Ολυμπιακός: Οι 220 μέρες που γέμισαν με ευρώ το «κόκκινο» ταμείο

Ολυμπιακός: Οι 220 μέρες που γέμισαν με ευρώ το «κόκκινο» ταμείο

Από το πρώτο παιχνίδι του Ολυμπιακού στο Πλζεν μέχρι το ματς-ορόσημο στο Λονδίνο πάνω από 40 εκατ. ευρώ εισέρευσαν στην «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ από την UEFA!

Την ερχόμενη Πέμπτη ο Ολυμπιακός υποδέχεται στο «Γ. Καραϊσκάκης» τη Γουλβς, την τρίτη αγγλική ομάδα που έχει αντιμετωπίσει φέτος (προηγήθηκαν Τότεναμ και Αρσεναλ) στις φετινές ευρωπαϊκές διοργανώσεις, με στόχο μία ακόμη επική πρόκριση –ύστερα από εκείνη επί της Αρσεναλ– που θα τον φέρει στους 8 του Europa League. Πράγμα πολύ δύσκολο, αλλά όταν έχεις αποκλείσει τους «κανονιέρηδες» και μάλιστα μέσα στην Αγγλία, μπορείς να ονειρεύεσαι.

Ομως πέρα από τη δόξα και το πρεστίζ του συλλόγου, οι «ερυθρόλευκοι» έχουν ήδη τινάξει την μπάνκα στον αέρα με το ιλιγγιώδες ποσό που έχουν βάλει (ή θα βάλουν) στο ταμείο τους από τη φετινή ευρωπαϊκή περιπέτειά τους. Εχουν παίξει ήδη 14 παιχνίδια (έξι για τα προκριματικά του Champions League, έξι για τον όμιλο της διοργάνωσης και δύο για το Europa League).

Δεκατέσσερα ματς (με τη Γουλβς θα φτάσει τα 16) που γέμισαν και συνεχίζουν να γεμίζουν το ταμείο της ΠΑΕ με εκατομμύρια ευρώ, δημιουργώντας νέο ρεκόρ κερδών από ελληνική ομάδα, αφού θα αγγίξουν το αστρονομικό ποσό των 50 εκατ. ευρώ! Ας πάρουμε τα κέρδη των «ερυθρολεύκων» με τη σειρά:

€380.000 για την πρόκρισή τους εις βάρος της Βικτόρια Πλζεν στον γ΄ προκριματικό γύρο της διοργάνωσης. €15.250.000 για την πρόκριση στους ομίλους του Champions League. €5.000.000 από το markel pool των τηλεοπτικών (το οποίο μετά τον αποκλεισμό του ΠΑΟΚ στα προκριματικά του Champions League εισέπραξαν ολόκληρο).

€14.404.000 μπόνους με βάση τη θέση τους στο δεκαετές ranking της UEFA, εκεί όπου ο Ολυμπιακός είχε την εικοστή θέση στην ειδική βαθμολογία μεταξύ των 32 φιναλίστ που μετείχαν στους ομίλους του Champions League.

€2.700.000 για τη νίκη επί του Ερυθρού Αστέρα στον όμιλο.

€900.000 για την ισοπαλία με την Τότεναμ στον όμιλο.

€500.000 μπόνους για την πρόκριση στους 32 του Europa League.

€1.100.000 για την πρόκριση στους 16 του Europa League.

€500.000 από το markel pool και του Europa League για τα ματς με Αρσεναλ και Γουλβς (ποσό που θα ανέβει κι άλλο αν οι Πειραιώτες προχωρήσουν στη διοργάνωση).

Σύνολο: €40.734.000 Παράπλευρα κέρδη

Πέρα από τα πάγια κέρδη που ξεπερνούν τα 40 εκατ. ευρώ, ο Ολυμπιακός έχει να υπολογίζει τα έσοδα από τις δικές του υπηρεσίες (εισιτήρια, μπουτίκ, χορηγοί κ.λπ.). Σε ό,τι έχει να κάνει με τις εισπράξεις από τα επτά παιχνίδια στο «Γ. Καραϊσκάκης», αν αφαιρέσουμε τα διαρκείας, τα εισιτήρια των φιλοξενουμένων των χορηγών και άλλων φορέων, χοντρικά απομένουν γύρω στα 10.000 «μαγικά χαρτάκια» με μέσο όρο τιμής τα 60 ευρώ. Αυτό πρακτικά σημαίνει 600.000 ευρώ ανά ματς. Με επτά παιχνίδια στην έδρα τους οι Πειραιώτες εισέπραξαν ποσό της τάξης των 4,2 εκατ. ευρώ, κάτι που ανεβάζει το συνολικό κέρδος πάνω από τα 45 εκατ. ευρώ! Σε αυτά προσθέστε τις πωλήσεις της μπουτίκ και άλλα εμπορικά προγράμματα, οπότε μιλάμε εύκολα για ποσό που αγγίζει τα 50 εκατ. ευρώ σε μία σεζόν!

Να σημειώσουμε εδώ πως αν ο Ολυμπιακός καταφέρει να αποκλείσει τη Γουλβς και προκριθεί στους 8 του Europa League, θα εισπράξει ένα ακόμη μπόνους ύψους 1.500.000 ευρώ. Το ποσό που δίνει η UEFA για πρόκριση στον ημιτελικό είναι 2,4 εκατ., ο ηττημένος του τελικού παίρνει 4,5 εκατ., ενώ ο νικητής της διοργάνωσης 8.500.000 ευρώ.

Ανοδος στο ranking

Ο Ολυμπιακός με την πρόκριση επί της Aρσεναλ έκανε σημαντικό άλμα και στο ranking των συλλόγων, αφού από την 37η θέση όπου ήταν προ Αρσεναλ σκαρφάλωσε στην 33η, ξεπερνώντας Λειψία, Μπράγκα, Λάτσιο και Μονακό και από αυτές μόνο η πρώτη συνεχίζει στην Ευρώπη. Οι «ερυθρόλευκοι» έχουν συγκεντρώσει 42.000 βαθμούς και με αυτήν τη συγκομιδή μπήκαν ήδη στο γκρουπ των ισχυρών στις κληρώσεις των προκριματικών του Champions και του Europa League.

Και στο Facebook!

Μέχρι και σε επίπεδο δημοφιλίας ανέβηκε ο Ολυμπιακός τον μήνα Φεβρουάριο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας, η πρόκριση επί της Αρσεναλ στο Λονδίνο με το γκολ του Ελ Αραμπί στην παράταση ανέβασε κατακόρυφα την επισκεψιμότητα στη σελίδα του συλλόγου στο Facebook. Η πειραϊκή ομάδα βρίσκεται πλέον στην 22η θέση στη σχετική λίστα με 1,07 εκατ. επισκέψεις τον Φεβρουάριο και άφησε πίσω της πολλά μεγάλα ευρωπαϊκά κλαμπ όπως ο Αγιαξ και η Μπενφίκα. Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται η Λίβερπουλ και ακολουθεί η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter