«Χωρίς βία και χωρίς αίμα δεν αλλάζει τίποτε. Η ίδια η Ιστορία το έχει δείξει»: ο Βασίλης Μπισμπίκης στα καμαρίνια του πολυχώρου Cartel όπου ανεβαίνουν τα «Κόκκινα φανάρια» μιλάει στον Αντώνη Μποσκοΐτη για τον κόσμο του περιθωρίου, τα τρανς άτομα και τα τζάνκια, την αναρχία και την ουτοπία, το δικαίωμα στην τεμπελιά και φυσικά για τον ρόλο της βίας στην Ιστορία και στο θέατρο.
Ο διευθυντής φωτογραφίας του Κένεθ Μπράνα Χάρης Ζαμπαρλούκος συζητάει με τον Κωνσταντίνο Καϊμάκη για την ταινία «Belfast», τη συνεργασία του με τον Μπράνα, το ενδεχόμενο της οσκαρικής υποψηφιότητας, το Χόλιγουντ και τα βιώματά του από την Κύπρο την εποχή της τουρκικής εισβολής.
Το υπουργείο Πολιτισμού καλείται να ξεκαθαρίσει μια σειρά ζητημάτων και να απαντήσει σε ερωτήματα που αφορούν την αλλαγή χρήσης του Σιλό στον ΟΛΠ σε Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων. Στο ρεπορτάζ η Αφροδίτη Ερμίδη.
Το υπουργείο Πολιτισμού ανέθεσε μέσω δωρεάς σε μια ΑΜΚΕ της εφοπλιστικής οικογένειας Νικολάου και Ειρήνης Λαιµού να πραγματοποιήσει αρχιτεκτονικό διαγωνισμό με κλειστή διαδικασία για την υπόγεια επέκταση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου. Για άλλη μια φορά ο χορηγός καθορίζει τη μελέτη και τον εργολάβο και στην πορεία το κόστος εκτοξεύεται για το δημόσιο. Παρεμβαίνουν η Τόνια Κατερίνη, μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής Αρχιτεκτόνων του Τεχνικού Επιμελητήριου, και ο Νίκος Φιντικάκης, καθηγητής στη Διεθνή Ακαδημία Αρχιτεκτονικής και πρώην αντιπρόεδρος της Διεθνούς Ένωσης Αρχιτεκτόνων. Στο ρεπορτάζ η Ηλέκτρα Ζαργάνη.
Ο Γιώργος Μαργαρίτης, καθηγητής Σύγχρονης Ιστορίας στο τμήμα Πολιτικών Επιστημών του ΑΠΘ, και η Βασιλική Λάζου, διδάσκουσα στο τμήμα Πολιτικών Επιστημών του ΑΠΘ, γράφουν για τον «πανωλεθρίαμβο» του ντοκιμαντέρ «Καταστροφές και θρίαμβοι» του Στάθη Καλύβα.
Με αφορμή την έκδοση με τα «Ερωτικά» χρονογραφήματα του Κώστα Βάρναλη, ο επιμελητής του τόμου και συγγραφέας – μεταφραστής Νίκος Σαραντάκος μιλάει στην Έμυ Ντούρου.
Στη στήλη «Θεατρικά και κριτικά» ο Κώστας Ζήσης παραθέτει τις σκέψεις του σχετικά με την ερμηνεία του Θάνου Τοκάκη στον «Μακμπέθ» που ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Θανάση Δόβρη στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης.
Θρίαμβος των ταμπού, καταστροφή της Ιστορίας; Μερικές σκέψεις για την αναπαράσταση της μετεμφυλιακής περιόδου στο ντοκιμαντέρ του Στάθη Καλύβα. Γράφει ο καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Χάρης Αθανασιάδης.