Ο σκληρός χειμώνας του 2020

Κάτι φαίνεται να μην πηγαίνει καλά στην υπόθεση του κορονοϊού στη χώρα μας. Ενώ δεν έχουν ανοίξει ακόμη τα ελληνικά αεροδρόμια για πτήσεις εξωτερικού, παρά μόνο το «Ελευθέριος Βενιζέλος» και το «Μακεδονία», ο αριθμός των χθεσινών κρουσμάτων προκάλεσε ανατριχίλα.

Όπως ανατριχίλα προκαλεί η άρση όλων των περιορισμών μέχρι το τέλος του Ιουνίου, σε μια απέλπιδα προσπάθεια της κυβέρνησης Μητσοτάκη να δείξει ότι εισήλθε η χώρα σε μια νέα πραγματικότητα.

Μια πραγματικότητα όμως που δεν έχει καμία σχέση με αυτή προ πανδημίας σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο. Όποιος περπατάει στην Αθήνα αντικρίζει μόνο κλειστά μαγαζιά και ελάχιστους πολίτες στους δρόμους της. Μόνο κάποιες καφετέριες είναι ανοιχτές κυρίως τις απογευματινές ώρες. Για τουρίστες δεν μιλάμε, απλά δεν υπάρχουν. Όταν για παράδειγμα μόνο το 6% των Ισπανών που θα πάνε διακοπές το καλοκαίρι θα βγει από τη χώρα του καταλαβαίνει κανείς τι θα αντιμετωπίσει ο κλάδος αυτός, που όλοι τον αναφέρουν ως την ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας.

Το μεγάλο πρόβλημα όμως είναι η ουσιαστικά απότομη άρση των περιορισμών που επέβαλλαν οι «άριστοι» της κυβέρνησης Μητσοτάκη χωρίς οποιαδήποτε φροντίδα για την υγεία των ελλήνων πολιτών.

Κάτι που εστιάζεται κυρίως στα Μέσα μαζικής Μεταφοράς. Όποιος ανέβει σε αυτά, είτε πρόκειται για λεωφορεία είτε πρόκειται για Μετρό, πρέπει να είναι πολύ τυχερός να μην κολλήσει τον ιό. Με τον περιορισμό των δρομολογίων που δεν έχουν φτάσει ακόμη στο προ του κορονοϊού αριθμό, οι αποστάσεις δεν τηρούνται και ο κίνδυνος ελλοχεύει.

Η αρμόδιοι της κυβέρνησης μάλιστα δεν αναφέρουν και τη διασπορά των κρουσμάτων, κάτι που εκτιμάται ότι κάτι θέλουν να κρύψουν. Τι ακριβώς όμως;

Η κατάσταση στο τομέα των κρουσμάτων δεν εξελίσσεται ομαλά. Και η κυβέρνηση Μητσοτάκη αδιαφορεί για ακόμη μια φορά. Η οικονομία βαλτώνει, ο κορονοϊός επελαύνει και ο δυστυχώς η κρίση που ήδη δείχνει τα δόντια της θα φέρει έναν χειμώνα που κανείς δεν έχει ζήσει μεταπολεμικά στην Ελλάδα.

documentonews.gr