Σύμφωνα με έρευνα της Nissan, το 78% αυτών που ερωτήθηκαν σκέφτονται να αγοράσουν κάποια στιγμή στο μέλλον ένα sedan, ενώ οι νεαρότεροι νιώθουν ακόμα μεγαλύτερη έλξη για την εν λόγω κατηγορία.
Η Nissan από τη μεριά της παρουσίασε στην αμερικανική αγορά πρόσφατα το Versa, ενώ πέρυσι λάνσαρε το Altima, το πρώτο sedan που προσφέρει την τεχνολογία υποστήριξης του οδηγού ProPILOT Assist. Πρόσφατα επίσης, η εταιρεία παρουσίασε το ανανεωμένο Maxima.
Η έρευνα της Nissan εξήγαγε τα παρακάτω συμπεράσματα:
-Κορυφαία επιλογή: το 78% των Αμερικανών οδηγών που δεν διαθέτουν sedan, θα εξετάσει το ενδεχόμενο να αγοράσει ένα τώρα ή στο μέλλον.
-Επιλογή νεότερων γενεών: το 86% των ερωτηθέντων μεταξύ 18 και 34 ετών (Generation Z και νεότεροι millennials) που δεν κατέχουν sedan, θα σκέφτονταν να αγοράσουν ένα τώρα ή στο μέλλον. Το ίδιο ισχύει και για το 81% των παλαιότερων millennials και την Generation X (ηλικίας 35 – 50).
-Ικανοποιημένοι ιδιοκτήτες: Οι ιδιοκτήτες sedan στις ΗΠΑ, είναι εξίσου ικανοποιημένοι με τα αυτοκίνητά τους (89%), με τους ιδιοκτήτες άλλων κατηγοριών (88%).
-Λειτουργικότητα τετράθυρων μοντέλων: τα SUV και τα φορτηγά, δεν μονοπωλούν στο συγκεκριμένο πεδίο. Το 95% των ιδιοκτητών sedan, ανέδειξε τη λειτουργικότητα των τεσσάρων θυρών ως το Νο.1 χαρακτηριστικό που λατρεύουν στο αυτοκίνητό τους, έναντι 94% για τους μη ιδιοκτήτες sedan.
Πηγή: Nissan