Ο Χάμιλτον κοντά στον τίτλο

Ο αγώνας στην διαδρομή της Μαρίνα Μπέι δεν είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Οι έξι πρώτοι στην εκκίνηση τερμάτισαν όπως ξεκίνησαν.

Νικητής ήταν ο Λιούις Χάμιλτον, Είχαμε ένα προσπέρασμα, του Φέτελ στον Φερστάπεν, στην αρχή. Ο νεαρός της Red Bull τον πέρασε ξανά (δεύτερος) εκμεταλλευόμενος την κακή στρατηγική της Ferrari. Με την τρίτη θέση του Φέτελ τα πρωταθλήματα έχουν χαθεί λογικά για την Scuderia.

Ο Χάμιλτον έχει 40 βαθμούς διαφορά και του αρκεί να τερματίζει δεύτερος για να πάρει τον τίτλο, αν μια μόνο φορά στους 6 αγώνες που απομένουν δεν κερδίσει ο Φέτελ.

Ο Λιούις Χάμιλτον κέρδισε για λογαριασμό της Mercedes με μια αλλαγή ελαστικών από εξαιρετικά μαλακή σε πάρα πολύ μαλακή γόμα. Ως συνήθως είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας

Κατά τη διάρκεια του αγώνα χρησιμοποιήθηκαν και οι τρεις διαθέσιμες γόμες

Νέο ρεκόρ αγώνα με την εξαιρετικά μαλακή γόμα: Περισσότερα από τρία δευτερόλεπτα ταχύτερο από το προηγούμενο ρεκόρ

Ο οδηγός της Mercedes Λιούις Χάμιλτον κέρδισε στο Grand Prix της Σιγκαπούρης από την pole πραγματοποιώντας μόνο μια αλλαγήελαστικών. Όπως και όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί στη δεκάδα της εκκίνησης, ο Χάμιλτον ξεκίνησε με την εξαιρετικά μαλακή γόμα P Zero Pink η οποία την Παρασκευή και το Σάββατο είχε αποδειχτεί πάνω από ενάμιση δευτερόλεπτο ταχύτερη από την πάρα πολύ μαλακή. Ο Χάμιλτον πραγματοποίησε το μοναδικό του pit stop και έβαλε τη μαλακή γόμα στον 15ο γύρο. Στη συνέχεια διαχειρίστηκε το πλεονέκτημα που είχε ως το τέλος χωρίς να χάσει την πρωτοπορία χάρη στον ταχύτερο ρυθμό του έναντι όσων άλλαξαν σε πάρα πολύ μαλακή γόμα. Ο Χάμιλτον αλλά και όλοι όσοι εκκίνησαν με την εξαιρετικά μαλακή γόμα επωφελήθηκαν από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας για 4 γύρους στην αρχή του αγώνα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την επιμήκυνση της διάρκειας ζωής της πιο μαλακής γόμας.

Επιχειρήθηκε σημαντικός αριθμός διαφορετικών στρατηγικών συμπεριλαμβανομένης και στρατηγικής εξαιρετικά μαλακής/πάρα πολύ μαλακή γόμας από το Σεμπάστιαν Φέτελ που τερμάτισε 3ος πίσω από τον οδηγό της Red Bull, Μαξ Φερστάπεν – ο οποίος ακολούθησε ίδια στρατηγική με το Χάμιλτον. Ο άλλος οδηγός της Red Bull Ντανιέλ Ρικιάρντο επίσης ακολούθησε στρατηγική εξαιρετικά μαλακής/πάρα πολύ μαλακής γόμας και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να είναι πολύ γρήγορος στο τέλος του αγώνα. Απ’ όσους εκκίνησαν με την πάρα πολύ μαλακή γόμα πιο ψηλά τερμάτισε ο οδηγός της McLaren, Φερνάρντο Αλόνσο, ήταν έβδομος στον τερματισμό, παρότι εκκινούσε εκτός 10αδας. Ο ταχύτερος γύρος του αγώνα, επετεύχθη από τον οδηγό της Haas, Κέβιν Μάγκνουσεν, και ήταν περισσότερα από τρία δευτερόλεπτα καλύτερος από το παλιό ρεκόρ.

Το ρεκόρ εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας στη Σιγκαπούρη διατηρήθηκε στο 100% καθώς είχαμε παρουσία του, στην αρχή του αγώνα: Δεν επηρέασε σημαντικά πάντως αυτό, τη στρατηγική αγώνα.

Μάριο Ίζολα – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Όπως αναμένονταν ο αγώνας στη Σιγκαπούρη ήταν μεγάλος σε διάρκεια, πολύπλοκος και απαιτητικός. Διατηρήθηκε το 100% στην παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας. Αυτό πρόσθεσε μια ακόμη παράμετρο σ’ έναν αγώνα που ήταν περίπλοκος στην τακτική του. Είδαμε έναν αριθμό διαφορετικών στρατηγικών και ποικίλο αριθμό pit stop. Οι πρώτοι 10 εκκίνησαν με την εξαιρετικά μαλακή γόμα που τους έδωσε επιπλέον ταχύτητα στην αρχή του αγώνα. Όμως ήταν εκτεθειμένοι να χάσουν θέσεις έναντι αυτών που υιοθέτησαν διαφορετική στρατηγική ή εκκίνησαν με πιο σκληρή γόμα επιχειρώντας μεγαλύτερο πρώτο μέρος.”

Η στρατηγική του νικητή

Ο οδηγός της Mercedes, Λιούις Χάμιλτον κέρδισε στον αγώνα με στρατηγική μιας αλλαγής. Είχαμε προβλέψει πως αυτή θα είναι η βέλτιστη στρατηγική, ν’ αλλάξει κανείς από εξαιρετικά μαλακή σε μαλακή γόμα στον 15ο γύρο. Θεωρητικά η ταχύτερη στρατηγική ήταν από πάρα πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα, αυτή επέλεξε ο Αλόνσο που πήρε την έβδομη θέση.

Επόμενος αγώνας το Ρώσικο GP στο Σότσι στο τέλος Σεπτεμβρίου.