Θεσσαλονίκη: Ο πρόεδρος του Μετρό εξηγεί γιατί θα εγκαινιαστεί σήμερα ο σταθμός Συντριβάνι (Video)

Θεσσαλονίκη: Ο πρόεδρος του Μετρό εξηγεί γιατί θα εγκαινιαστεί σήμερα ο σταθμός Συντριβάνι (Video)

«Είναι η πρώτη φορά που το μετρό της Θεσσαλονίκης βλέπει ορίζοντα ολοκλήρωσης», δήλωσε στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ», Γιάννης Μυλόπουλος, αναφερόμενος στον σταθμό «Σιντριβάνι – Έκθεση», τον πρώτο έτοιμο σταθμό του μετρό Θεσσαλονίκης, που ανοίγει σήμερα (Σάββατο 29/12) για το κοινό, στις 14:00, παρουσία του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα.

Ο Πρωθυπουργός αφού επιθεωρήσει το έργο θα απευθύνει χαιρετισμό, ενώ θα ακολουθήσει μια μουσική παράσταση από το γυναικείο συγκρότημα Electric String Quartet Fortissimo, που αποτελείται από τέσσερις ταλαντούχες κοπέλες, μέλη Συμφωνικών Ορχηστρών της Θεσσαλονίκης.

«Επιλέξαμε έναν από τους σταθμούς της βασικής γραμμής να τον φτάσουμε στο τελικό του στάδιο, να τον ολοκληρώσουμε πλήρως, για να λειτουργήσει σαν σταθμός αναφοράς, να είναι ένας σταθμός τον οποίο θα μπορεί ο κάθε ένας Θεσσαλονικιός, πολίτης αυτής της χώρας, να μπορεί να δει πώς θα είναι ακριβώς μετά από δυο χρόνια, οι σταθμοί του μετρό» υπογράμμισε ο κ. Μυλόπουλος, επισημαίνοντας πως ο συγκεκριμένος σταθμός είναι στην «καρδιά» της πόλης, μεταξύ της Διεθνούς Εκθέσεως, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και του ιστορικού, εμπορικού κέντρου της Θεσσαλονίκης.

Ο πρόεδρος της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ» είπε ακόμα ότι σε δυο χρόνια οι Θεσσαλονικείς θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το μετρό για τις μετακινήσεις. «Τα Χριστούγεννα, τις γιορτές του 2020, δηλαδή σε δυο χρόνια από σήμερα, το μετρό πλέον θα λειτουργεί εμπορικά, όπως σήμερα γιορτάζουμε τον πρώτο σταθμό που τελείωσε, τότε θα γιορτάζουμε το σύνολο του μετρό που θα έχει τελειώσει και που θα ξεκινήσει να λειτουργεί», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Το 2019, σύμφωνα με τον κ. Μυλόπουλο, είναι μια χρονιά – σταθμός για το μετρό της Θεσσαλονίκης διότι «πρώτα από όλα θα έρθουν οι συρμοί, θα τελειώσει η τοποθέτηση των σιδηροτροχιών και τον ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων και κυρίως διότι το καλοκαίρι θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια», ανέφερε.

Τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά δεδομένα ενσωματώνονται στην κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο αναμένεται αναμφισβήτητα να αποτελέσει το πιο σύγχρονο Μετρό στην Ευρώπη. «Όπως ξέρουμε όλοι, το δικό μας μετρό, είναι ένα μετρό αυτόματο που λειτουργεί χωρίς οδηγό, το οποίο χρειάζεται μια περίοδο δοκιμών περίπου ενός χρόνου, έτσι ώστε το σύστημα να μονταριστεί και να μην υπάρχει ούτε μισή στις 1.000 πιθανότητες να συμβεί το παραμικρό περιστατικό», διευκρίνισε ο πρόεδρος της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ».

Το μετρό της Θεσσαλονίκης ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2006 και είναι το πρώτο αυτόματο σύστημα υπόγειων σιδηροδρόμων, δίχως οδηγούς, στην Ελλάδα. Πρόκειται ίσως για το μεγαλύτερο υπό κατασκευή έργο της Β. Ελλάδας, χρηματοδοτούμενο σε ποσοστό 75% από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Documento Newsletter