Θύμα του “δαίμονα” του σύγχρονου τυπογραφείου, του Twitter έπεσε ο Άκης Τσελέντης και έτσι δημιουργήθηκε μια λανθασμένη εικόνα για ό,τι έγραψε με αφορμή την καταστροφή στην Παναγία των Παρισίων.
Το τιτίβσμα του κυρίου Τσελέντη που κυκλοφόρησε και ως φωτογραφία όντως αν το δεις όπως φαίνεται είναι ακατανόητο.
Ένα θέμα που με έχει απασχολήσει κατ΄επανάληψη , που έχω κάνει εκατοντάδες παρεμβάσεις, και ως βαθιά γνώστης του αντικειμένου είναι ένας από τους λόγους που αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα για την Ευρωβουλή. pic.twitter.com/KCdVpWotZW
— Prof. Akis Tselentis (@atselentis) April 16, 2019
Υπάρχει όμως και αρχικό κείμενο, που ήταν το αρχικό τιτίβισμα που λόγω πολλών χαρακτήρων κόπηκε κι έτσι φυσικά βγαίνει νόημα και μάλιστα λέει, ο καθηγητής, κάτι που όλοι λίγο πολύ το σκεφτήκαμε. Μιλάει για τα μέτρα ασφαλείας στα ιστορικά μνημεία.
Δείτε το λοιπόν μαζί με το παραπάνω:
Οπουδήποτε κι αν βρίσκεται ένα μνημείο πολιτισμού μόνο βαθιά θλίψη προκαλεί η καταστροφή του. Και ταυτόχρονα γεννά έναν προβληματισμό. Πόσο θωρακισμένα είναι σεισμολογικά τουλάχιστον τα δικά μας ανεκτίμητα μνημεία πολιτισμού , τα μοναστήρια μας,οι θησαυροί μας , η ιστορία μας ?Ένα θέμα που με έχει απασχολήσει κατ΄επανάληψη , που έχω κάνει εκατοντάδες παρεμβάσεις, και ως βαθιά γνώστης του αντικειμένου είναι ένας από τους λόγους που αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα για την Ευρωβουλή.
Οπουδήποτε κι αν βρίσκεται ένα μνημείο πολιτισμού μόνο βαθιά θλίψη προκαλεί η καταστροφή του. Και ταυτόχρονα γεννά έναν προβληματισμό. Πόσο θωρακισμένα είναι σεισμολογικά τουλάχιστον τα δικά μας ανεκτίμητα μνημεία πολιτισμού , τα μοναστήρια μας ,οι θησαυροί μας , η ιστορία μας ?
— Prof. Akis Tselentis (@atselentis) April 16, 2019
Οπουδήποτε κι αν βρίσκεται ένα μνημείο πολιτισμού μόνο βαθιά θλίψη προκαλεί η καταστροφή του. Και ταυτόχρονα γεννά έναν προβληματισμό. Πόσο θωρακισμένα είναι σεισμολογικά τουλάχιστον τα δικά μας ανεκτίμητα μνημεία πολιτισμού , τα μοναστήρια μας ,οι θησαυροί μας , η ιστορία μας ?
— Prof. Akis Tselentis (@atselentis) April 16, 2019