Δεν απορεί κανείς με αυτή την κυβέρνηση που χαίρεται πλέον για τις καθυστερήσεις αφού επιστροφή στην κανονικότητα σημαίνει και επιστροφή στους εργολάβους με τις ανάλογες καθυστερήσεις και αποζημιώσεις.
Από τη Θεσσαλονίκη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής έδωσε τους σχετικούς τόνους, ενόψει και της επίσκεψης του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη (που συνεχίζει να επισκέπτεται τα έργα του ΣΥΡΙΖΑ) ενώ προσπαθούν να παρουσιάσουν την τρίχρονη καθυστέρηση στην παράδοση του μετρό της πόλης ως… επιτυχία!
«Τα χρονοδιαγράμματα θα τηρηθούν για το Μετρό Θεσσαλονίκης και η αυριανή επίσκεψη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη γίνεται και γι’ αυτόν τον λόγο, για να σηματοδοτήσουμε ότι κάτι αλλάζει σε αυτή την πόλη, το έργο θα συνεχιστεί και θα παραδοθεί ολόκληρο το 2023», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.
Μάλιστα όπως μεταδίδεται ο υπουργός κατέβηκε στον σταθμό Βενιζέλου, όπου διαπίστωσε ότι έχει ξεκινήσει η απομάκρυνση της επίχωσης και τόνισε πως αυτό σημαίνει ότι θα εφαρμοστεί η λύση «και Μετρό και αρχαία», με την απομάκρυνση και επανατοποθέτηση αρχαιοτήτων.
Είπε ακόμα ότι πολύ γρήγορα θα ξεκινήσουν και οι διαγωνιστικές διαδικασίες για τον φορέα υλοποίησης του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Τον κ. Καραμανλή ξενάγησε στο σταθμό Βενιζέλου ο πρόεδρος της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.» Νίκος Ταχιάος, ενώ συνοδευόταν από τους γενικούς γραμματείς Υποδομών Γιώργο Καραγιάννη, Μεταφορών Νίκο Σταθόπουλο και τον διευθύνοντα σύμβουλο της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ» Νίκο Κουρέτα.
Την απάντηση πάντως στην κυβέρνηση τη δίνει με ανάρτησή του, στο Facebook, ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος. Χαρακτηριστικός είναι ο τίτλος της ανάρτησης του: «Κάθε φορά που η ΝΔ έρχεται στην κυβέρνηση, οι εργολάβοι τρίβουν τα χέρια τους». Προσθέτει μάλιστα με νόημα: «Οι αποζημιώσεις είναι ο καλύτερος τρόπος να μεταφερθεί δημόσιο χρήμα σε ιδιώτες, χωρίς να γίνει έργο.»
Όλη η ανάρτηση:
«ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ Η ΝΔ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΤΡΙΒΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ
Ο υπουργός Κώστας Καραμανλής, εκτός από τα ψέματα που είπε για την μέχρι τώρα πορεία του έργου, για τις καθυστερήσεις και για τις αποζημιώσεις που σχεδιάζουν να δώσουν στον εργολάβο, έδειξε ότι δεν έχει και ιδέα από τεχνικά έργα.
Είπε ότι το καλοκαίρι του 2019 δεν μπόρεσε να κατεβεί στο εργοτάξιο της Βενιζέλου, γιατί δεν είχε γίνει μέχρι τότε κανένα έργο.
Τον πληροφορούμε λοιπόν ότι ο μόνος λόγος για να μην μπορεί κάποιος να επισκεφτεί ένα εργοτάξιο, είναι ακριβώς επειδή εκτελούνται έργα.
Αν δεν είχε γίνει καμία πρόοδος, όπως υποστηρίζει, μια χαρά θα μπορούσε να κατεβεί.
Η ΝΔ κάθε φορά που έρχεται στην κυβέρνηση, κάνει πάντα το ίδιο πράγμα.
Σταματάει το έργο με διάφορα προσχήματα και πληρώνει αποζημιώσεις στους εργολάβους.
Το ίδιο έκανε το 2012-2015, που πρώτα καθυστέρησε και τελικά σταμάτησε ολοσχερώς το έργο για περισσότερο από 2 χρόνια, με αποτέλεσμα το δημόσιο να πληρώσει 200 εκ. Ευρώ σε αποζημιώσεις.
Το ίδιο κάνει και τώρα, που ενώ. Το έργο πλησίαζε να τελειώσει τέλος του 2020, αλλάζουν τον σχεδιασμό του για να παραδοθεί πολύ αργότερα, προκειμένου να πληρωθούν και πάλι αποζημιώσεις.
Οι αποζημιώσεις είναι ο καλύτερος τρόπος να μεταφερθεί δημόσιο χρήμα σε ιδιώτες, χωρίς να γίνει έργο.
Κάθε φορά που η ΝΔ έρχεται στην κυβέρνηση, οι εργολάβοι τρίβουν τα χέρια τους.»
https://www.facebook.com/mylopoulos.yannis/posts/2881803865265687