Το lifestyle στην πολιτική έχει ξεφύγει με τα TikTok και άλλα επικοινωνιακά κόλπα αλλά η Lifo κάπου το τερμάτισε ευχόμενη «Καλό ψόφο»!
Εντάξει, δεν είναι ακριβώς «ψόφος», είναι Ψ-καρδούλα-ΦΟΣ αλλά όλοι διαβάζουν… «ψόφος».
Εκτός αν ανοίξεις το έντυπο, διαβάσεις το εντιτόριαλ και καταλάβεις ότι το έκαναν επίτηδες για να προσκαλέσουν τους νέους να ασχοληθούν με την πολιτική.
Νέα κόλπα. Ψόφος και ψήφος μια πετριά απόσταση, σκέφτηκε κάποιο δημιουργικό. Για την πρόκληση, ρε γαμώτο!
Δεν φτάνει στους νέους η ανεργία, οι κακοπληρωμένη και η ανασφαλής εργασία, το γεγονός ότι δεν μπορούν να νοικιάσουν μια τρύπα για να ζήσουν, είναι υποχρεωμένοι να ανέχονται κι όλη την παραπληροφόρηση του κόσμου….
Πρέπει να τους τρολάρει κάθε ευφάνταστος ευρωλάγνος διαφημιστής που, σύμφωνα με άλλη μία ανάγνωση καταφέρνει το αντίθετο από αυτό που υποτίθεται ότι στοχεύει. Επειδή ψόφος είναι η απόγνωση, όχι η συμμετοχή.
Ετσι καταλήγει το εντιτόριαλ της Lifo, κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε:
Διαβάστε επίσης:
Νέα Δημοκρατία: Ο καλύτερος πελάτης της Google στην πολιτική διαφήμιση, παρά το εξωφρενικό χρέος της
Μήνυση και αγωγή από την Έλενα Ακρίτα στον Μπ. Παπαπαναγιώτου: «Ψεύτη! Άθλιε συκοφάντη!»