Ο σκηνοθέτης Γιάννης Οικονομίδης και ο κομίστας Γιώργος Γούσης στο Docville που κυκλοφορεί με το Documento αυτή την Κυριακή

Ο σκηνοθέτης Γιάννης Οικονομίδης και ο κομίστας Γιώργος Γούσης μιλούν αποκλειστικά στην Μαρίνα Αγγελάκη για τη συνεργασία τους στη νέα ταινία του Οικονομίδη με τίτλο «Η Μπαλάντα της τρύπιας καρδιάς» που θα βγει σύντομα στις αίθουσες. 

Λίγες μέρες πριν από την έναρξη της περιοδείας των Villagers of Ioannina City σε Ελλάδα και Κύπρο ο ιθύνων νους της μπάντας Αλέξης Καραμέτης εξηγεί στον Γιάννη Πούλλο τι σηματοδοτεί για τους «χωριάτες» η μετάβαση στην εποχή του Υδροχόου.

Ο ηθοποιός Ιεροκλής Μιχαηλίδης σε συνέντευξη του στην Ηλέκτρα Ζαργάνη με αφορμή τη σουρεαλιστική κωμωδία «Ένα λιοντάρι Μεσοπέλαγα» στην οποία και πρωταγωνιστεί, μας προσκαλεί στον παράλογο κόσμο του Σλάβομικρ Μρόζεκ όπου τα πάντα μπορούν να συμβούν.

Ο ιταλός συγγραφέας Αντόνιο Μορέσκο με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου του «Το φωτάκι» μιλά στην Εμυ Ντούρου για την αξία της πολιτικής στον αγώνα της καθημερινότητας ενώ ξεκαθαρίζει ότι «στην Ιταλία όλοι ξέρουν ότι ο Παζολίνι δολοφονήθηκε όχι για προσωπικούς λόγους αλλά γιατί ενοχλούσε».

Ο Σπύρος Αραβανής γράφει για την γνωριμία του Νίκου Ξυλούρη με τον Χρήστο Λεοντή καθώς στις 8 Φεβρουαρίου συμπληρώνονται 40 χρόνια από τον θάνατό του Αρχάγγελου της Κρήτης.

Οι καλύτεροι Βρετανοί γκάνγκστερ της μεγάλης οθόνης. Η νέα ταινία του Γκάι Ρίτσι «The gentlemen» μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης ξεχωρίζει τους πιο αυθεντικά κακούς του λονδρέζικου υποκόσμου

Ο Αντρές Αντέμπι, ένας από τους επιμελητές της έκθεσης «Aναρχικές εικόνες. Φωτογραφία και κοινωνική επανάσταση. 1936-1939» που πραγματοποιείται στη Βαρκελώνη, μιλάει στην Αφροδίτη Ερμίδη για την ιστορική σημασία του αναρχοσυνδικαλισμού στη Βαρκελώνη.

Ετικέτες