Μέσω της τριετούς δέσμευσής της, η εταιρεία υποστηρίζει την ανάπτυξη του τουρισμού
Αθήνα, 22 Οκτωβρίου 2019 – Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το συνέδριο του ΣΕΤΕ για το 2019 με τίτλο «Redefining Realities: #someREACTdifferent», με silver sponsor την Coca-Cola στην Ελλάδα. Στο επίκεντρο του φετινού συνεδρίου βρέθηκαν η σύγχρονη τεχνολογία, οι πρωτοπόρες ιδέες και τα success stories που οδηγούν τον ελληνικό τουρισμό στην επόμενη μέρα.
Σε συνέχεια του τριετούς πλάνου επένδυσης της εταιρείας για την ανάπτυξη και προώθηση του ελληνικού τουρισμού, η χορηγία της Coca-Cola στο φετινό συνέδριο ήρθε να συμπληρώσει μια σειρά σχετικών πρωτοβουλιών. Από τα συλλεκτικά μπουκάλια της εταιρείας που λειτουργούν ως όχημα προβολής της Ελλάδας σε τουρίστες από όλο τον κόσμο, έως τη συνεργασία με τη Marketing Greece και τη στήριξη της εμβληματικής καμπάνιας «OH MY GREECE | UNLOCK THE FEELING» ως μέγας χορηγός, η Coca-Cola στην Ελλάδα λέει #NEVERSETTLE και στον ελληνικό τουρισμό. Με αυτό το σύνθημα, άλλωστε, η εταιρία χαράσσει την παγκόσμια στρατηγική της, βάσει της οποίας η προσφορά στις τοπικές κοινωνίες και οικονομίες, όπου δραστηριοποιείται, είναι αδιαπραγμάτευτο στοιχείο της ταυτότητάς της. Έτσι, η Coca-Cola στην Ελλάδα βάζει τον τουρισμό στο επίκεντρο, ως βασική δύναμη για την επάνοδο της χώρας στη βιώσιμη ανάπτυξη και αναλαμβάνει υπεύθυνη δράση για έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα.
Η Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα αναφέρθηκε σχετικά: «Το φετινό συνέδριο του ΣΕΤΕ δικαίωσε τον τίτλο του “Redefining Realities: #someREACTdifferent”, αφού πράγματι μπόρεσε να εμπνεύσει τους παρευρισκόμενους για το πώς μπορούμε να επαναπροσδιορίσουμε την πραγματικότητα του ελληνικού τουρισμού και να ανταποκριθούμε με τρόπο καινοτόμο στα νέα δεδομένα. Ο τουρισμός έχει σημαντική θέση και στο πλαίσιο του παγκόσμιου οράματος της εταιρείας μας για Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα. Δεν αρκούμαστε στο να φτιάχνουμε αναψυκτικά. Αξιοποιούμε την επιρροή μας και δεσμευόμαστε να κάνουμε τη διαφορά. Δημιουργούμε ένα κίνημα και καλούμε τον κόσμο να μην εφησυχάζει ποτέ #NEVERSETTLE».
Στους χώρους του συνεδρίου, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το περίπτερο της εταιρείας και να δουν από κοντά τα έπιπλα από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό που δημιούργησε η Coca-Cola στην Ελλάδα στο πλαίσιο της πλατφόρμας κοινωνικής προσφοράς «Zero Waste Future». Στο πλαίσιο αυτό, φέτος το καλοκαίρι, η εταιρεία υλοποίησε και το πρόγραμμα «Zero Waste Beaches». Σε μία προσπάθεια να διατηρηθούν οι ελληνικές παραλίες όμορφες και καθαρές, τόσο για τους Έλληνες όσο και για τους τουρίστες, η εταιρεία προχώρησε σε δράσεις καθαρισμού και στην τοποθέτηση περισσότερων από 100 κάδων χωριστής ανακύκλωσης τεσσάρων ρευμάτων, για άμεση διαλογή στην πηγή, διαθέτοντας για πρώτη φορά ξεχωριστό ρεύμα για τις πλαστικές φιάλες σύμφωνα με τη νέα ευρωπαϊκή οδηγία. Μέχρι στιγμής έχουν περισυλλεχθεί πάνω από 220 τόνοι απορριμμάτων και έχουν ενημερωθεί 260.000 Έλληνες και τουρίστες για τη σημασία της ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας.