Θεσσαλονίκη: Το μετρό μπορεί να μην λειτουργεί αλλά σχεδιάζουν τις επεκτάσεις του

Θεσσαλονίκη: Το μετρό μπορεί να μην λειτουργεί αλλά σχεδιάζουν τις επεκτάσεις του

Τις επεκτάσεις του μετρό στη Δυτική Θεσσαλονίκη και προς το αεροδρόμιο “Μακεδονία”, ώστε να προχωρήσουν και να ολοκληρωθούν εκ παραλλήλου, θέτει ως βασικό στόχο η “Αττικό Μετρό ΑΕ”.

“Πέρα από την επέκταση της Καλαμαριάς, η οποία ήδη κατασκευάζεται, έχουμε την υποχρέωση ως Πολιτεία να μεριμνήσουμε για τις μέχρι σήμερα υποβαθμισμένες περιοχές που δεν θα θέλαμε στο εξής να είναι τέτοιες αλλά να αναβαθμιστούν στις υποδομές και στις προσβάσεις, προκειμένου όλοι οι πολίτες να έχουν ίσα δικαιώματα. Σταυρούπολη, Πολίχνη, Ηλιούπολη, Εύοσμος, Κορδελιό, Αμπελόκηποι, Μενεμένη είναι περιοχές που μειονεκτούν όσον αφορά τις συνδέσεις τους” ανέφερε, στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος της εταιρείας, Γιάννης Μυλόπουλος., σύμφωνα με τον οποίο οι πρόδρομες εργασίες θα δημοπρατηθούν μέσα στην άνοιξη, έτσι ώστε να ξεκινήσουν το φθινόπωρο.

Σημειώνεται ότι τη Δευτέρα έχουν κληθεί σε διαβούλευση οι δήμαρχοι της Δυτικής Θεσσαλονίκης και οι φορείς της πόλης προκειμένου να συζητήσουν το σχέδιο επέκτασης που παρουσιάστηκε στο Περιφερειακό Συνέδριο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης της Κεντρικής Μακεδονίας και να προχωρήσουν στη χωροθέτηση των σταθμών του μετρό.

Με αφορμή τη συνάντηση αυτή, ο κ. Μυλόπουλος εξήγησε πως θα παρουσιαστεί το παραπάνω σχέδιο και θα συζητήθεί η χωροθέτηση των σταθμών, θα γίνουν επίσης προτάσεις από τους δημάρχους και τους φορείς για τις δικές τους θέσεις και η “Αττικό Μετρό” θα προσπαθήσει “με μία λογική να ικανοποιήσει όλους τους πολίτες και παράλληλα να παραμείνει το έργο ρεαλιστικό. Δηλαδή, το έργο δεν μπορεί να περάσει από οπουδήποτε, για να μην ξεφύγει οικονομικά ώστε να μπορεί να χρηματοδοτηθεί”.

Ο προϋπολογισμός επέκτασης στη Δυτική Θεσσαλονίκη είναι 30 εκατομμύρια που θα δοθούν για τις πρόδρομες εργασίες, “χρήματα τα οποία κερδίσαμε, είναι ένας bonus το οποίο πήρε η Αττικό Μετρό ΑΕ εξαιτίας του γεγονότος ότι το 2017 απορρόφησε το έργο, χρηματικό ποσό ρεκόρ για τα ελληνικά δεδομένα” όπως είπε ο κ. Μυλόπουλος.

Σε ό,τι αφορά την επέκταση προς το αεροδρόμιο, εξήγησε ότι στο μεγαλύτερο μέρος της θα είναι εκτός αστικού ιστού, σχεδιάζεται υπέργεια ώστε να μη χρειάζεται υπόγειο έργο που θα ήταν χρονοβόρο και πολύ ακριβό. “Θα είναι μία γραμμή που δεν έχει υψηλό κόστος και μεγάλο χρόνο κατασκευής και θα βρεθεί και εύκολα χρηματοδότηση” εξήγησε ο κ. Μυλόπουλος, εκφράζοντας τη βούληση τα δύο έργα (δυτική επέκταση και επέκταση προς αεροδρόμιο) “να προχωρήσουν και να ολοκληρωθούν εκ παραλλήλου”.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ετικέτες

Documento Newsletter