Τα δημοσιογραφικά γραφεία γέμισαν… τέχνη τις τελευταίες ώρες. Συντάκτες όλων των ειδικοτήτων άφησαν για λίγο το καθημερινό τους ρεπορτάζ και «βούτηξαν» στον κόσμο της ζωγραφικής προκειμένου να εντοπίσουν τον μυστηριώδη πίνακα που ενώ κοσμούσε το γραφείο των πρώην υπουργών Αγροτικής Ανάπτυξης, τελικά εξαφανίστηκε σε πρόσφατες φωτογραφίες του Λευτέρη Αυγενάκη.
Τα δημοσιεύματα έθεταν σοβαρά ερωτήματα, σχετικά με το που βρίσκεται ο πίνακας, αλλά και με το γιατί αφαιρέθηκε από το γραφείο του υπουργού, την ίδια ώρα που οι εμπειρότεροι προέβλεπαν ότι ο πίνακας θα… επανεμφανιστεί στο υπουργείο με τον ίδιο μυστηριώδη τρόπο που εξαφανίστηκε, καθώς τέτοια… περιστατικά έχουν υπάρξει και στο μακρινό παρελθόν.
Ο πίνακας λοιπόν, που κατά πάσα πιθανότητα είναι δημιουργία του Νίκου Οθωναίου, φαίνεται πως εξαφανίστηκε από το υπουργικό γραφείο κάποια στιγμή πριν τον περασμένο Φεβρουάριο και αντικαταστάθηκε από άλλο έργο αγνώστου καλλιτέχνη.
Οι φωτογραφίες του άδειου γραφείου κατά τη διάρκεια της παράδοσης του γραφείου έκαναν τον γύρο του διαδικτύου προκαλώντας εύλογα ερωτήματα, τα οποία ενισχύθηκαν με τη φωτογραφία που αποκάλυψε το Documentonews.gr που δείχνει συσκευασία σε μέγεθος πίνακα ζωγραφικής, να βρίσκεται έξω από βανάκι μεταφορών μαζί με άλλα αντικείμενα, την ημέρα της αποχώρησης του Λ. Αυγενάκη από το υπουργείο.
Τα δημοσιογραφικά ερωτήματα παρέμεναν αναπάντητα για πολλές ώρες, μέχρι που ως δια μαγείας, το απόγευμα της Τρίτης, ο πίνακας εμφανίστηκε σε μια -όχι και τόσο καλή- φωτογραφία του νέου υπουργού Κώστα Τσιάρα, η οποία δημοσιεύτηκε από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης συνοδεύοντας μια ανακοίνωση, άσχετη από το συγκεκριμένο θέμα.
Στη φωτογραφία φαίνεται ο εν λόγω πίνακας πίσω από τον νέο υπουργό. Λίγοι θα παρατηρήσουν βέβαια, ότι στη συγκεκριμένη φωτογραφία δεν έχουν προλάβει καν να κρεμάσουν τον πίνακα στον τοίχο και απλώς τον έχουν ακουμπήσει στο έπιπλο πίσω από τον υπουργό για τις ανάγκες της καλλιτεχνικής φωτογράφισης.
Ταυτόχρονα, το υπουργείο διέρρευσε «άτυπη ενημέρωση» σχετικά με το θέμα, στην οποία τονίζεται ότι «οι πίνακες ζωγραφικής που ήταν αναρτημένοι στο γραφείο του Υπουργού κατά την θητεία του κ. Αυγενάκη, προήρχοντο από την προσωπική του συλλογή. Ήδη στη θέση τους έχουν αναρτηθεί οι πίνακες που παραδοσιακά κοσμούσαν το γραφείο του ΥπΑΑΤ».
Κάπως έτσι λοιπόν, το υπουργείο ελπίζει να «έληξε» το θέμα.
Είναι όμως έτσι; Τι μετέφερε στις κούτες που πήρε ο Λευτέρης Αυγενάκης και γιατί το υπουργείο τηρούσε για τόσες ώρες σιγή ιχθύος, εάν πράγματι ο αρχικός πίνακας βρισκόταν μέσα στο υπουργείο.