Οι Έλληνες και ο έρωτας στα χρόνια του messaging

Οι Έλληνες και ο έρωτας στα χρόνια του messaging

Πόσο συχνά επικοινωνούν οι Έλληνες και οι Ελληνίδες με το άλλο τους μισό; Μέσω κλήσεων; Ή προτιμούν απλά τη συνομιλία με γραπτά μηνύματα;

Την κάνουν πιο «πικάντικη» με αυτοκόλλητα και στιγμιαία βίντεο και ηχητικά μηνύματα γεμάτα αγάπη; Ή μήπως είναι μια μυστική διαδικασία, που χρειάζεται ειδική μεταχείριση – όπως τα αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα;

Απαντήσεις σε αυτά, και όχι μόνο, επιχείρησε να δώσει μία έρευνα της δημοφιλούς πλατφόρμας Viber, όχι μόνο σε ότι αφορά στην Ελλάδα, αλλά και σε άλλες χώρες (με συνολική συμμετοχή πάνω από 80.000 χρηστών), και τα αποτελέσματά της είναι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα.

Για παράδειγμα, το 58% των χρηστών του Viber στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη απάντησε ότι επικοινωνεί καθημερινά ή και ακόμη πιο συχνά με το έτερόν του ήμισυ.

Ειδικά στην Ελλάδα, το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 62%, αλλά είναι οι Σέρβοι που επικοινωνούν πιο συχνά από τους υπόλοιπους λαούς (68%), με τους Ουκρανούς να επικοινωνούν λιγότερο συχνά από όλους (52%).

Αλλά τα παραπάνω αφορούν τη βασική επικοινωνία. Όταν όμως μιλάμε για χρήση της πλατφόρμας μηνυμάτων ως μέσο έκφρασης έρωτα, υπάρχουν και πιο «πικάντικες» ερωτήσεις, που η έρευνα τόλμησε να τις ρωτήσει.

Έτσι λοιπόν, όταν ρωτήθηκαν με ποιο τρόπο έρχονται σε επαφή με το άλλο τους μισό, οι χρήστες απάντησαν «με μηνύματα, είναι σύντομα, έχουν πλάκα και είναι γλυκά» (72% των Ελλήνων έδωσε αυτή την απάντηση, περισσότεροι από το μέσο όρο στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη που ήταν 68%), «μέσω φωνητικών ή βιντεοκλήσεων» (21% Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, 16% Ελλάδα), «με άμεσα ηχητικά ή βιντεομηνύματα» (6% Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, 7% Ελλάδα) και «μέσω κρυφών chats και αυτοκαταστρεφόμενων μηνυμάτων» (5% Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, 6% Ελλάδα).

Και στην κρίσιμη ερώτηση αν δοκίμασαν ποτέ να κάνουν πρώτα chat και μετά να συναντηθούν με κάποιον-α δια ζώσης, το 80% απάντησε «όχι» (στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη, και το 85% στην Ελλάδα) με το υπόλοιπο 20% να μοιράζεται σχεδόν ισόποσα μεταξύ των επιλογών «ναι, το κάνω συχνά», «μόνο όταν βαριέμαι» και «το έκανα μία φορά».

Η ψηφοφορία πραγματοποιήθηκε στην επίσημη κοινότητα του Viber στην Ελλάδα, σε ότι αφορά στους Έλληνες χρήστες.

Documento Newsletter