Ο κέρβερος των αμερικανικών γραμμάτων, Τζέιμς Ελρόι, μιλάει στην Έμυ Ντούρου για το Λος Αντζελες, την Αμερική περασμένων δεκαετιών και την απέχθειά του για τη Μέριλιν Μονρόε, ενώ αποφεύγει κάθε πολιτική συζήτηση. Αφορμή για τη σπάνια συνέντευξη του λακωνικού αλλά σαρωτικού συγγραφέα της «Μαύρης Ντάλιας» και του «Λος Άντζελες Εμπιστευτικό» είναι η κυκλοφορία στα ελληνικά του νέου μυθιστορήματός του «Οι γητευτές» (εκδ. Κλειδάριθμος, μτφρ. Αντ. Καλοκύρης).
Ο Ντέιβιντ Λιντς ήταν λάτρης του νουάρ, του μεταφυσικού αλλά και του Λος Άντζελες και κατασκεύασε ένα ξεχωριστό κινηματογραφικό σύμπαν που απλωνόταν μεταξύ του πρωτοποριακού και του παράδοξου. Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης αναζητά τα ίχνη του τολμηρού κινηματογραφιστή που πέθανε την Τετάρτη σε ηλικία 78 ετών.
Οι φλόγες κατασπάραξαν ένα μεγάλο κομμάτι του πολιτιστικού αποτυπώματος της Καλιφόρνια. Ο μέχρι στιγμής απολογισμός είναι αποκαρδιωτικός, όπως αναφέρει η Κατερίνα Αγγελιδάκη σχετικά με την πυρκαγιά στο Λος Άντζελες.
«Τούτες τις μέρες και έως τα τέλη Φεβρουαρίου παρουσιάζεται στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών ένα πανόραμα από το πλούσιο, πολύπτυχο και θαυμαστά συνεκτικό έργο του Μιχάλη Μανουσάκη, ενός ζωγράφου που διακρίνεται, μεταξύ άλλων, και για μιαν εγγύτητα με τη γραφή» σημειώνει ο Γιώργος-Ίκαρος Μπαμπασάκης στη στήλη Καντράν.
Λίγο πριν από την πρεμιέρα του «Γυρισμού» στο ΚΘΒΕ ο Πέρης Μιχαηλίδης μιλάει στην Κατερίνα Αγγελιδάκη για το διάσημο έργο του Πίντερ αλλά και για τη σχέση του με τη Θεσσαλονίκη και την Αλεξάνδρεια.
Με τις «Σκληρές βιολέτες» η Νένα Βενετσάνου επιβιβάζεται για πρώτη φορά στο Τρένο στο Ρουφ. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης σκιαγραφεί το πορτρέτο της συνθέτριας και τραγουδίστριας.
«Δεν υπάρχει δόξα, στην Ελλάδα είμαστε». Ο Γιάννης Νιάρρος συζητά με την Ειρήνη Δρίβα για το θέατρο και τους ανθρωπότυπούς του λίγο πριν από την πρεμιέρα της παράστασης «Merde».
Μια φαινομενικά άνευρη ιστορία εξελίσσεται σε ένα θλιβερό παιχνίδι γυναικείας εκμετάλλευσης στην παράσταση «Βρέχει στη Βαρκελώνη», που είδε ο κριτικός θεάτρου Ηρακλής Λογοθέτης.
Ο Αντώνης Μποσκοΐτης προτείνει τα 15+1 υπέροχα κομμάτια «Του έρωτα και του χαμού» από τον Θέμη Ανδρεάδη στην πλήρη ωριμότητά του.
Πετυχημένη η προσπάθεια του ηθοποιού Τζέσε Αϊζενμπεργκ να περάσει πίσω από την κάμερα, είναι σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Καϊμάκη η ταινία «Αληθινός πόνος» που προβάλλεται αυτές τις μέρες στους κινηματογράφους.
Η Ειρήνη Δρίβα ξεχωρίζει πέντε μονολόγους που παίζονται αυτήν τη στιγμή στο θέατρο και αξίζει να δει κανείς προτού κατέβουν.
Οι Grim Love στο… καράβι του metalcore. Ο Γιάννης Πούλλος άκουσε το ντεμπούτο του αθηναϊκού σχήματος με τίτλο «Mataroa». «Ογκώδη ριφ και πιασάρικα μελωδικά ρεφρέν σε μια αρμονική συνύπαρξη που πολλοί επιδιώκουν αλλά λίγοι επιτυγχάνουν», σημειώνει.
Στο νομοσχέδιο του υπουργείου Τουρισμού για τη ρύθμιση της βραχυχρόνιας μίσθωσης δρομολογείται με το άρθρο 28 η παράδοση του έργου «Πολιτιστική διαδρομή: Στα βήματα του Αποστόλου Παύλου» στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού της Θεσσαλονίκης. Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.
Με αφορμή τη συμπλήρωση επτά χρόνων από τον θάνατο του Τζίμη Πανούση ο Αντώνης Μποσκοΐτης γράφει για το «Χαμόγελο του Τζιμάκου», έναν δίσκο που ο τραγουδοποιός ετοίμαζε με τον Μάνου Χατζιδάκι αλλά δεν κυκλοφόρησε ποτέ.
Διαβάστε επίσης
Τέμπη: Καταρρίπτεται το αφήγημα για το έλαιο σιλικόνης – Δεν προκάλεσε αυτό την έκρηξη
Οργή Πλακιά: Το πόρισμα του ΕΜΠ δόθηκε στο Τριμελές Εφετείο Αθηνών αντί να δοθεί στον ανακριτή
Ελευθερία Τύπου: 361 δημοσιογράφοι στη φυλακή – Στην πρώτη πεντάδα χωρών και το Ισραήλ
Space X: Εξερράγη στον αέρα ο πύραυλος Starship – Απόκοσμες εικόνες (Video)
Καιρός: «Μίνι Αλκυονίδες» το Σαββατοκύριακο – Πότε φτάνει στη χώρα το «σιβηρικό ψύχος»