Το ψέμα τούς έχει γίνει δεύτερη φύση και γι’ αυτό τη διασπορά ψευδών την ονομάζουν «επικοινωνία», επειδή κανείς μας δεν θέλει να ακούει φόρα παρτίδα ότι του λένε ψέματα.
Δεύτερη φύση τούς έχουν γίνει και οι μπίζνες και γι’ αυτό αποκαλούν πλέον «πολιτική» τις αναθέσεις όλων των πολλά υποσχόμενων πρότζεκτ σε «ημετέρους». Αλλωστε γι’ αυτές τις αναθέσεις γυαλίζει το μάτι τους και τους βλέπουμε κολλημένους σαν βδέλλες στις καρέκλες της εξουσίας.
Και βέβαια αυτός που προωθεί διαρκώς τέτοιες «πολιτικές», δίνοντάς τους όποιο όνομα σκαρφιστούν οι λογογράφοι του για να κρύψουν την ουσία, είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο οποίος πρoτού καλά καλά γυρίσει από το πασχαλινό άραγμα την κοπάνησε στη Σκωτία για να αράξει λίγο στο Dumfries House του Καρόλου και να ξεδώσει, καθώς από τη μια όλο Χανιά και Σύρο και Τήνο και Ζαγοροχώρια τον έπιασε μια κλεισούρα, αλλά από την άλλη –δεύτερη φύση το είπαμε– θέλει να συνδυάσει το τερπνόν με το ωφέλιμον και να κάνει μπίζνες αλλά –το είπαμε κι αυτό– δεν θέλει να το πει έτσι φόρα παρτίδα αλλά κάπως πιο… λόγια, πιο επιστημονικά.
Ετσι λοιπόν, τα σαΐνια του Μαξίμου αποφάσισαν να μας πουλήσουν… επιστημοσύνη, ότι ο Κυριάκος πάει να πάρει ιδέες για το πώς αξιοποιείται ένα τέτοιο ιστορικό κτήμα. Ας προσπεράσουμε τη διαφορά μεγέθους, το Dumfries House είναι μόλις 2.000 στρέμματα και το Τατόι 42.000, επομένως έχουν άλλες δυνατότητες. Και ας μη βάλουμε τώρα στο τραπέζι ότι το σκωτσέζικο κτίριο με τα υποστατικά και τα χωράφια του είναι του Καρόλου, οπότε μπορεί να το κάνει ό,τι θέλει, ενώ το ελληνικό, τα κτίρια, κύρια και βοηθητικά, τα κτήματα, όλο τέλος πάντων, είναι δικό μας και δεν είναι κανενός Μητσοτάκη για να αποφασίζει αυτός –έστω και με τη βοήθεια του Καρόλου– τι μέλλει γενέσθαι.
Οπότε τι μας λένε; Οτι ο Κάρολος έχει στήσει ξενοδοχείο και χώρο εκδηλώσεων και καφέ και εστιατόρια. Μόνο που αυτά και πολλά άλλα, από ξενώνες αγροτουρισμού μέχρι ξενοδοχεία με spa και από οινοποιείο μέχρι τυροκομείο και ταβέρνες, περιλαμβάνονται στις μελέτες για το Τατόι που ανακοινώθηκαν… πέρυσι επί κυβέρνησης Μητσοτάκη! Είναι λοιπόν δυνατόν ο πρωθυπουργός να παίρνει τώρα ιδέες τις οποίες, θεωρητικά έστω, υλοποιεί από πέρυσι; Αρα δεν δίνει τέτοιες συμβουλές ο ξάδελφος του Κωνσταντίνου Γλύξμπουργκ, Κάρολος και δεν ενδιαφέρεται για τέτοιες ιδέες ο Κυριάκος.
Το κλειδί είναι οι τίτλοι των ρεπορτάζ των πετσωμένων ΜΜΕ πέρυσι, που συνέκλιναν στο «Μαγνήτης το Τατόι για επενδύσεις». Γι’ αυτό χαμογελούσαν και τα αυτιά του Μητσοτάκη: επειδή οι ήδη δρομολογημένες «ιδέες για το Τατόι» άρχισαν να… μυρίζουν χρήμα με ονοματεπώνυμο.