Οι Εσκομπάρ της ΕΛΑΣ – Στο Documento που κυκλοφορεί – Μαζί το Docville

Οι Εσκομπάρ της ΕΛΑΣ – Στο Documento που κυκλοφορεί – Μαζί το Docville
Αποκάλυψη. Όλη η δικογραφία στο Documento
* Η διεθνής επιχείρηση της Europol αποκαλύπτει τη συμμετοχή αξιωματικών της αστυνομίας στην πανευρωπαϊκή διακίνηση κοκαΐνης
* Πώς το σπάσιμο του κωδικού συστήματος επικοινωνίας Sky ECC οδήγησε στην Ελλάδα
Υψηλόβαθμα στελέχη της Δίωξης Ναρκωτικών συνεργάτες ενός από τους μεγαλύτερους ναρκέμπορους στην Ευρώπη
——————
Αστυνομικός-(πα)τέρας της φρίκης. Μετά την αποκάλυψη του Documento το παραδέχτηκαν αλλά ακόμη να βρουν τα πειστήρια. Διαρρέουν λεπτομέρειες συνεχίζοντας την επιχείρηση προστασίας του ενώ παραμένουν άφαντα ο φορητός υπολογιστής και άλλα ενοχοποιητικά στοιχεία
Διάτρητο το σύστημα ψυχιατρικής αξιολόγησης αστυνομικών
——————

 

Πράσινο τσάι και συμπάθεια. Ο Ανδρουλάκης αλφαδιά με τη γραμμή Διαμαντοπούλου. Πράσινη σανίδα σωτηρίας για τον Μητσοτάκη το 2027
——————
Αντιπολίτευση. Κόντρες και συγκλίσεις γύρω από τον Ράμμο. Προεδρολογία από ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ και τις διασπάσεις του
——————

 

Έργο Άδωνη. Βάζει κι άλλα φάρμακα εκτός λίστας ΕΟΠΥΥ
——————
Αξιόμαχο με «αγορά». Ιδιώτες γιατροί θα κρίνουν στρατιωτικούς
——————
Στο έλεος του καρτέλ. Επιδοτήσεις-ασπιρίνη στο ρεύμα
——————

 

Γαλλία – Γερμανία. Καταρρέει η ατμομηχανή της ΕΕ
——————
«Αναδουλειές» στο κύκλωμα trafficking «Αμαρυλλίς». «Κυρία πρόεδρε, μπαίνουμε μέσα με τους οίκους ανοχής»
——————

 

Φορολόγηση-πυροτέχνημα. Θέατρο σκιών από Μαξίμου με τις τράπεζες-αρπακτικά
——————
Στα βράχια. Παραγωγικό μοντέλο με φτηνούς εργαζόμενους και χωρίς επενδύσεις
——————

 

Συρία. Με ξένες πλάτες η επίθεση στον «αδύναμο» Ασαντ
——————
Χολή για τον CEO. Στις ΗΠΑ πανηγυρίζουν την εκτέλεση των… ασφαλιστικών
——————
Από τις μακέτες στις ερωτήσεις. Αντιπολίτευση στη ΝΔ από τον… ανεξάρτητο Αυγενάκη

Ο Μανώλης Μαυροματάκης στο Docville

«Η μεγαλύτερη λαίλαπα είναι η βία των μετρίων», λέει ο Μανώλης Μαυροματάκης στην Κατερίνα Αγγελιδάκη. Ο πρωταγωνιστής της παράστασης «Ματαρόα στον ορίζοντα» που ανεβαίνει στην Εθνική Λυρική Σκηνή εξηγεί τι συμβολίζει σήμερα το θρυλικό πλοίο που μετέφερε το 1945 στη Γαλλία τον ανθό της ελληνικής διανόησης.

«Εμένα με αγάπησαν οι λαϊκοί άνθρωποι». Ο Γιώργος Χρονάς μιλάει στον Αντώνη Μποσκοΐτη για τον έρωτα και τον φόβο του θανάτου αλλά και για τα τραγούδια του Τάκη Μουσαφίρη που ταιριάζουν γάντι στους ήρωες του Τενεσί Ουίλιαμς.

Είκοσι Πρόεδροι Τμημάτων Τεχνών και Κοσμήτορες των ελληνικών ΑΕΙ  ζητούν επιτακτικά τη συμμετοχή τους στη σύσταση του νομοσχεδίου για την ίδρυση της Ανώτατης Σχολής Παραστατικών Τεχνών. Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.

 

«Όλοι χάρηκαν που επιτέλους εγκαινιάστηκε το Μετρό Θεσσαλονίκης, ιδίως οι πολίτες και οι επιχειρηματίες της περιοχής που στέναξαν από χρόνια σκόνης και λαμαρίνας. Και όλοι-σύμφωνα με το κυβερνητικό αφήγημα- ενθουσιάστηκαν με τη «μεταφύτευση» των αρχαιολογικών ευρημάτων στο σταθμό Βενιζέλου. Όσοι δεν χειροκρότησαν την εργολαβικής στιλπνότητας επανατοποθέτηση των αρχαίων είναι ζηλιάρηδες, μίζεροι ή βαλτοί  σύμφωνα με την κυβέρνηση» γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.

Ο Ηρακλής Λογοθέτης είδε την «Καρένινα» του Αργύρη Ξάφη και της Ιώς Βουλγαράκη και πιστεύει πως παρά τις αδυναμίες της είναι μια νέα θεατρική πρόταση πάνω στο διάσημο μυθιστόρημα του Λέοντος Τολστόι.

«Η Αντζελίνα Τζολί ως Μαρία Κάλλας στη βιογραφία του Πάμπλο Λαραΐν  έχει περισσότερες καλές στιγμές από όσες ίσως φαντάζεστε» αναφέρει για την ταινία «Maria» στην κριτική του ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης.

Φόνοι επί σκηνής. Η Ειρήνη Δρίβα συγκέντρωσε τις θεατρικές παραστάσεις της χρονιάς που κινούνται μεταξύ μυστηρίου και δικαστικού θρίλερ.

«Ανήκω στον εσμό των γραφέων που από μικροί ασπάστηκαν την άποψη του Ουίλιαμ Μπάροουζ και του Μπράιον Γκάιζιν ότι τα εικαστικά είναι πενήντα χρόνια μπροστά από τη λογοτεχνία, άποψη διατυπωμένη με κάποια δόση ειρωνικής υπερβολής, φυσικά, αλλά στο ζουμί της ορθή» γράφει στη στήλη Καντράν ο Γιώργος Ίκαρος Μπαμπασάκης.

Ο Αντώνης Μποσκοΐτης θυμάται μια απρόσμενη επίσκεψη στο σπίτι της ηθοποιού Τζόλυς Γαρμπή πριν από τριάντα χρόνια.

Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης προτείνει το 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου που πραγματοποιείται έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας.
 Αντώνης Μποσκοΐτης καταγράφει τις εντυπώσεις του από το «Asterismyth», ένα ιδιαίτερο κόνσεπτ άλμπουμ που αφηγείται ιστορίες του ουρανού και του μύθου.

 

Ετικέτες

Documento Newsletter