Το Docville αυτή την εβδομάδα προτείνει:
Εμείς και μια «Αγέλαστη πολιτεία»
Οι Ρουμπαγιάτ έχουν το αντίδοτο για τις αγέλαστες και μουτρωμένες πολιτείες. Νοσταλγώντας τα παιδικά τους Χριστούγεννα θυμούνται και παρουσιάζουν το πολυαγαπημένο παραμύθι των Χάρη και Πάνου Κατσιμίχα, μια μουσικοθεατρική παράσταση για μικρούς και μεγάλους. Παρέα με τους καλικάντζαρους και τον Ζαχαρία Σπανό στην αφήγηση αρχίζουν το γλέντι σε μια πολιτεία που δεν θα είναι ποτέ ξανά ίδια ύστερα από αυτό.
Info: 03/01, 19:00 Θέατρο Αυλαία, Τσιμισκή 136 (Πλατεία ΧΑΝΘ), Θεσσαλονίκη
«Τα παραμύθια του Χόφμαν»
Η όπερα «Τα παραμύθια του Χόφμαν» του Ζακ Οφενμπαχ παρουσιάζεται στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος στο ΚΠΙΣΝ σε σκηνοθεσία Κρίστοφ Βαρλικόφσκι και σε μουσική διεύθυνση Λουκά Καρυτινού. Πρόκειται για μια από τις δημοφιλέστερες γαλλικές όπερες, με υπέροχες μελωδίες, ανάμεσα στις οποίες και η διάσημη «βαρκαρόλα». Το λιμπρέτο του Ζιλ Μπαρμπιέ βασίζεται σε ιστορίες του πολυτάλαντου Γερμανού συγγραφέα και συνθέτη Ε.Τ.Α. Χόφμαν, τον οποίο ο Μπαρμπιέ έχει μετατρέψει σε πρωταγωνιστή της όπερας. Τη χορωδία της ΕΛΣ διευθύνει ο Αγαθάγγελος Γεωργακάτος.
Info: 4-5 και 8/01, Εθνική Λυρική Σκηνή – Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος, κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
Ο «Αλλος» στο Εθνικό
Με αφορμή ένα γάμο που ματαιώνεται η Πένυ Φυλακτάκη μιλάει για τις παθογένειες της ελληνικής (και όχι μόνο) κοινωνίας. Παθογένειες που ορίζουν το διαφορετικό ως απειλητικό ιό και ως πρόβλημα που πρέπει να απομονωθεί για να μη διαταράξει τη «φυσιολογική» ομοιομορφία. Χωρίς κουμπάρους και καλεσμένους, παρά μόνο με*
τους νευρωτικούς γονείς και τον παπά της εκκλησίας, το ζευγάρι πρέπει να αναβάλει επ’ αόριστον τον πολυτελή γάμο που σχεδίαζε αλλά και να βρει τρόπο να επιβιώσει κατά τη διάρκεια του πολυήμερου αποκλεισμού του.
Τετ. – Κυρ., Εθνικό Θέατρο, Κτίριο Τσίλλερ
Δείτε στην TV
Παρασκευή 6/1, 00.50 Ο καθηγητής και ο τρελός
Ο Γκίμπσον σχεδίαζε να σκηνοθετήσει ο ίδιος τη μεταφορά του βιογραφικού μυθιστορήματος του Βρετανού Σάιμον Γουίντσεστερ «The surgeon of Crowthorne» στην οθόνη, τελικά όμως έδωσε το τιμόνι στον Ιρανό Φαρχάντ Σαφίνια με τον οποίο δούλεψε στο «Apocalypto». Το στόρι περιγράφει ένα αυθεντικό περιστατικό στην Αγγλία του 1872 και αφορά την ασυνήθιστη σχέση ενός αντισυμβατικού Βρετανού φιλολόγου με έναν Αμερικανό τρόφιμο ψυχιατρείου.