Θεσσαλονική: Κατάληψη εργαζομένων στο Δημαρχείο Θερμαϊκού

Θεσσαλονική: Κατάληψη εργαζομένων στο Δημαρχείο Θερμαϊκού

Κατάληψη το πρωί του δημαρχείου Θερμαϊκού από εργαζόμενους. Διαβάστε τι αναφέρουν στις ανακοινώσεις τους εργαζόμενοι και δήμος.

Οι εργαζόμενοι κάνουν λόγο για διεκδίκηση της επίλυσης των εργασιακών προβλημάτων, όπως η μη χορήγησημέσων ατομικής προστασίας, μη διενέργεια ιατρικών εξετάσεων άρα και εμβολιασμού των εργαζομένων, μη αγορά νέων οχημάτων -με συνέπεια οι εργαζόμενοι να διακινδυνεύουν την σωματική τους ακεραιότητα- και μη τήρηση της νομοθεσίας για την κίνηση τους. Ο δήμος αναφέρει πως, το σύνολο των αιτημάτων που αναφέρονται στο έγγραφο είτε έχουν επιλυθεί, είτε έχουν δρομολογηθεί και βρίσκονται σε διαδικασία επίλυσης τους.

Αναλυτικά:

Τι αναφέρουν Σύλλογος Εργαζομένων Δήμου Θερμαϊκού:

Το Δ.Σ. του Συλλόγου υλοποιώντας την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης της 6ης Οκτωβρίου 2016, αποφάσισε να γίνει την Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017 από την έναρξη του ωραρίου, κατάληψη του Δημαρχείου από τους εργαζόμενους .

Είναι η συνέχεια μιας σειράς ενεργειών για την διεκδίκηση της επίλυσης των εργασιακών μας προβλημάτων, όπως η μη χορήγησημέσων ατομικής προστασίας, γάλατος, μη διενέργεια ιατρικών εξετάσεων άρα και εμβολιασμού των εργαζομένων, μη επισκευήοχημάτων, μη αγορά νέων οχημάτων -με συνέπεια οι εργαζόμενοι να διακινδυνεύουν την σωματική τους ακεραιότητα- και μη τήρηση της νομοθεσίας για την κίνηση τους.

Σε κάποιους χώρους εργασίας (π.χ. πρώην Δημαρχείο Ν. Μηχανιώνας, ΚΕΠ Ν. Επιβατών, σοφίτα Δημαρχείου) δεν έγιναν οι απαραίτητες εργασίες ώστε να μην πλημμυρίζουν όταν σημειώνονται βροχοπτώσεις και σε κάποιους άλλους (π.χ. αμαξοστάσιο Επανομής, Δευκαλίωνος, Ανθέων, σοφίτα Δημαρχείου), είναι απαραίτητη η εξασφάλιση στοιχειωδώς ικανοποιητικών συνθηκών εργασίας και από άποψη θερμοκρασίας και από άποψη υγιεινής.

Συνεχίζονται οι πάρα πολλές μετακινήσεις εργαζομένων (χαρακτηριστικό παράδειγμα η μετακίνηση συναδέλφου σε άλλη οργανική μονάδα πριν την ανάληψη καθηκόντων σε άλλη οργανική μονάδα) τις περισσότερες φορές χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των διευθυντών και των προϊσταμένων τους, με αποτέλεσμα υπηρεσίες που λειτουργούσαν να αποσυντονίζονται, να χάνονται εργατοημέρες για την μετεγκατάσταση και για την ενημέρωση των υπαλλήλων στα νέα τους καθήκοντα.

Παραμένει η υποστελέχωση και υπολειτουργία πολλών Υπηρεσιών. Συνεχίζονται οι ελλείψεις βασικών προμηθειών για την λειτουργία των υπηρεσιών, όπως καύσιμα, χαρτί, είδη ευπρεπισμού και καθαριότητας, μελάνια κ.α. Όλα αυτά γνωστοποιήθηκαν με το με αριθμό πρωτ.36/10-10-2016 έγγραφο του Συλλόγου, καθώς και με τα αριθμ. πρωτ: 11/10-02-2015, αριθμ. πρωτ. 11/22-02-2016, αριθμ. πρωτ. 29/22-09-2016, συζητήθηκανμε την Δημοτική Αρχή κατά την συνάντηση της 25ης Οκτωβρίου 2016 και από τότε δεν έχει επιλυθεί κανένα με άμεση επίπτωση στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες.

ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΙΣ 7.00 ΤΟ ΠΡΩΙ

ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 2 ΜΑΡΤΙΟΥ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

Τι αναφέρει η διοίκηση του Δήμου:

Η Διοίκηση του δήμου Θερμαϊκού, έλαβε έγγραφο από το Δ.Σ. του Συλλόγου εργαζομένων δήμου Θερμαϊκού με τίτλο, ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 2 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017.

