Ο φόβος της οικογένειας Παπαβασίλη είναι να μην πιστέψει κανείς πως έκαναν κάτι για διαφήμιση. Η χειρονομία όμως των ιδιοκτητών του Megara Hotel την ώρα της τραγωδίας, αξίζει να επισημανθεί – ειδικά μάλιστα όταν οι έριδες για τις αιτίες της τραγωδίας σκυλεύουν τη μνήμη των 15 νεκρών.
Το ξημέρωμα της χθεσινής μέρας ήταν τρομακτικό για δεκάδες οικογένειες στη Δυτική Αττική. Ανέστιοι από τη μια στιγμή στην άλλη. Η ανάρτηση στο Facebook του ξενοδοχείου που καλούσε όποιον έχει πρόβλημα να βρει ένα στεγνό δωματίο για να προφυλαχτεί από την βροχή που έπεφτε, έφερε πολλούς πληγέντες στο Megara Hotel, κυρίως από τη Νέα Πέραμο.
Όπως μας είπε ο κ. Δ. Παπαβασίλης: Οι πιο πολλοί ήρθαν για να ζεσταθούν και να κάνουν ένα μπάνιο. Προφυλάχτηκαν από τη βροχή και μετά από λίγες ώρες επέστρεφαν για να διαπιστώσουν σε τι κατάσταση ήταν τα σπίτια τους. Κάποιοι άφησαν τα παιδιά με κάποιον παππού ή γιαγιά κι εκείνοι πήγαν πίσω για να περισώσουν ό,τι μπορούσαν. Πέρασε πολύς κόσμος που έβρισκε μια θαλπωρή για 4-5 ώρες και μετά έφευγαν. Χθες έτσι περάσαμε τη μέρα. Αδειάζαμε δωμάτια, καθαρίζαμε και στην συνέχεια κάποιοι άλλοι ερχόντουσαν.
“Σήμερα η κατάσταση είναι λίγο καλύτερη, κι έχουμε κρατημένα κάποια δωμάτια για κάποιες ειδικές περιπτώσεις. Θα φιλοξενήσουμε μια τετραμελή οικογένεια που καταστράφηκε εντελώς το σπίτι της. Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε αυτή τη φιλοξενία σε τέτοιες, εξαιρετικές περιπτώσεις” μας επεσήμανε ο κ. Παπαβασίλης.