Η σπουδή και το άγχος του ΣΚΑΪ για να διαφημίσει την κυβερνητική επιτυχία της ψηφιακής εποχής επί κυβέρνησης Μητσοτάκη που ονομάζεται «ανέπαφο εισιτήριο» στα Μέσα Mεταφοράς εξελίχθηκε σε ένα μεγάλο φιάσκο…
Μπορεί από το πρωί να παρελαύνουν από τη συχνότητα οι κυβερνητικοί υπουργοί, δεν τους έφτασε η φιέστα στο Σύνταγμα την Τετάρτη για να διαφημίσουν τα «ανέπαφα» εισιτήρια ήθελαν επιπλέον και ρεπορτάζ μέσα από… άδειο λεωφορείο για να διαφημίσουν κάτι το οποίο εξυπακούεται στην ψηφιακή εποχή.
Λες και ο κόσμος δεν βλέπει τα σαράβαλα που κυκλοφορούν στους δρόμους, τον πολύ κόσμο στο μετρό ή τα αναπάντεχα… κατά καιρούς! Ούτε ο κόσμος είδε το τι συνέβη με το μετρό Θεσσαλονίκης…
Εκεί στο ρεπορτάζ, αντί να μιλήσουν με κόσμο, να έχουν μια πρώτη άποψη και γνώμη, είχαν καλέσει τον υφυπουργό μεταφορών Βασίλη Οικονόμου που πήγε να περάσει την κάρτα του ανέπαφα και του έριξε κόκκινο!
Και όλα αυτά μέσα σε ένα αποστειρωμένο περιβάλλον χωρίς κόσμο, αφού κανείς δεν ήξερε τι μπορούσαν να ακούσουν…
Αλλά τα φάουλ του ΣΚΑΪ δεν έμειναν μόνο εκεί…
Στο σουπεράκι που έριξαν αντί για ΜΜΜ (Μαζικά Μέσα Μεταφοράς) έγραψαν ΜΜΕ… δηλαδή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης…
Αν προσθέσουμε πως και η πρώτη σύνδεση που επιχείρησαν από τα στούντιο για το φιλοκυβερνητικό αποστειρωμένο ρεπορτάζ δεν υπήρχε επιστροφή…τότε μπορούμε να πούμε 3/3 επιτυχία…
Διαβάστε επίσης:
Νικήτας Κακλαμάνης: Και επίσημα η πρόταση Μητσοτάκη για νέος Πρόεδρος της Βουλής
Ο Χατζηδάκης μοιράζει… κυβερνητικές καραμέλες!