Επενδύσεις ακούμε, επενδύσεις δεν βλέπουμε, αλλά μόνον φιέστες. Αυτή τη φορά ας μιλήσουμε για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα έφτιαχνε η Ελλάδα και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε βρει και τους επενδυτές, Γερμανούς βεβαίως!
Τέλη του 2020 ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τηλεδιασκέψεις και φανφάρες μας είχε πει για «άμεσα» 1000 θέσεις εργασίας στη Next.e.GO αλλά και τα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα «made in Greece».
Είχαν πει μάλιστα για δυναμικότητα έως και 30.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως.
Εννοείται πως απολαύσαμε δηλώσεις, τηλεδιασκέψεις και πυροτεχνήματα…
Αλλά έκτοτε τίποτα…
Όπως μαθαίνομε μάλιστα φαίνεται ότι μέρος της παραγωγής θα γίνεται στη Βουλγαρία, όπου από το 2023 θα κατασκευάζονται 40.000 οχήματα ετησίως.
Η Ελλάδα, μετά από τα τόσα μεγάλα λόγια μπορεί να αρκεστεί σε κάποιο μικρό εργοστάσιο (Καβάλα, Θεσσαλονίκη ή Βόλο) όπου ίσως βγαίνουν κάπου 2.000 οχήματα το χρόνο.
Το θέμα το θυμήθηκε και ο Γιώργο Κύρτσος την ώρα που η Τουρκία θα ξεκινήσει εξαγωγές δικών της ηλεκτρικών αυτοκινήτων:
«Άλλη μία επενδυτική… επιτυχία. Το «ελληνικό» ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο έμεινε στις κυβερνητικές ανακοινώσεις. Αντίθετα η μεγάλη επένδυση της Τουρκίας προχωράει. Θα αρχίσει να εξάγει το made in Turkey ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο εντός του 2022. Μένουμε πίσω σε κρίσιμα θέματα»
Τελικά αυτή την κυβέρνηση πρέπει να την παρακολουθείς μόνον όταν σβήνουν τα φώτα…
Υστερόγραφο: Ας απαντήσει η κυβέρνηση επισήμως και με χαρτιά… που βρίσκεται αυτή η «επένδυση»…