Οι σημαιοφόροι της ειρήνης – Στο Docville την Κυριακή με το Documento

Η Κέιτ Μπλάνσετ, με το σήκωμα μιας φόδρας υψηλής ραπτικής, έκανε την πιο πολιτική δήλωση που έγινε ποτέ στο κόκκινο χαλί. Το κίνημα υπέρ της Γάζας μεγαλώνει όσο κι αν οι πολιτιστικοί θεσμοί, από Κάννες μέχρι Όσκαρ και Eurovision, προσπαθούν να αποφύγουν την πολιτικοποίηση. Γράφει ο Αντώνης Ρηγόπουλος.

Στο Λονδίνο με τον Κατ Στίβενς, τον Ίαν Μακ Κέλεν και τον Μάρτιν Σέρμαν. O Αντώνης Μποσκοΐτης συνάντησε τους καλλιτέχνες –παγκόσμια ιερά τέρατα σε συναυλίες, σε θέατρα και εστιατόρια και είχε μαζί τους ενδιαφέρουσες συνομιλίες.

«Όταν χειροκροτά ο κόσμος νιώθω καλύτερα». Είδαμε το ντοκιμαντέρ “Λώξη” με πρωταγωνίστρια τη Λωξάνδρα Λούκας, την πρώτη επαγγελματία ηθοποιό του Εθνικού Θεάτρου με σύνδρομο Down, και περάσαμε μαζί της, αλλά και με τους δημιουργούς της ταινίας Δημήτρη Ζάχο και Θανάση Καφετζή, ένα υπέροχο απόγευμα. Συνέντευξη στην Κατερίνα Αγγελιδάκη.

«Μικρός ήθελα να γίνω δολοφόνος λαθροκυνηγών». Η Έμυ Ντούρου συνάντησε τον Γάλλο συγγραφέα Καρίλ Φερέ που ταξίδεψε στην Ελλάδα με αφορμή το νέο του μυθιστόρημα, «Οκαβάνγκο». και μίλησε μαζί του για τον τρόπο που οι δυτικοί αντιμετωπίζουν τη λαθροθηρία στην Αφρική.

«Η περίοδός μας θυμίζει τη Δημοκρατία της Βαϊμάρης». Ο Ιταλός συγγραφέας Φάμπιο Στάσι μιλάει στην Έμυ Ντούρου για την άνοδο της ακροδεξιάς στη χώρα του και για το νέο του βιβλίο, «Μαστρο-Τζεπέτο» μια διασκευή του Πινόκιο.

Μαέστρος χωρίς μέτρο. Η Κατερίνα Αγγελιδάκη γράφει για την επιστροφή της σειράς Maestro του Χριστόφορου Παπακαλιάτη που αναιρεί από μόνη της τα δύσκολα κοινωνικά θέματα που διαπραγματεύεται.

Ο παρήγορος θεατρικός ακτιβισμός του Ηλία Κουνέλα. Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης ανέβασε την παράταση «Θα έχει τα μάτια σου», αποτέλεσμα της πολύχρονης θεατρικής δράσης του σε νοσοκομεία. Θεατρική κριτική από τον Ηρακλή Λογοθέτη.

Ο Γιώργος- Ίκαρος Μπαμπασάκης γράφει για τις ζωτικές ανάσες που χαρίζουν εικαστικές εκθέσεις, όπως αυτή της Λίζης Καλλιγά «Ο άσπρος τοίχος» και του Κώστα Τσώλη «Οσμές χρόνου {Μνήμη & Κιβωτός]».

«Τα σώματα είναι ιερά, είτε στην Επίδαυρο είτε σε στριπτιτζάδικο». Η Ειρήνη Δρίβα παρακολούθησε την πρόβα του έργου «GLORIOUS EPIC» στο Strip club Athens Alcatraz και μίλησε με τη χορογράφο Σοφία Μαυραγάνη.

Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης μας θυμίζει την πρώτη συνάντηση του Κλιντ Ίστγουντ με τον Σέρτζιο Λεόνε που πήγε περίφημα παρόλο που έγινε μέσω χειρονομιών, αφού κανείς δε μιλούσε τη γλώσσα του άλλου.

Ο Αντώνης Μποσκοΐτης άκουσε το «Piano Voices» του Σάκη Παπαδημητρίου, ένα βινύλιο που αξίζει θέση στη δισκοθήκη όσων αγαπούν την free jazz μουσική.

Ετικέτες