Ολγα Τρέμη: Αλλο το «η ανκοργούμαν σέρνει καράβι» κι άλλο «το μπατάρει και τρέμει »

Ολγα Τρέμη: Αλλο το «η ανκοργούμαν σέρνει καράβι» κι άλλο «το μπατάρει και τρέμει »

Το ανκοργούμαν δηλώνει κυρίαρχη παρουσιάστρια αλλά κυριολεκτικά μεταφράζεται σε γυναίκα-άγκυρα. Ο «Τιτανικός» ήταν πάντα αγαπημένη ταινία του ΤΑΖ_x000D_

Κείμενο: Tάσος Κατρής Θεοδωρόπουλος

Ρεπορτάζ: Παύλος Μεθενίτης

Ωχ Παναγίτσα μου, είπα δέκα φορές γράφοντας το άρθρο. Κλασική φράση ανθρώπου αντιμέτωπου με το χάος, πόσο μάλλον όταν έχεις να κάνεις με ένα «φονικά» οργανωμένο στην εντέλεια χάος, όπως είναι η περίπτωση της επιφανειακά αψεγάδιαστης κ. Ολγας Τρέμη. Θες δεν θες όμως, όσο οργανωτικός κι αν είσαι, κάτι θα σου ξεφύγει. Και της Τρέμη της ξέφυγε τόσο πολύ μπροστά αλλά και πίσω από την κάμερα που έφτανες σε σημείο να νιώθεις ακόμη και οίκτο και διάθεση να της κάνεις γούτσου γούτσου παρηγοριάς. Ετσι όπως τα είχε καταφέρει η ίδια όμως, αν τολμούσες να πεις σε κάποιον ότι θες να της κάνεις γούτσου γούτσου, θα σου έκανε ο κάποιος γρούτσου γρούτσου στη μούρη.

Oταν η Φωτεινή πιπιλεί, η Ολγα τρέμει

Παρά τον στρατό από στιλίστες και επικοινωνιολόγους γύρω της, το επιδεικτικό υπερσικάτο προκύπτει πάντα εχθρός του σικάτου και ακόμη περισσότερο του μέσου τηλεθεατή των 800 ευρώ τον μήνα. Αυτή η εικόνα της σε συνδυασμό με τη συμπεριφορά της στο κανάλι γρήγορα την κατέστησαν ως μία από τις πιο αντιπαθείς γυναικείες παρουσίες στην τηλεόραση. Παρ’ όλα αυτά η Ολγα Τρέμη, στα 65 της σήμερα, παραμένει μια εντυπωσιακή γυναίκα. Ο Στέφανος Τζουμάκας είχε πει γι’ αυτήν πως «περπατούσε και έτριζαν τα τσιμέντα». Μετά περπατούσε και έκλειναν τα κανάλια. «Εχω κάνει αισθητικές επεμβάσεις για να βλέπω τον εαυτό μου στην καλύτερη δυνατή του εκδοχή» όπως έχει δηλώσει η ίδια την ώρα που μας έδειχνε τη χειρότερή της εκδοχή. Μπροστά της ακόμα και η Μάρα Ζαχαρέα έμοιαζε σαν τη θεία Λένα που έλεγε τα παραμύθια. Η Φωτεινή Πιπιλή δε, με φωνή καστράτο. Κάπως έτσι και με βάση το ξινό ύφος και των δυο τους που μοιάζουν σαν να έχουν πιπιλίσει λεμόνι προέκυψε το αξέχαστο ερωτικών διαθέσεων ανέκδοτο. «Οταν η Φωτεινή πιπιλεί, η Ολγα τρέμει» και πετυχημένο εφόσον αφορά δύο από τις κορυφαία αντιερωτικές, ανεξαρτήτως φύλου, τηλεοπτικές παρουσίες. Αν η Κοκό έβλεπε την Τρέμη να φοράει δημιουργίες του Chanel οίκου της θα πάθαινε δαιμονισμό από την κακοποίηση της έννοιας κομψότητα. Πάνω κάτω αυτός είναι ο δεύτερος λόγος που δεν θα μπορούσες ποτέ να της κάνεις γούτσου γούτσου. Το απρόσιτο στην απόλυτη έκφρασή του. Θυμάστε μια παλιά διαφήμιση λακ που πήγαινε το αγόρι να χαϊδέψει τα μαλλιά στο κορίτσι και στο κεφάλι της εμφανιζόταν φράχτης από ένα κοτέτσι για να υποδηλώσει το πόσο σκληρή είναι η τρίχα; Η Ολγα θα μπορούσε να είναι κάλλιστα το μοντέλο σε αυτήν τη διαφήμιση. Ακόμη και εξωγήινοι να την είχαν απαγάγει, θα είχαν πάθει τοξική δηλητηρίαση από τους τόνους καλλωπιστικών χημικών που κουβαλάει το πρόσωπό της και θα την είχαν πετάξει σε κανένα χωράφι στη Θεσσαλία αν ήταν τυχερή. Γιατί από εκεί ξεκίνησαν όλα. Από τα βοσκοτόπια της Λαμίας.

Μπορείς να την πεις Βλαχάρα χωρίς να την προσβάλεις

Μου έχουν επισημάνει για λόγους πολιτικής ορθότητας πως είναι ρατσιστικό και απρεπές το να χρησιμοποιώ τη λέξη βλάχα όταν θέλω να περιγράψω κάποιον μεγαλομανή άξεστο και έχουν δίκιο γιατί οι Βλάχοι είναι μια λατινόφωνη πληθυσμιακή ομάδα. Από τη στιγμή λοιπόν που η καταγωγή της Ολγας είναι από μια εκ των πλουσιοτέρων βλάχικων οικογενειών του θεσσαλικού κάμπου, έχει εξέχουσα θέση, δηλαδή είναι Αρχιβλάχα ή Βλαχάρα με δόξα και τιμή. Το ότι ταυτόχρονα είναι μεγαλομανής και άξεστη είναι κάτι που προσβάλλει τους απανταχού Βλάχους οπότε και το αφήνω σε αυτούς. Λάθος. Θα το άφηνα σε αυτούς, αν δεν μιλάγαμε για ένα ακραία αναγνωρίσιμο δημόσιο πρόσωπο με επιρροή και κύρος. Η επιρροή και το κύρος είναι όπως τα πρόβατα για τον τσομπάνη που του κάθεται το λότο. Τα παρατάει σε κάποιον επιστάτη και τραβάει στην πρωτεύουσα όπου λόγω νοοτροπίας και πολλών χρημάτων αντιμετωπίζει τους υπόλοιπους ανθρώπους σαν πρόβατα. Το λάθος DNA πολλές φορές πηδάει μια γενιά κι έτσι η τσομπανοαντιμετώπιση των υπολοίπων μάλλον δεν χτύπησε τον πατέρα της Γιώργο όταν ήρθε στην Αθήνα, σπούδασε ιατρική, παντρεύτηκε την Ολγα Αναστασία Δέδε (ψευδώνυμο Μπέμπα κάτι που μπορεί να προκάλεσε παιδικό τραύμα στην Ολγα) και απέκτησαν δύο κόρες. Την Ολγα το 1951 και τη Χριστίνα το 1956. Η τσομπανοαντιμετώπιση χτύπησε όμως σίγουρα την Ολγα που αντέδρασε αμέσως σαν τον αλκοολικό που προσπαθεί να κρύψει την αρρώστια του κρύβοντας μπουκάλια και προσποιούμενος ότι δεν τραυλίζει. Μετά τις Ουρσουλίνες, σαν σπουδάστρια στο Οικονομικό της Νομικής επί χούντας, καλύπτει τον συγκεκριμένο αλκοολισμό μεγαλομανίας της προσχωρώντας στον κλασικό εκπαιδευτικό επαναστατικό πυρήνα μελλοντικών πελατών πεντάστερων ξενοδοχείων και πανάκριβων μπουτίκ: την Πανσπουδαστική του ΚΚΕ και τον «Ριζοσπάστη» για ξεκίνημα καριέρας.

Από τον καμπινέ στο STAR TREK

Από την παρουσία της στην κατάληψη της Νομικής στο πλευρό του Νίκου Μπίστη, υπάρχει μια μαρτυρία συμφοιτητή, ατσεκάριστη αλλά πολυδημοσιευμένη και μπουνιουελικά κινηματογραφική: -«Κάποια στιγμή κατέβηκα στις τουαλέτες οι οποίες ήταν στην κατάσταση που σας περιγράφω. Και τι βλέπω; Την Ολγα Τρέμη, φοιτήτρια τότε και πολύ όμορφη, να έχει βγάλει τα σύνεργα του μακιγιάζ που έχουν οι γυναίκες και να βάφεται. Η Ολγα στην κατάληψη της Νομικής, τίγκα στο σκατό και το μόνο που την ένοιαζε είναι να είναι όμορφη…». Πέρα από το εικαστικό σουρεαλιστικό μεγαλείο της εικόνας, αν η συγκεκριμένη μαρτυρία είναι πραγματική, δικαιολογεί τα μικροβιακά αντισώματα επιβίωσης που ανέπτυξε σε διάφορους χώρους αμφίβολης υγιεινής. «Βήμα» (επί Ρωμαίου), «Ελεύθερος Τύπος» (επί Πασαλάρη), «Εθνος», ΕΡΤ, Flash 96, ANT1 97,2, Αθήνα 9.84 και βέβαια ΑΝΤ1 tv, Star και βασίλισσα του Mega. Oπως η εικόνα της ηπειρώτισσας που ανεβαίνει στα βουνά ζαλωμένη το κασόνι με τα πυρομαχικά στον Ελληνοϊταλικό Πόλεμο του 1940, έτσι και η εικόνα της Τρέμη με ταγιεράκι να λέει τις ειδήσεις και μνημονιακούς ύμνους στο κεντρικό δελτίο του Mega είναι εξίσου εμβληματική. Η γυναίκα που το 2012 είχε βάλει αγγελία για το διαμέρισμά της, 330 τετραγωνικών μέτρων στη Ρηγίλλης. Το πουλούσε 2,7 εκατομμύρια ευρώ ή το νοίκιαζε προς 9.000 ευρώ τον μήνα της προκειμένου να στηρίξει τα από παντού «λυόμενα», με μονταρισμένα προπαγανδιστικά διαστημικά στα Star Trek βίντεο ρεπορτάζ αλάνθαστου σε συνδυασμό με την έκφραση μνημονιακής απαξίωσης: τράβηγμα της μούρης, κατάληξη μυτερά αυτιά του δρ Σποκ από το Star Trek απέναντι σε όποιον την αμφισβητούσε. Είναι ο μόνος άνθρωπος στον κόσμο που έδωσε ευκαιρία ακόμη και στον όχι τόσο διάσημο για τη σπιρτάδα στην ατάκα, Αλέξη Τσίπρα να της πει σε ένα ακόμα υπέρ πίστεως και πατρίδας (δηλαδή πολιτικό κομμωτήριο και μανικιούρ) ντελίριό της: «Εχετε τη μύγα και μυγιάζεστε, κυρία Τρέμη;»

Ερωτας από μπάι πας με γάμο VIP high pass

Από ιπτάμενο έντομο σε μύγα δεν έχει κάτι, μόνο ένα σκυλί ράτσας καβαλιέ κινγκ τσαρλς σπάνιελ, με τσεκαρισμένες πτητικές ικανότητες από τις τόσες φορές που έχει μπει πρώτη θέση σε αεροπλάνα με την κυρία του. Ο Χαρίτος ήταν αυτός που έδωσε τη σωστή απόχρωση Εβίτας στο (να φαίνεται έτσι) δακρυσμένο της μάτι κατά την εκφώνηση του τελευταίου της δελτίου στο Mega τον Ιούλιο του 2014. Ο Χαρίτος ήταν αυτός που την έβαψε για τον γάμο-επιχείρηση Τζέιμς Μποντ με τον μεγαλογιατρό και πρόεδρο του Ωνασείου Νίκο Νικητέα το 2007. Γάμος-μυστήριο κυριολεκτικά με τρεις διαφορετικούς ναούς και άλλες τόσες ώρες έναρξης της τελετής του να έχουν διαρρεύσει στον Τύπο με αποτέλεσμα ο κλάδος των σουβλατζήδων με τα βρόμικα που στήνονται έξω από τα γήπεδα να έχουν υποστεί διάσπαση, κάτι που μαζί με την τσίκνα (σαν εφέ λονδρέζικης ομίχλης) ανέκαθεν ιντριγκάρισε την Ολγα που σιχαίνεται την επηρμένη επίδειξη και με δημοσιογραφικό θάρρος προκαλεί τη μοίρα της: «H αλαζονεία δεν θα έπρεπε απλά να ενοχλεί. Θα έπρεπε να είναι οργή. Θα έπρεπε τους αλαζόνες να τους πλακώνουν στο ξύλο» είπε και νοστάλγησε τις μέρες που βαφόταν στις βρόμικες τουαλέτες βλέποντας το καβαλιέ κινγκ τσαρλς σπάνιελ να κάνει τα κακάκια του. Το κομμάτι του Ωνασείου και το ενδεχόμενο της κ. Τρέμη να βρεθεί με πτυχίο αφροδισιολόγου στο τμήμα Παιδιατρικής είναι μια άλλη ιστορία.

