Ο συνδημιουργός του Comicdom Con Athens, Ηλίας Κατιρτζιγιανόγλου, μιλά για τη φετινή διοργάνωση, τη μεγάλη ετήσια γιορτή των κόμικ που πραγματοποιείται στις 7-9 Απριλίου στην Ελληνοαμερικανική Ένωση και το Γαλλικό Ινστιτούτο με ένα μπουκέτο εκδηλώσεων που στοχεύουν να μην αφήσουν κανέναν ανικανοποίητο.
–Φώτος Λαμπρινός, o σημαντικός έλληνας σκηνοθέτης μιλάει στο Documento για την Οκτωβριανή Επανάσταση και τις χαμένες ψευδαισθήσεις της με αφορμή την κυκλοφορία του νέου ντοκιμαντέρ του «Great Utopia» που αναμένεται να διχάσει
–Μνήμες από την Τραπεζούντα. Η 93χρονη Αννα Θεοφυλάκτου γυρίζει τον χρόνο πίσω και ανακαλεί εικόνες από έναν Πόντο όπου κυριαρχούσαν η νεωτερικότητα και το αστικό πνεύμα
– Εγκλημα στου Χαροκόπου. Αναδρομή στη στυγερή δολοφονία –«Ελληνας χασάπης του Ντίσελντορφ» αποκλήθηκε ο δράστης– που συντάραξε την ελληνική κοινωνία του Μεσοπολέμου
-Ο Δημήτρης Τάρλοου, κάνει το σκηνοθετικό του ντεμπούτο στη Νέα Σκηνή του Εθνικού με τον «Θερισμό» του Δημήτρη Δημητριάδη και με την ευκαιρία αυτή μιλήσαμε μαζί του για την τέχνη, τις εμμονές, το θάνατο, τα ρίσκα εν μέσω κρίσης αλλά και για το μέλλον της ευρωπαϊκής ένωσης.
– Από τη Θεσσαλονίκη στον Πόλεμο της Ινδοκίνας και στη ζούγκλα του Βιετνάμ. O Κώστας Σαραντίδης, γιος μιας Μακεδονίτισσας νοικοκυράς και ενός πρόσφυγα του ’22 έφτασε να γίνει ο παρασημοφορημένος «ήρωας των ένοπλων λαϊκών δυνάμεων του Βιετνάμ», μιλά στο Documento και υπογραμμίζει με νόημα. «Είμαι ευτυχής, περήφανος και δεν μετανιώνω για τίποτε. Στην επόμενη ζωή θα κάνω το ίδιο».
–Η εκρηκτική Σβέβα Αλβίτι τόλμησε να γίνει Δαλιδά στη νέα ταινία της Λίζα Αζουέλος που έχει ως θέμα τη ζωή της διάσημης ντίβας και αναφέρει στο Documento ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στα γυρίσματα: “Δεν μπορώ να θυμηθώ πόσες ώρες πέρασα βλέποντας τα σόου της Δαλιδά και συζητώντας με τον αδελφό της. Η πιο συγκλονιστική συναισθηματικά στιγμή ήταν όταν μου έδωσε το προσωπικό κρυφό της ημερολόγιο. Ήταν μια γυναίκα που κουβαλούσε μέσα της τεράστιο πόνο αλλά ταυτόχρονα και πολύ μεγάλη ευτυχία και φυσικά επιτυχία. Ήταν όλα τόσο αντιφατικά στη ζωή της».
–Το νέο φιλμ τρόμου που σόκαρε τις Κάνες και έστειλε στο νοσοκομείο λιπόθυμους θεατές κατά τη διάρκεια της προβολής του στο φεστιβάλ του Τορόντο είναι εδώ. Το «Raw» της πρωτοεμφανιζόμενης γαλλίδας σκηνοθέτιδος Ζουλιά Ντουκουρνό κάνει εμφανή (και ωμή) τη διαφορά στις νέες ταινίες που βγαίνουν αυτή τη βδομάδα στις κινηματογραφικές αίθουσες.