ΟΑΣΑ: Αύξηση εσόδων 21% τον Ιανουάριο σε σχέση με πέρσι – Αποδίδουν οι έλεγχοι των εισιτηρίων

ΟΑΣΑ: Αύξηση εσόδων 21% τον Ιανουάριο σε σχέση με πέρσι – Αποδίδουν οι  έλεγχοι των εισιτηρίων

Συνεχής βελτίωση παρατηρείται στις οικονομικές επιδόσεις του ΟΑΣΑ από το δεύτερο εξάμηνο του 2018, οπότε ξεκίνησε το εντατικό κλείσιμο των πυλών στο δίκτυο της ΣΤΑΣΥ και η εφαρμογή της εισόδου από την μπροστινή θύρα στα λεωφορεία και τρόλεϊ της ΟΣΥ.

Ο Δεκέμβριος του 2018 παρουσίασε αύξηση εσόδων κατά 9,8%, σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2017.

Αντίστοιχα, ο Ιανουάριος του 2019 παρουσίασε αύξηση εσόδων κατά 21%, σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2018.

Για το σύνολο του 2018, ο κύκλος εργασιών του ομίλου ΟΑΣΑ εκτιμάται στα 200 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένων των εσόδων από το υπουργείο Εργασίας), έναντι 173,5 εκατ. το 2017. Το 2019, τα έσοδα αναμένεται να αυξηθούν άνω του 10%.

Η ενίσχυση των εσόδων αποτελεί απόρροια και της εντατικοποίησης των ελέγχων κομίστρου. Είναι ενδεικτικό ότι, την Παρασκευή 1η Φεβρουαρίου, έγιναν σχεδόν 10.000 έλεγχοι στη ΣΤΑΣΥ και 4.900 στην ΟΣΥ.

Επιδίωξη του ΟΑΣΑ, όπως τονίζουν στελέχη του, είναι η ελαχιστοποίηση της εισιτηριοδιαφυγής, κυρίως σε λεωφορεία – τρόλεϊ και στο τραμ, δεδομένου ότι σε μετρό και ηλεκτρικό οι πύλες των σταθμών είναι κλειστές.

Σε επιχειρησιακό επίπεδο, οι προσωποποιημένες κάρτες έχουν ξεπεράσει τα 1,10 εκατομμύρια και οι απρόσωπες τις 620 χιλιάδες, κάτι το οποίο σημαίνει ότι περισσότεροι από 1,72 εκατ. επιβάτες μετακινούνται με κάρτα.

Ενδεικτικό της ολοένα και αυξανόμενης εξοικείωσης του επιβατικού κοινού με το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι ότι οι συναλλαγές με πιστωτική κάρτα έφτασαν στο 20% (1 στα 5 ευρώ προέρχεται, δηλαδή, από πιστωτική κάρτα).

Πλέον και στα 293 Αυτόματα Μηχανήματα, πέραν όλων των εκδοτηρίων και των 500 περίπου περιπτέρων που διαθέτουν POS, είναι δυνατή η χρήση πιστωτικής κάρτας.

Επίσης, σύμφωνα με μετρήσεις του ΟΑΣΑ, 7 στους 10 επιβάτες χρησιμοποιούν εκπτωτικά εισιτήρια, κερδίζοντας έως και 17 λεπτά το εισιτήριο.

Το προσεχές διάστημα, ο ΟΑΣΑ πρόκειται να προχωρήσει και σε αλλαγή του μενού των Αυτόματων Μηχανημάτων Έκδοσης Κομίστρου. Το μενού θα γίνει πιο φιλικό και εύχρηστο στον επιβάτη, ενώ θα μειωθεί και στο μισό ο χρόνος των συναλλαγών.

Ετικέτες

Documento Newsletter