Οδηγοί ταξί: Μαζική διαμαρτυρία για τον νέο ΚΟΚ – Στάση εργασίας και πορεία προς το υπουργείο Μεταφορών (Photos)

(ΚΩΣΤΑΣ ΤΖΟΥΜΑΣ/EUROKINISSI)

Εκατοντάδες οδηγοί ταξί βρίσκονται με τα οχήματά τους επί της Σπύρου Πάτση, με τελικό προορισμό το υπουργείο Μεταφορών όπου θα πραγματοποιηθεί πορεία, ζητώντας ελεύθερη διέλευση από τις λεωφορειολωρίδες.

Υπενθυμίζεται ότι είναι σε εξέλιξη η στάση εργασίας των οδηγών ταξί στην Αθήνα από τις 9 το πρωί της Πέμπτης με λήξη στις 3 το μεσημέρι.

 

«Το ταξί είναι υπηρεσία Δημόσιας Χρήσης – Αναβαθμίστε τη»

Με ομόφωνη απόφαση το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδικάτου αποφάσισε την κλιμάκωση των προσπαθειών για την χρήση των λεωφορειολωρίδων τουλάχιστον από τα έμφορτα Ταξί.

Το ΣΑΤΑ εισηγείται την διαμόρφωση αυτοτελούς άρθρου στον ΚΟΚ που θα αναφέρει τα εξής:

Στη λωρίδα αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων επιτρέπεται η κίνηση, η στάση και απαγορεύεται η στάθμευση των: α. Δημοσίων μέσων μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία και τρόλεϊ) β. Ιδιωτικών μέσων μαζικής μεταφοράς (τουριστικά λεωφορεία, αστικά κ.λπ.) γ. Δικύκλων δ. Οχημάτων άμεσης ανάγκης (ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, αστυνομικά κ.λπ.) ε. Δίτροχων Οχημάτων στ. Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ. Απαγορεύεται η κίνηση και η στάση κάθε οχήματος Ε.Ι.Χ, ημιφορτηγών ή φορτηγών.»

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΑ, μόλις 1 στα 12 οχήματα που χρησιμοποιούν τις λεωφορειολωρίδες μήκους 52 χλμ. στην Αττική είναι λεωφορείο. Η προσθήκη των ταξί στις λεωφορειολωρίδες θα συμβάλει ουσιαστικά στην αύξηση της αποδοτικότητας της βιώσιμης μετακίνησης.

Αναλυτικότερα τα αναμενόμενα οφέλη είναι:

Βελτίωση της Μέσης Ταχύτητας των Αστικών Λεωφορείων: Με την αυστηρή τήρηση της χρήσης της λεωφορειολωρίδας, τα λεωφορεία θα κινούνται απρόσκοπτα.

Αύξηση της Ελκυστικότητας Χρήσης Ταξί: Διευκολύνοντας την κίνηση των ταξί, μειώνεται ο χρόνος μεταφοράς επιβατών, καθιστώντας την υπηρεσία πιο αποδοτική και ελκυστική.

Μείωση Τροχαίων Ατυχημάτων: Τα ταξί θα μπορούν να επιβιβάζουν και να αποβιβάζουν επιβάτες χωρίς την ανάγκη απότομης εισόδου ή εξόδου από τη λεωφορειολωρίδα.

Αποσυμφόρηση των Λωρίδων Κυκλοφορίας: Τα ταξί δεν θα χρειάζεται να εναλλάσσουν λωρίδες, βελτιώνοντας τη ροή της κυκλοφορίας.

Περιβαλλοντικό αποτύπωμα (μείωση εκπομπών θερμοκηπίου).

Διαβάστε επίσης

Στο νοσοκομείο ο Αντώνης Αντωνιάδης

Ντόναλντ Τραμπ: Διόρισε πρώην CEO αλυσίδας φαστ φουντ για πρεσβευτή των ΗΠΑ στην ΕΕ

Δίκη για τον θάνατο της φαρμακοποιού στον Ιανό – Στο εδώλιο η αστυνομική διευθύντρια του ΑΤ Μουζακίου

Τι ισχύει για τον πρόεδρο της ∆ηµοκρατίας

Ο τελάλης της ελπίδας

Ετικέτες