Το σύνολο των αιτημάτων που αναφέρονται στο έγγραφο είτε έχουν επιλυθεί, είτε έχουν δρομολογηθεί και βρίσκονται σε διαδικασία επίλυσης τους. Συγκεκριμένα:

Για το διαγωνισμό μέσων ατομικής προστασίας, ο δήμαρχος Θερμαϊκού αποφάσισε τη διενέργεια πρόχειρου διαγωνισμού στις 18-07-2016. Κατά την εξέλιξη της διαδικασίας κατατέθηκαν ενστάσεις, από δύο εταιρίες. Η οικονομική επιτροπή στις 26-07-2016 εξέτασε την υπόθεση και ανέβαλε τη διεξαγωγή του διαγωνισμού για την «Προμήθεια ειδών ατομικής προστασίας εργαζομένων και ενέκρινε την μετάθεση του διαγωνισμού μετά την ολοκλήρωση της εξέτασης των ενστάσεων από την αρμόδια Υπηρεσία.

Για τη την προμήθεια γάλακτος κλπ., με την υπ’ αριθ. 90/2017 το Δ.Σ. του δήμου μας, ενέκρινε τη διενέργεια διαγωνισμού για την προμήθεια τροφίμων και η διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη.

Για τις ιατρικές εξετάσεις του προσωπικού, μετά από έγγραφο του ιατρού εργασίας ο δήμαρχος Θερμαϊκού απέστειλε στις 22-09-2016, έγγραφο προς το Κ.Υ. Ν. Μηχανιώνας και εξασφάλισε τη διενέργεια των εξετάσεων των εργαζομένων, από αυτό (έγγραφο του Διευθυντή του Κ.Υ., από 03-10-2016). Ενημερώθηκε η Διεύθυνση Καθαριότητας και προγραμματίστηκαν οι εξετάσεις για 54 εργαζόμενους.

Για την επισκευή οχημάτων, σύμφωνα με έγγραφο του γραφείου κίνησης (28/02/2017), ενημέρωσε ότι μέσα στο 2016, επισκευάστηκαν και συντηρήθηκαν 27 οχήματα και μηχανήματα του δήμου μας.

Βρίσκεται στο τελικό στάδιο η μελέτη, από τη Διεύθυνση Καθαριότητας, για την προμήθεια νέων απορριμματοφόρων.

Στο δημαρχείο της Ν. Μηχανιώνας, μετά από αίτημα της προέδρου του Τοπικού Συμβουλίου, έγινε αποκατάσταση υαλοπινάκων, κατά τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Στη σοφίτα του δημαρχείου έχουν κατ’ επανάληψη γίνει παρεμβάσεις, οι οποίες συνεχίζονται.

Στη Δευκαλίωνος, το υφιστάμενο σύστημα κλιματισμού κάποιες ημέρες του καλοκαιριού, δεν επαρκεί για την κάλυψη των αναγκών κι εξετάζονται εναλλακτικές λύσεις.

Για τις μετακινήσεις του προσωπικού, ο δήμος είναι ένας δυναμικός και ζωντανός οργανισμός και η ανταπόκριση στις αυξανόμενες και μεταβαλλόμενες απαιτήσεις του, απαιτούν ευελιξία. Η άποψη της ιεραρχίας είναι σημαντική αλλά γνωμοδοτικής φύσης. Άλλωστε όλοι οι προϊστάμενοι ζητούν πάντα την ενίσχυση των μονάδων τους και ποτέ δε συναινούν στην μετακίνηση υπαλλήλων τους. Η διοίκηση όμως, που έχει συνολική εικόνα αλλά και την ευθύνη καλής λειτουργίας, πράττει σύμφωνα με το δημόσιο συμφέρον, πάντα στο πλαίσιο της νομιμότητας.

Όσο για την υποστελέχωση, είναι γνωστή η νομοθετική απαγόρευση για την πρόσληψη μονίμων υπαλλήλων. Όμως ενδεικτικά αναφέρουμε, ότι οι υπηρεσίες μας έχουν ενισχυθεί με 114 υπαλλήλους (οκτάμηνα) και ο δήμος μας στήριξε άμεσα την παράταση των συμβάσεων, των συμβασιούχων υπαλλήλων της καθαριότητας.

Για τα καύσιμα, ο δήμος μας αντιμετώπισε με επιτυχία, ανώτερη βία που προέκυψε στον προμηθευτή μας, καθώς και δύο θεομηνίες που προέκυψαν σε διάστημα τεσσάρων μηνών, επιβάλλοντας τη συνεχή λειτουργία του στόλου των οχημάτων και μηχανημάτων. Ήδη παρατάθηκε για τρεις μήνες η υφιστάμενη σύμβαση προμήθειας καυσίμων και στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, γίνεται η διακήρυξη για το νέο διαγωνισμό.

Τέλος, για τα είδη καθαριότητας υπάρχει σύμβαση, η οποία εκτελείται κανονικά.

Πηγή: Seleo.gr

Ετικέτες

Documento Newsletter