Με ανάρτησή του στο Facebook ο βουλευτής Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ, Παύλος Πολάκης αναφέρει το λόγο για τον οποίο η κυβέρνηση έκοψε τη χώρα στα δύο κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας.
Όπως σημειώνει, αυτό δεν έγινε «για να μη γίνει κάποιο ατύχημα αλλά για να προφυλάξει προκαταβολικά τις εταιρείες που διαχειρίζονται τα διόδια» από τα τεράστια πρόστιμα που προβλέπονται ρητά από το νόμο, καθώς έχουν την υποχρέωση να κρατούν το δρόμο ανοικτό.
Σημειώνει μάλιστα πως μπορούν να ζητήσουν και… διαφυγόντα κέρδη από το Δημόσιο.
Διαβάστε την ανάρτησή του:
Τελικά δεν είναι μόνο Ανίκανοι!!
Είναι κυριως στυγνοί υπηρέτες συμφερόντων !!
Ο Χρυσοχοιδης ΕΚΛΕΙΣΕ την Εθνική Οδό(φωτό 1), όχι «για να μη γίνει ατύχημα»,αλλά για να ΠΡΟΦΥΛΑΞΕΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ απο Πρόστιμα υψους έως 1.000.000 ευρώ ,όπως ρητά προβλέπεται στο άρθρο 65 του νόμου 4663/2020!!!(φωτό 2-5)
Οι εταιρείες έχουν την υποχρέωση με μηχανήματα που αυτές θα πληρώνουν να κρατάνε το δρόμο ανοιχτο,δεν ήθελαν να επωμιστούν το κόστος,μπορεί να διακόπτονταν η κυκλοφορία ακόμα κι αν το έκαναν ,όποτε ο Υπουργος των ΜΑΤ και της καταστολής τους έβγαλε από τη δύσκολη θέση κλείνοντας ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΤΗΝ ΟΔΟ !!!
….και ούτε γάτα ούτε ζημιά….
Άσε που μπορεί να ζητήσουν και αποζημίωση για Διαφυγόντα έσοδα από τα διόδια!!!!
ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΩΡΑ!!!!
ΥΓ. ΔΟΥΡΟΥ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ!
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο νόμος 4663/20 που ψηφίστηκε τον Φεβρουάριο του 2020, προβλέπει την επιβολή προστίμου σε περίπτωση που η κυκλοφορία διακοπεί λόγω δυσμενών καιρικών φαινομένων για πάνω από μία ώρα. Μάλιστα, το πρόστιμο επιβάλλεται «με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών ή του κατ’ εξουσιοδότηση αυτού αρμοδίου
οργάνου διοικητικό πρόστιμο από πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ έως ένα
εκατομμύριο (1.000.000) ευρώ ανάλογα με τη βαρύτητα του περιστατικού
(…)».
Εν ολίγοις, παρά το γεγονός πως η διατήρηση της λειτουργικότητας του δρόμου εναπόκειται στον ιδιοκτήτη, που υποχρεούται να μεριμνά για την ασφάλεια των οδηγών και της καθαριότητάς του, εν τούτοις δεν θα επιβληθεί πρόστιμο, καθώς η απόφαση για το «άνοιξε – κλείσε» της Εθνικής Οδού πάρθηκε από το κράτος και όχι την εταιρεία.