel, Μαρκ Άνταμς, το «γερμανικό» θα συνάδει με τις αρχές της φίρμας αναφορικά με τους όρους της μηχανικής τελειότητας και της τεχνολογικής προόδου, ωστόσο, μπορεί να υπάρξει μια μικρή παρέκκλιση, αναφορικά με την άποψη open-mind σε μερικούς τομείς.

Η σχεδίασή του νέου οχήματος θα είναι τολμηρή και «καθαρή». Δύο λέξεις που ταιριάζουν απόλυτα στο παρελθόν και το μέλλον της εταιρείας, που βασίζεται στη σαφήνεια, την ευφυΐα και την εστίαση. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και το Opel CD, που έκανε το ντεμπούτο του το 1959 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, αποσπώντας πολύ καλές κριτικές.

Η ειδική ομάδα που έχει αναλάβει να αποκαλύψει στο κοινό το νέο προφίλ της εταιρείας αναφορικά με τον σχεδιασμό, αναπτύσσει κιόλας κάποιες από τις ιδέες που εμφανίστηκαν στο Opel GT. Ισχυρές αναλογίες, απλές γραμμές που «ρέουν» και άλλες λεπτομέρειες θα τονίζουν το Brand concept.

Το μελλοντικό πρόσωπο της Opel βασίζεται σε γραμμές που θα τέμνονται στο έμβλημα του οχήματος. Σε αυτό το σημείο θα υπάρχει μεγάλη εστίαση και οι ακμές του καπό θα γίνουν πιο τολμηρές και «καθαρότερες». Τα εμπρός φωτιστικά σώματα θα παίζουν μεγάλο ρόλο στη φιλοσοφία σχεδιασμού και κάπως έτσι θα αναπτύσσεται και θα εξελίσσεται σε όλα τα μοντέλα της εταιρείας.

Πηγή: Opel

Ετικέτες

Documento Newsletter