5 τρόποι να γίνεις «Ολγα Show»

1.Φροντίζεις τα μαλλιά σου να μοιάζουν με καμένη καούκα τραβεστί από καμπαρέ, για να τονίσεις τον χαρακτήρα του βαριετέ σόου στην εκπομπή σου και να σε συμπονέσει ως κακομοίρα η νοικοκυρά που επιδεικνύεις το Chanel σου.

2. Τρελή από ζήλια απέναντι στο σουξέ της Μενεγάκη υιοθετείς διακριτικά τις πατέντες της ούτως ώστε να διασφαλίσεις πως αφού δεν σε βλέπει κανείς στο δελτίο ειδήσεών σου, τουλάχιστον θα σε δούνε στον Θέμο να κάνεις δυο τρία σικ σαρδάμ.

3. Αποστομώνεις τους αντιπάλους σου με προχωρημένες μεθόδους, όπως αυτή που ανάγκασε τη Λιάνα Κανέλλη να πει: «Kυρία Τρέμη, δεν θα σας ξαναδιακόψω, το μόνο αίτημα που έχω είναι να κατεβάσετε την ψύξη στο στούντιο. Παγώσαμε».

4. Εφαρμόζεις γκεμπελική προπαγάνδα, αποπροσανατολίζοντας τον κόσμο από τη μεταλλαγμένη μη είδηση, με τρεμόπαιγμα – πρόβλημα εστιασμού στο βλέμμα που αγχώνει χιτσκοκικά το κοινό για το τι μπορεί να συμβαίνει πίσω από τις κάμερες.

5. Ταυτίζεσαι με τη Ζωή Λάσκαρη στον «Αστερισμό της Παρθένου» κάνοντας πεζοδρόμιο (ρεπορτάζ) και λέγοντας όπως η ηρωίδα στην ταινία μια διαφορετική ιστορία στον κάθε πελάτη σου για το πώς κατέληξες να γίνεις τοπ και αναγνωρίσιμη στον κλάδο σου.

Αυτόβουλο ψυχολουμπάγκο

Η Ολγα παθαίνει το «Ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας»

Ψυχολογεί, πρωκτολογεί ο Χάνιμπαλ Λέκτορ

Η αυθόρμητη δημόσια συμπεριφορά δείχνει πολλά πράγματα για μας που ίσως και να μην τα ξέραμε. Και μόνο ότι στη γαμήλια δεξίωση έπεισε κοτζαμάν γιατρό, παντοκράτορα, στρατιώτη στη δουλειά του, να χορέψει το «Ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας», πανέμορφης, χρηματιζόμενης, ελαφριών ηθών στη δική της δουλειά ηρωίδα, σύμφωνα πάντα με την ταινία από την οποία έγινε γνωστό το τραγούδι, δείχνει αρκετά από σημειολογική άποψη. Εννοώ για να μην παρεξηγηθώ ότι ακόμα και το πιο εστέτ καλλιτεχνικό σινεμά ποιότητας στηρίζεται σε λαϊκές βάσεις, εκφράσεις, επιθυμίες και πίστη στο ανέφικτο. Ακόμη κι όταν ο φαντάρος παρατάει την Ευδοκία τη μέρα του γάμου της, η ηρωίδα περνάει σε φάση «σιχτιρίζω, αλλά ελπίζω κι ας με πάρει ακόμη κι ο παπάς για ανάφτρα στο kantilanaftratv.gr. Αρκεί να με πάρει κάποιος στην τηλεόραση, τι να μου αρκέσει το να παίρνομαι με τον άντρα μου;». Γιατί η Ολγα βασικά παντρεύεται μόνο τη δημοσιότητα. Ο κ. Νικητέας είναι γάμος Αρλεκιν, ρομαντικός και με τα όλα του, με θεληματικό πηγούνι και να ευτυχήσουν. Απλά αναρωτιέμαι την ψυχική οδύνη της Τρέμη όταν και αν περιπλανηθεί στους διαδρόμους του Ωνασείου και δει από τις πόρτες στα δωμάτια των ασθενών τόσες τηλεοράσεις ανοιχτές και σε καμία την εικόνα της.

Ετικέτες

Documento Newsletter