Σε μία συγκλονιστική αποκάλυψη προχωρά μέσω του Documento ο ολλανδός ντετέκτιβ έργων τέχνης Arthur Brand σχετικά με την υπόθεση των κλεμμένων πινάκων από την Εθνική Πινακοθήκη. Ο Brand υποστηρίζει ούτε λίγο ούτε πολύ ότι ο 49χρονος ελαιοχρωματιστής που συνελήφθη και ομολόγησε την κλοπή δεν λέει όλη την αλήθεια. Ότι δηλαδή ο 49χρονος Γιώργος «θυσιάζεται» προκειμένου να «προστατεύσει κάποιους άλλους ανθρώπους», ενώ υποστηρίζει ότι ο δράστης δεν ήταν μόνος του στην υπόθεση αλλά είχε και συνεργό, ενώ φέρεται να είχε εμπλακεί και σε άλλες παρόμοιες υποθέσεις στο εξωτερικό.
«Το παιχνίδι τελείωσε. Ο Γιώργος δεν λέει όλη την αλήθεια. Ξέρω ότι θέλει να προστατεύσει κάποιους και θυσιάζει τον εαυτό του» τονίζει στο documentonews.gr και συμπληρώνει: «Αυτό είναι κατανοητό. Για παράδειγμα ο Γιώργος αρνείται ότι υπήρχε και συνεργός μετά την κλοπή. Όμως δεν είναι έτσι. Συνεργός υπήρχε». Το ερώτημα βέβαια που τίθεται και στο οποίο θα πρέπει κάποια στιγμή να εστιάσουν τις έρευνες τους οι αστυνομικοί, είναι ποιοι ήταν οι συνεργοί του ελαιοχρωματιστή. Άλλωστε από την πρώτη στιγμή η υπόθεση έχει πολλά κενά, όπως για παράδειγμα τα ανύπαρκτα έως αστεία μέτρα στην Εθνική Πινακοθήκη.
Είχε εμπλακεί και σε άλλες υποθέσεις σε Γαλλία και Ευρώπη
Ο Arthur Brand αποκαλύπτει ακόμη ότι δεν ήταν η μοναδική υπόθεση στην οποία είχε εμπλακεί ο φερόμενος ως δράστης της κλοπής στην Εθνική Πινακοθήκη. Όπως υποστηρίζει ο Brand, ο ίδιος γνωρίζει με λεπτομέρειες πρόσωπα και πράγματα αλλά στην παρούσα φάση δεν θέλει να αποκαλύψει. Ζητεί όμως μέσω του documentonews.gr από το δράστη να αποκαλύψει λεπτομέρειες ώστε να επιστραφούν και εκεί τα αντικείμενα.
«Υπάρχει και κάτι ακόμη που θέλω να αποκαλύψω. Ξέρω ότι ο Γιώργος είχε εμπλοκή και σε άλλες υποθέσεις στη Γαλλία και σε χώρα της Ανατολικής Ευρώπης που δεν θέλω να κατονομάσω. Ο Γιώργος ξέρει γιατί μιλάω. Γι αυτό του ζητώ ευγενικά να αποκαλύψει λεπτομέρειες γι αυτή την ιστορία και να μας βοηθήσει ώστε τα πράγματα να επιστρέψουν και εκεί. Όπως έκανε χαρούμενους και τους Έλληνες με την επιστροφή του εθνικού θησαυρού του Πικάσο. Άνθρωποι από μία χώρα που ο Γιώργος τους αγαπά. Ελπίζω να διαβάσει αυτό το μήνυμα».
Ο ολλανδός ντετέκτιβ έργων τέχνης υπογραμμίζει ακόμη ότι σε περίπτωση που ο ελαιοχρωματιστής δεν αποκαλύψει λεπτομέρειες για αυτές τις υποθέσεις τότε θα το κάνει ο ίδιος.
Τα όσα βέβαια αποκαλύπτει στο documentonews.gr ο Brand καταρρίπτουν το αφήγημα ότι ο 49χρονος είναι ένας φιλότεχνος ελαιοχρωματιστής, αλλά μάλλον είναι επαγγελματίας στο είδος του. Το ερώτημα που τίθεται είναι για ποιον ή για ποιους δούλεψε και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να ψάξει η ΕΛ.ΑΣ.
«Έξυπνος και επαγγελματίας διαρρήκτης»
Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει στο documentonews.gr ο Arthur Brand ο δράστης είναι «ένας από τους πιο έξυπνους και επαγγελματίες διαρρήκτες που έχω δει ποτέ μου». Κατά τον ολλανδό ντετέκτιβ ή αλλιώς «πουαρώ των έργων τέχνης» όπως τον αποκαλούν, ο φερόμενος ως δράστης είχε μελετήσει επί μήνες την ασφάλεια του μουσείου στην Ελλάδα, «ενώ κατάφερε να ξεγελάσει το φρουρό με ψεύτικους συναγερμούς».
«Είναι τετραπέρατος» σημειώνει ο Brand, ενώ όπως αναφέρει εκτιμά το γεγονός ότι ο ελαιοχρωματίστης δεν χρησιμοποίησε βία αλλά ούτε και κατέστρεψε τον πίνακα του Πικάσο.
«Σε παρόμοιες περιπτώσεις οι κλέφτες συχνά καίνε τα λάφυρά τους όταν υποψιάζονται ότι η αστυνομία τους πλησιάζει, προκειμένου να απαλλαγούν από τα στοιχεία. Ο Γιώργος δεν το έκανε. Αντίθετα έδειξε στους αστυνομικούς το μέρος που είχε κρύψει τους πίνακες».
«Πως έκρυψε τα ίχνη του από την κλοπή το 2012»
Σε ότι αφορά την κλοπή θρίλερ στην Εθνική Πινακοθήκη του 2012, ο Arthur Brand αποκαλύπτει και κάτι ακόμη. Όπως αναφέρει, ο ελαιοχρωματιστής φοβόταν ότι μπορεί να είχε αφήσει ίχνη. Για το λόγο αυτό έκανε κάτι προκειμένου να το διαπιστώσει.
«Χρόνια πριν ο Γιώργος ήθελε να δει εάν είχε αφήσει ίχνη κατά τη διάρκεια της κλοπής. Για να το διαπιστώσει έκανε κάτι το οποίο όμως ακόμη δεν μπορώ να το αποκαλύψω. Μπορώ να πω όμως ότι ήταν πραγματικά ιδιοφυές. Ο άνθρωπος είναι ιδιοφυία. Ο Γιώργος ξέρει σε τι αναφέρομαι. Ίσως και ο ίδιος θελήσει να πει. Ξέρω ότι ο Γιώργος δεν είναι κακός άνθρωπος. Απλά είχε κακή τύχη στη ζωή του» σημειώνει ο Arthur Brand στο documentonews.gr.