Υπήρξε ή όχι ο καλός Αυστριακός ναζί στη σφαγή των Καλαβρύτων το 1943 ο οποίος άνοιξε την πόρτα του σχολείου για να σωθούν τα γυναικόπαιδα; Για ποιον λόγο ο σκηνοθέτης και ο σεναριογράφος της ταινίας «Καλάβρυτα 1943» ενέταξαν στη δραματουργία τους τον «καλό ναζί»; Γράφουν ο δημοσιογράφος Έμπερχαρτ Ρόντχολτς και ο ιστορικός Βαγγέλης Τζούκας. Μιλούν ο Χαρίλαος Ερμείδης, πρόεδρος της Ένωσης Θυμάτων Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος, στον Γιώργο Μπαϊράμογλου και ο Νικόλας Δημητρόπουλος, σκηνοθέτης της ταινίας, στον Κωνσταντίνο Καϊμάκη.
Με αφορμή την παράσταση «Πάρτι γενεθλίων» ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης μιλάει στην Αφροδίτη Ερμίδη για τον Χάρολντ Πίντερ, τα πολλά επίπεδα της εξουσίας που ελέγχουν την καθημερινότητά μας, την αντιπαραβολή της παιδικής αθωότητας στην επερχόμενη δυστοπία.
Ο Διονύσης Μαυρογένης, μέλος της Συντονιστικής στην εξέγερση του Πολυτεχνείου τον Νοέμβρη του 1973, μιλάει στον Παναγιώτη Φρούντζο για τις μέρες του Νοέμβρη, την προσπάθεια κάποιων να αναθεωρήσουν την ιστορία, τα φοβικά και ενοχικά σύνδρομα του κόσμου στη χούντα και τη μεταπολίτευση.
Με αφορμή την κυκλοφορία του νέου της λευκώματος «Άνθρωποι και τοπία» (Εκδόσεις Αγγελάκη), η φωτογράφος Κατερίνα Ζωιτοπούλου-Μαυροκεφαλίδου καταγράφει θραύσματα εικόνων από τα ταξίδια της ζωής της.
O αρχιτέκτονας – μηχανικός Δημήτρης Ι. Πικιώνης, εγγονός του αείμνηστου αρχιτέκτονα, και ο Άκης Παπασαράντης, μέλος της Κίνησης Πολιτών για τον Λόφο Φιλοπάππου, μιλούν με την Ηλέκτρα Ζαργάνη για την προγραμματική σύμβαση ανάμεσα στον Δήμο Αθηναίων και το ΥΠΠΟΑ και την εταιρεία που ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2020 με τροπολογία-εξπρές ενεργοποιώντας έτσι σχέδια ετών για τον λόφο Φιλοπάππου.
Ο Στάθης Γκότσης, μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων και ΓΓ του Ενιαίου Συλλόγου Υπαλλήλων ΥΠΠΟ Αττικής, Στερεάς και Νήσων, διατυπώνει μια σειρά από ερωτήματα και ενστάσεις για την πονηρή κωδικοποίηση της αρχαιολογικής νομοθεσίας.
Καθώς το 2nd Crime n’ Fiction Kypseli Fest είναι προ των θυρών, ο Τάσος Θεοφίλου, εκδότης Red n’ Noir, αναρωτιέται αν το «Έγκλημα και τιμωρία» μπορεί να προσεγγιστεί ως αστυνομικό μυθιστόρημα, ενώ ο κοινωνιολόγος Μι Δέλτα γράφει για το «Μινόρε του θανάτου» και τον κόσμο των ρεμπετών στον Πειραιά.
Στη στήλη New Entries η ηθοποιός Παναγιώτα Αβραμοπούλου μιλάει με την Αφροδίτη Ερμίδη.
Ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Χάρης Αθανασιάδης γράφει για τους νεκρούς και τους τραυματίες της εξέγερσης του Πολυτεχνείου και τη «δημιουργική λογιστική» της άκρας Δεξιάς.